Troškove AdWords oglasa možete sami kontrolirati jer vam AdWords omogućuje nadzor troškova oglašavanja. Kako kontrolirati troškove AdWords oglasa? Naime, sami odlučujete koliko ćete potrošiti na AdWords oglašavanje, prilikom kreiranja kampanje postavljate dnevni proračun i odabirete kako ćete potrošiti novac i u svakom trenutku možete promijeniti iznos koji želite trošiti.
Međutim, vaša reklama mora biti konkurentna, odnosno svaki put kada netko na Googlu pretražuje tada AdWords pokreće dražbu na temelju koje se utvrdi koji će se oglasi prikazati na stranici i na kojem mjestu. Zato je bitno da strategiju licitiranja postavite na temelju ciljeva, odnosno jesu li vam cilj klikovi, konverzije ili prikazivanja. Ukoliko su vaš cilj klikovi na oglase, to je CPC licitacija ili cijena po kliku, ta metoda se preporučuje kada se želi privući promet na web stranicu. Međutim, ako je prikazivanje oglasa vaš cilj tada je preporuka CPM licitacija ili cijena po pojavljivanju. Tu metodu možete koristiti samo na prikazivačkoj mreži. I zadnja opcija, ako su konverzije vaš cilj tada ćete se usmjeriti na cijenu po kupnji ili CPA licitaciju.
Kada postavite maksimalnu CPC licitaciju trebate znati da iznos koji se naplaćuje po kliku na oglas može iznositi i manje od postavljenog maksimuma, odnosno cijena klika u svakoj dražbi može biti drugačija. Postavljanje dnevnog proračuna koji planirate izdvojiti za svaku kampanju način je kako kontrolirati troškove AdWords oglasa.
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.