Kako napraviti koristan newsletter?
E-mail marketing postaje jedan od najvažnijih marketinških kanala. Newsletter je
idealan kanal pomoću kojeg možete doći do
velikog broja potencijalnih kupaca i stvoriti prijateljsku vezu dijeleći s njima informativne, edukativne pa i prodajne e-mail sadržaje.
Sve popularniji način oglašavanja je oglašavanje putem newslettera jer se
direktno cilja na potencijalnog klijenta prezentirajući mu konkretan proizvod.
Isto tako:
- slanjem newslettera ostajete u kontaktu s kupcem/klijentom nakon što napusti vašu web stranicu
- slanjem newslettera možete podsjetiti kupce/klijente na svoju ponudu proizvoda/usluga
- newsletter je mjerljiv kanal komunikacije
- newsletter šaljete onima koji to svojevoljno žele
Kako bi newsletter dao željeni rezultat važno je znati
postaviti strukturu samog newslettera. Pitanje koje se ovdje postavlja je očito - kakav treba biti newsletter da dovede nove kupce i pomogne vam u ostvarivanju prihoda?
1. Upoznajte svoju publiku
Kome šaljete newsletter? Mlađoj publici? Starijoj? Važno je znati kojim ćete se tonom obratiti svojoj publici i koji ćete im sadržaj slati. U protivnom ćete se morati suočiti s mnogo
odjava iz newsletter liste.
2. Stvorite privlačan naslov newslettera
Naslov je ono što pretplatnici prvo vide zato se potrudite napisati ga najbolje što možete.
- Kratak i jasan. 77% e-mailova se otvara na mobilnim uređajima pa neka naslov bude unutar 50 znakova
- Ime pošiljatelja. Nikako nemojte koristiti adresu pošiljatelja “noreplay@tvrtka.com “. Neka to bude vaš službeni e-mail.
- Recite što se nalazi u newsletteru. Ako je netko preuzeo eBook napišite naslov newslettera: “Vaš eBook vas čeka!”. Nudite li vikend akciju, napišite “Vikend akcija! Zaviri u našu ponudu”
- Upotrijebite glagole usmjerene na akciju. Otvorite, pročitajte, saznajte, prijavite se.. - sve su to živopisni glagoli koji će potaknuti čitatelje da kliknu na newsletter.
3. Sadržaj newslettera mora biti kratak i jasan
Pokušajte odoljeti želji da u jednom newsletteru čitateljima ponudite na desetke proizvoda. Radije:
- izaberite par proizvoda koje bi željeli istaknuti taj tjedan
- za njihovu prezentaciju upotrijebite kvalitetne slike, bez opširnih opisa proizvoda koje čitatelji mogu pronaći na vašoj web stranici
- istaknite benefite koje nudite (besplatna dostava, popusti...)
- uspjeh leži u kvaliteti prezentacije ponude, a ne u kvantiteti proizvoda.
4. Sadržaj mora biti točan i aktualan
U newsletteru ponudite proizvode koji su
u ovom trenutku na akciji, a ne koji će biti tek za dva tjedna. Isto tako, pišete li blogove, pišite o temama koje su aktualne.
5. Provjerite gramatiku
Ponekad nam se okradu pogreškice, a da to ni ne primijetimo. Ili primjetimo? Hm… :)
Preporučujemo da gramatiku sadržaja newslettera pregledate u
besplatnom alatu za provjeru grešaka ili dajte nekome da još jednom pročita cijeli sadržaj.
6. Dizajn newslettera neka bude što jednostavniji
Nekoliko općenitih smjernica:
- ne koristite više od dva različita fonta
- odaberite predložak newslettera koji ima responzivni dizajn
- Koristite više vizuala nego samog teksta
- Boje neka budu u skladu s bojama na vašoj web stranici.
E-mail marketing je sjajan način da ostanete u
kontaktu s klijentima i kupcima, a ključ uspjeha je u pravoj interakciji i na izgradnji pozitivnog odnosa. Trebate li pomoć,
slobodno nas kontaktirajte.