Kako slati newsletter postojećim i potencijalnim klijentima?
Iako se ponekad može činiti kako je kreiranje i slanje newslettera komplicirani proces, ono je često jedan od složenijih dijelova e-mail marketinga. E-mail newsletter može biti u HTML ili teksutalnom obliku, a ogašivači ga najčešće koriste kako bi obavijestili klijente o određenim promocijama i sl.
Za slanje newslettera potreban vam je software ili web aplikacija putem koje je moguće kreirati newsletter, a također, potrebno je i imati email server koji se koristi za slanje newslettera.
Jedan od najpopularnijih i najkorištenijih sistema za slanje newslettera je Mailchimp. Nakon što se prijavite potrebno je kreirati bazu klijentata/potencijalnih klijenata. Jedan od najlakših načina za to je da na vašoj web stranici postoji online formular za prijavu na newsletter. Nadalje je potrebno kreirati kampanju te dizajnirati izgled e-mail newslettera i dodati željeni tekst. Nakon što se kreirali svoju kampanju, potrebno ju je potvrditi te poslati newsletter. Prije slanja također možete i testirati newsletter - kako bi vidjeli da li izgled odgovara željenom.