Kako glasovno pretraživanje utječe na digitalni marketing?
Kako glasovno pretraživanje utječe na digitalni marketing? Ovo pitanje se sve češće susreće kod marketing stručnjaka, ali i oglašivača koji koriste razne marketing alate u digitalnom poslovanju. Glavna odlika glasovnog pretraživanje je što ono umjesto upisivanja traženih pojmova u tražilicu koristi govor kao primarni način pretraživanja.
Dakle, korisnik govorom pretražuje željene pojmove. No, kako to utječe na oglašivače u digitalnom marketingu? Oglašivači bi svakako trebali obratiti pažnju na sljedeće činjenice:
Dužina upita - dužina tekstualnih upita često je kratka (2 do 3 riječi), dok je dužina govornih upita duža i često formirana u rečenicu.
Postavljanje upita - govorni upiti većinom su formirani u obliku upitnih rečenica.
Detaljniji opisi traženih pojmova
Lokalno pretraživanje - govorni upiti često su lokalno bazirani te time i utječu posebice na lokalne oglašivače.
Brži odgovori i akcija - korisnici često traže brze odgovore u tražilici te ni ne posjećuju web stranicu oglašivača. Npr. na pitanje "Gdje je najbliži talijanski restoran, a da je blizu mene?", korisnici odgovor očekuju odmah u rezultatima pretraživanja.
Ove činjenice svakako se trebaju uzeti u obzir kod planiranja budućih kampanja u digitalnom marketingu, a u cilju što kompetentnijih promotivnih oglasa.
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.