AdWords kampanja jedan je od glavnih načina oglašavanja preko Googla. Samo pokretanje kampanje vrlo je složen posao koji zahtjeva maksimalnu koncentraciju i puno vremena želimo li napraviti kvalitetan oglas koji će biti od velike pomoći za Vašu tvrku, a puno jeftiniji od drugih oblika traženja klijenata.
Kako bi što uspješnije postavili AdWords oglas u nastavku ćemo Vam opisati korake po kojima ćete napraviti uspješnu kampanju.
Prvi i osnovni korak je provjera potražnje u odnosu na tržište, odnosno vidjeti koliko su uopće klijenti zainteresirani za ono što se nudi. Ovisno o tome koliko korisnika pretražuje vašu tvrtku ili djelatnosti kojima se bavite, procijenjuje se i kolika će biti korist od AdWordsa. Pretraživanje po ključnim riječima provjerava se uz pomoć alata Keyword planner. Najprije se upiše ključna riječ koja je povezana sa Vašim proizvodom ili uslugom. Tu se dobiju svi podaci o ključnoj riječi koji su nam potrebni, mjesečni broj pretraživanja, konkurencija i cijena jednog klika za tu ključnu riječ.
Najvažnije je da konkurencija bude što manja, broj mjesečnih pretraživanja što veći, a cijena ovisno o našem raspoloživom budžetu. Ove informacije pomoći će Vam da postavite dobre ključne riječi na Google oglas kako bi bio uspješan.
Osim odabira kvalitetnih ključnih riječi, važno je i kako ćemo postaviti naslov i napraviti opis kampanje. To su dijelovi koje korisnik najprije pročita i sazna sve o Vašim djelatnostima, stoga je važno kako će biti napisani. U naslovu upotrijebite ključnu riječ, ali kako bi zainteresirali kupca, preporuča se da je postavite kao pitanje.
Za opis ima 35 mjesta koje možete iskoristiti, a tu je najbolje opisati svoju ponudu te istaknuti prednosti koje nudite u odnosu na konkurente.
je element web stranice koji često može biti detalj koji čini razliku, ali nikada se ne smije natjecati s ostalim elementima na stranici. Što se pod time misli?
ono su što realizira prodaju, generira potencijalne klijente i povećava prihod, pa se upravo zbog toga ne bi smjeli natjecati za pozornost s drugim, manje važnim elementima na stranici.
Plavi tekst "Optimizacija za tražilice"... Saznajte više
CRO ili conversion rate optimization u digitalnom marketingu predstavlja proces povećanja postotka posjetitelja web stranice koji postaju kupci ili izvršavaju željenu akciju na web stranici (npr. popunjavanje obrasca, download ebooka itd.). Ovaj proces uključuje poznavanje načina kako se korisnici ponašaju na webu, koje akcije izvršavaju i što ih sprječava u izvršavanju akcije.
Kada se priča o CRO-u, glavni fokus je na konverzijama, odnosno akcijama koje posjetitelji izvršavaju na web stranici.
Konverzije mogu biti različitih oblika i veličina te se mogu podijeliti na mikro i makro konverzije.
Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.
Prijava / Registracija ovdjeje element web stranice koji često može biti detalj koji čini razliku, ali nikada se ne smije natjecati s ostalim elementima na stranici. Što se pod time misli?
ono su što realizira prodaju, generira potencijalne klijente i povećava prihod, pa se upravo zbog toga ne bi smjeli natjecati za pozornost s drugim, manje važnim elementima na stranici.
Plavi tekst "Optimizacija za tražilice"... Saznajte više
CRO ili conversion rate optimization u digitalnom marketingu predstavlja proces povećanja postotka posjetitelja web stranice koji postaju kupci ili izvršavaju željenu akciju na web stranici (npr. popunjavanje obrasca, download ebooka itd.). Ovaj proces uključuje poznavanje načina kako se korisnici ponašaju na webu, koje akcije izvršavaju i što ih sprječava u izvršavanju akcije.
Kada se priča o CRO-u, glavni fokus je na konverzijama, odnosno akcijama koje posjetitelji izvršavaju na web stranici.
Konverzije mogu biti različitih oblika i veličina te se mogu podijeliti na mikro i makro konverzije.
Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.
Prijava / Registracija ovdje