Objavljeno: 11.05.2017. | 4 minute čitanja
Nakon uspješno organiziranih evenata
Digitalna tržnica Zagreb 2017. i
Digitalna tržnica 2016. također u Zagrebu, po prvi puta smo odlučili preseliti našu radionicu u drugi grad. Teško je stoga promašiti pri odabiru grada, posebice uzevši u obzir lokaciju našeg drugog ureda, ali i njegove poduzetničke povijesti.
Varaždin. Šetalište i park Vatroslava Jagića. Park Boutique Hotel.
... lokacija je koja je ugostila predstavnike poduzeća pretežito iz sjeverne Hrvatske, a s ciljem razvijanja njihove strategije digitalnog oglašavanja.
Stoga vam u nastavku donosimo izvještaj s eventa
Digitalna tržnica Varaždin 2017.

Nakon uvodnog predavanja i pozdrava sudionicima radionice kojeg je uputio naš Sandro iz
Arbone, pozornicu i mikrofon je preuzeo drugi Sandro, onaj iz
Googlea.
Kako bi se publika malo ‘zagrijala’, za početak je organiziran nagradni kviz kroz koji su sudionici saznali ključne statistike o internet korisnicima u Hrvatskoj. Nakon toga predstavljen je koncept
customer journey, proces kroz kojeg kupac prolazi od identifikacije svojeg problema i potrebe za proizvodom ili uslugom, do same krajnje odluke u kupnji.

Nakon predstavljanja teorijskog koncepta customer journeya, moderatori iz Arbone održali su za prisutne predstavnike poduzeća
radionicu u kojoj su pomogli pri kreiranju
personalizirane strategije digitalnog oglašavanja kroz 5 koraka i 3 faze customer journeya.
Prolazeći 5 stolova, sudionici su definirali ciljanu publiku, platforme oglašavanja, način targetiranja, poruku oglasa i samo mjerenje uspješnosti svoje kampanje.

Nakon središnjeg dijela eventa, uslijedila je pauza za kavu na terasi u prekrasnom ambijentu varaždinskog parka.
Službeni dio Digitalne tržnice nastavio je Marjan Frančić iz Mirakul d.o.o. pri čemu je predstavio svoj
case-study te kako je koristeći osnovne i napredne mogućnosti digitalnog oglašavanja unaprijedio općenito poslovanje svog poduzeća.
Za kraj našeg poludnevnog eventa, Nikola Jellačić, industry manager iz Googlea, u svom je predavanja istaknuo važnost
mobilne transformacije, odnosno
fokusa na mobilne uređaje pri kreiranju svake digitalne strategije. Neki od ključnih zaključaka su sljedeći: mobilni uređaji najbrže su rastuća tehnologija prema količini uređaja u jedinici vremena, Google preferira mobile friendly web-stranice pri rangiranju, a korisničko iskustvo je imperativ.
... citat je koji možda najbolje zaključuje priču oko mobilne transformacije, a koja će kroz sljedećih par godina definitivno postati imperativ i središnja točka svakog digitalnog poslovanja.
Sa završnim govorom i podjelom nagrade za naš
Facebook foto natječaj (čiju sretnu
dobitnicu možete vidjeti na Facebooku, ali i u nastavku :) ), završio je službeni program Digitalne tržnice Varaždin. Jedino što je preostalo su networking i, naravno, kušanje vina.
Digitalna tržnica Varaždin u brojkama: