Objavljeno: 21.01.2014. | 1 minute čitanja
Google AdWords ima opciju
remarketinga (ponovnog marketinga), koji Vam omogućava da dosegnete posjetitelje svoje Web stranice i da im, dok pregledavaju druge Web stranice prikažete relevantne poruke u obliku bannera ili teksta. Pomoću remarketinga korisnicima možete prikazati poruke prilagođene njima na temelju toga koje su odjeljke Vaše Web stranice posjetili. Tako na korisnike ostavljate snažan dojam ozbiljnosti, kvalitete, veličine…
Kako Remarketing funkcionira?
Da bi ste započeli s remarketingom kao prvo morate dodati isječak koda s Google Analytics-a, koji vam omogućava izradu popisa za remarketing za željene podstranice. Primjerice, može se izraditi popis za remarketing za posjetitelje Vaše najpopularnije linije proizvoda ili slično. Kada korisnici posjete tu stranicu, njihov ID kolačić dodaje se u popis za remarketing.
Nakon naprijed navedenog izradi se AdWords kampanja i banneri s ciljanim porukama koje će se prikazivati korisnicima na drugim Web stranicama kao što su YouTube, Gmail, portali i dr. Remarketing omogućuje da prikažete pravu poruku, pravim osobama, u pravom trenutku.
Zvuči prekomplicirano!
Postoje agencije koje se bave Internet marketingom i koje imaju vrhunske stručnjake i dizajnere koji će Vam napraviti i optimizirati kampanje vrlo povoljno. U praksi, mnogo puta pokazalo se da nedovoljno stručne osobe kreiraju i vode svoje kampanju te se tako u većini slučajeva budžet troši nerelevantno i nekontrolirano pa se tako ne postiže dovoljan broj konverzija.
Stoga, pravi pokazatelj je suradnja s agencijom te ušteda do 50% iznosa budžeta, postizanje većeg broja konverzija, iz čega proizlazi uvelike manji trošak marketinga, a daleko bolje i uspješnije poslovanje.