Objavljeno: 13.11.2015. | 2 minute čitanja
Prodavači posvećuju sve više pažnje istraživanju online prodaje, kako bi istu mogli prilagoditi s obzirom na navike kupaca. Bliži se vrijeme darivanja, pa se tako povećava broj pretraživanja na Google tražilici. A s obzirom na to da korisnici pretražuju i u večernjim satima, kupnja ne prestaje zatvaranjem vrata na trgovačkim centrima. Stoga, mnogi prodavači vide tu činjenicu kao izuzetno dobru priliku za dodatnom prodajom uz pomoć blagdanskog oglašavanja. Međutim, bitan je i odabir korisnika kojima želimo prikazati informacije o svojim proizvodima ili uslugama.Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.