Nakon što imate popis ključnih riječi vrijeme je da ih uklopite u sadržaj. No i tu treba paziti. Želite izraditi sadržaj na temelju toka. U osnovi, želite pokriti svaki korak lijevka.
Vrh toka (lijevka) uključuje sadržaj stvoren za posjetitelje i vodi do ljudi koji bi slučajno mogli pristupiti vašoj web lokaciji, blogu ili društvenim mrežama.
Kada razmišljamo o vrhu lijevka, ideja je stvoriti materijale s općenitim temama, s jasnim i lako razumljivim jezikom kako bi stvorili svijest o svojem brendu.
To bi mogli biti obrazovni sadržaji, uključujući pojašnjenje karakteristika o vašem proizvodu ili usluzi ili nešto što je na neki način povezano s vašim cjelokupnim poslovanjem.
Sredina toka je kada se događa zainteresiranost, a kreću i prve konverzije. Drugim riječima, u ovoj fazi osoba koja ima problem i namjerava riješiti problem razmatra kupnju vašeg proizvoda ili usluge.
Na sredini ste toka i približavate se ciljnoj publici te generirate više specifičnosti. Potičete interes i zanimanje za proizvod ili uslugu.
Donji dio lijevka više se fokusira na vaš proizvod ili uslugu. Tu dolazi do odluke o kupnji.
Ovdje možete uvesti detalje o funkcijama, prednostima i drugim izravnim informacijama o vašem proizvodu ili usluzi.
Vjerojatnije je da će ovdje već krenuti zadnji dio plana, odnosno akcija korisnika jer se ta publika praktički već odlučila na kupnju, a vi ćete im tek dati samo konačni potisak.
O tome kako pravilno istražiti ključne riječi, predvidjeti što će vaši korisnici upisati u Google tražilicu ili koji problem imaju pročitajte u jednom od naših idućih zanimljivih blogova. :)