Ako kreirate novu publiku tada u "Audience" sekciji možete pronaći nekoliko vrsta targetiranja:
Custom Audience (Prilagodba publike) - targetirana publika za koju već imate prikupljene informacije putem Facebooka - Facebook pixela, Facebook SDK, Facebook engagementa.
- Podset Custom Audience je Lookalike Audience - targetirana publika kreirana iz izvora (pronalazi korisnike na Facebooku koji su najsličniji publici iz izvora).
Lokacija - targetiranje oglasa prema lokaciji korisnika (država, grad, regija, poštanski broj).
Dob - targetiranje oglasa prema dobi korisnika.
Spol - targetiranje oglasa prema spolu korisnika.
Jezik - targetiranje oglasa prema jeziku kojim korisnici govore.
Detaljno targetiranje - uključuje/isključuju korisnike u publici na temelju demografije, interesa i/ili ponašanja.
Connections (Povezanost)- uključuje/isključuju korisnike u publici temeljem povezanosti sa stranicom, aplikacijom ili eventom.
Nabrojene opcije targetiranja mogu se kombinirati, što znači da odjednom možete koristiti više načina targetiranja, ovisno o vašim potrebama.
Ako koristite već spremljenu publiku za novi set oglasa, jednostavno kliknete na Use Saved Audience (upotrijebi spremljenu publiku).
Arbona Club prijava
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Arbona blogovi
Cheatsheet
Arbona ebook
Arbona Podcast
Arbona event
Arbona doručak
Konzultacije
Arbona knjižnica
"Digitalni svemir"
-20% popusta na Arbona akademiju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte me!