Koliko ključnih riječi moram imati u Google Ads grupama?
Kada je riječ o Google Ads kampanjama, tipičan odgovor za broj ključnih riječi unutar jedne grupe oglasa je
20-25 ključnih riječi i nikako
ne više od 30 ključnih riječi. Morate imati na umu da je ova informacija samo smjernica i nije urezana u kamen. Na kraju dana je najvažnija stvar da su ključne riječi u svakoj grupi oglasa usko povezane jedna s drugom tako da možete stvoriti što specifičniji tekst oglasa.
Postoji mnogo čimbenika koji utječu na to koliko ćete u jednoj grupi oglasa imati ključnih riječi. Broj potrebnih ključnih riječi će se razlikovati od svakog oglašivača pa je važno imati predodžbu o tome što biste željeli postići oglašavanjem.
Broj ključnih riječi u grupi oglasa utječe na:
Nemojte slijepo vjerovati broju 30!
Jeste li ikada čuli za izraz “manje je više”? Ovaj je izraz i više nego točan kada govorimo o PPC oglašavanju.
Naime, nećete imati nikakve koristi nakrcate li grupu oglasa ključnim riječima. Štoviše, pretrpavanje grupa oglasa ključnim riječima smatra se jednom od najčešćih pogrešaka Google oglašavanja.
Dakle, sasvim
je
u redu imati grupu oglasa s
manje od 30 ključnih riječi jer to znači da ste učinkovito organizirali svoj Google račun i da ste stvorili relevantne kopije oglasa. Isto tako, mnogo je primjera u kojima grupe oglasa
nisu sadržavale više od četiri ili pet ključnih riječi, a ostvarile su
uspješne rezultate. Prema Googleu je 5 ključnih riječi minimum
Google preproučuje da u svakoj grupi oglasa imate najmanje 5 ključnih riječi. Ako pogledate karticu “prilike” (opportunities tab) vidjet ćete Googleove prijedloge za dodavanje više ključnih riječi u grupe oglasa koje imaju manje od pet ključnih riječi.
Dodavanjem ključnih riječi će se vaš
Search Health Score povećati i biti će sve bliži 100% ocjeni. Međutim, možete naštetiti samoj kampanji dodajete li ključne riječi samo radi postizanja veće ocjene. Neke ključne riječi možda neće biti toliko relevantne za pojedine grupe oglasa te ćete tako negativno utjecati na konverzije, stope klikova (CTR) i ocjenu kvalitete.
Općenito govoreći je 20-25 ključnih riječi optimalan broj za grupu oglasa
Preporučuje se ne imati više od 20 ključnih riječ po grupi oglasa jer je cilj da svaka grupa oglasa ima
usko povezane ključne riječi. Previše ključnih riječi dovodi do niskih stopa klikova i loših ocjena kvalitete.
Unatoč ovoj spoznaji,
testiranje novih ključnih riječi je i dalje dobra praksa, no važno je održati ravnotežu ključnih riječi u kampanjama. Kada dodajete nove ključne riječi, uklonite one s lošim rezultatima kako bi napravili mjesta za nove. Ova će vam praksa omogućiti testiranje novih ključnih riječi bez potrebe za povećanjem proračuna.
Tražite li agenciju za vođenje Google Ads kampanja,
slobodno nam se javite! Mi znamo držati ključne riječi pod kontrolom, a i vaš budžet ;)