Objavljeno: 17.10.2014. | 2 minute čitanja
Tehnologija napreduje pa se tako i trendovi mijenjaju. Firme se moraju prilagoditi potrošačima kojima se navike odnosno ponašanje pri kupnji konstantno razvijaju i mijenjanju. Oglašivači moraju pratiti trendove te prilagoditi oglašavanje istim kako bi držali korak s konkurencijom. Treba razmišljati o marketingu već za sljedeću 2015. godinu.
Kako bi saznao što će biti važno za internet marketing u 2015., popričao sam s kolegama iz marketinga s kojima radim. Došli smo do više zaključaka te su u nastavku članaka navedeni neki zanimljivi.
Blog
Blog postanje sve je popularniji što se tiče Internet marketinga, pa će tako biti sve važnije i u 2015. godini. Blog pozitivno utječe na optimizaciju Vaše stranice, a i potrošači vole pročitati kvalitetne i korisne sadržaje na temu njihovog interesa. Pomoću kvalitetnih sadržaja moći ćete reći tko ste Vi i što nudite. Više nije smisao samo prodavati i nuditi, korisnici žele puno više.
Društvene mreže
Društvene mreže sve su popularnije i važne su za Internet marketing u 2015. godini. Svaka ozbiljnija firma ima svoje profile i stranice na društvenim mrežama, no to više nije dovoljno. Na društvenim mrežama treba biti aktivan (community management), kako bi se ostvario kontakt s potrošačima te se brandirali prema njima.
Oglasi na mobilnim uređajima
Internet marketing u 2015. biti će još više zastupljeniji na tabletima i mobilnim uređajima te je potrebno oglašavanje usmjeriti i prema njima i to na prilagođen način baš za te uređaje. Pod time se misli na posebno uređene oglase i naravno responsive web stranica koja je prilagodljiva bilo kojem uređaju te korisnik može vidjeti sadržaj u potpunosti.
Praćenje analitike postat će sve važnije
Za Internet marketing u 2015. godini mjerenje povratnih podataka ključno je za uspjeh i kvalitetnije ulaganje. To je glavna prednost u odnosu na ostale medije jer za vrijeme kampanje možete mjeriti uspješnost svog oglašavanja i korigirati se ‘u hodu’. Podaci i statistike biti će detaljnije te će se moći bolje odrediti strategija marketinga.