Objavljeno: 24.10.2019. | 4 minute čitanja
Google je prije 7 godina u svijet search oglasa uveo publike, a sve zahvaljujući popisima za
remarketing search oglase. Otada do danas dogodila se hrpa promjena.
Zato, ako želite biti u tijeku s Ads mogućnostima, biranjem publike i maksimalno iskoristiti sve što vam se nudi, morate biti upoznati s novostima. Bez obzira hoćete li ih sami implementirati u vaše kampanje ili ćete to tražiti od vaše digitalne agencije, moći ćete posebno ciljati nove publike ili samo analizirati kako reagiraju na vaše kampanje.
Pitate se koje nove publike?
Riječ je o
jednom segmentu publike određenog proizvoda i
publici sa zajedničkim afinitetima. Ove publike već smo mogli koristiti u display i video kampanjama, a iz Googlea su najavili kako ćemo ih od kraja listopada 2019. moći vidjeti i unutar search kampanja.
Publika sa zajedničkim afinitetima (
Afiinity audiences) postat će dostupna za korištenje u search kampanjama, to je jedna od posljednjih Googleovih novotarija. Osim nje i segmenta publike određenog proizvoda (
In-market audience), onaj koji se odnosi na posebne prigode (Crni petak, Božić, Valentinovo..) moći će se iskoristiti kako bi korisnicima ponudili relevantnije search oglase.
Još jedna nova funkcionalnost su
store visits ili posjete trgovini. Ovaj izvještaj vam može dati odgovor na pitanje da li korisnici posjetili vašu trgovinu nakon što su kliknuli na oglas. Super, zar ne?
Upoznajte nove publike
U slučaju da ste propustili novosti o novim publikama u Google search kampanjama, sada ćemo ponoviti ono što znamo.
Ako ste ikada kreirali Ads display kampanje vjerojatno ste se barem površno upoznali s affinity publikom. Novost je to što će kroz par tjedana ova publika biti dio search kampanja.
Affinity publika se bazira na potrošačkim navikama i interesima korisnika. Tu su oni korisnici koji su pokazali strast za modu, bankarstvo ili npr., skijanje.
Postoji nešto više od 130 segmenata raspoređenih u 12 kategorija.
Segment publike određenog proizvoda koji se odnosi na posebne prigode sada će biti posebno izdvojen, a vrijeme blagdana se bliži, idealan tajming. Naravno, postoji korisnici koji ne brinu previše o ponudama za Crni petak, s druge strane, postoji i korisnici koji su jaaako zainteresirani upravo za takve ponude. Ova publika nam omogućuje da se obratimo korisnicima koji su već reagirali na ponude za Majčin dan ili one vezane za povratak u školu.
Još jedna nova publika, koja se doduše ne spominje u zadnjoj Google obavijesti, može biti vaš saveznik ovih blagdana, ali i tijekom cijele godine. Riječ je o ciljanju slične publike temeljene na uparivanju klijenata ili
similar audiences for Customer Match.
Ovo je super način kako doći do potpuno novih korisnika. Iako su novi, zbog vaše originalne liste iz Customer Match kampanja, prema kojoj su kreirani, oni su visoko relevantni.
10 savjeta za najbolje rezultate
Kada u vašim search kampanjama započnete s korištenjem novih publika, za najbolje rezultate, obratite pozornost na detalje koji mogu činiti razliku.
- Započnite s planiranjem. Pogledajte Google Ads Audience Insights izvještaj kako bi shvatili koga već ciljate vašim kampanjama i koga bi trebali početi ciljati za bolje rezultate.
- Želite pratiti izvedbu publike s uključenom oznakom Opažanje (Observation). Nakon toga možete dodati publike za koje smatrate da su vam relevantne ovih blagdana. Ovaj korak vam neće oduzeti vrijeme, a bitan je.
- Za početak birajte samo najrelevantnije publike. Pronađite segmente koji su najutjecajniji, a proširujte ih tek kada ste sigurni da donose rezultate.
- Preporučujemo da publike postavite na razini kampanja. Tehnički, možete ih postaviti i na razini grupe oglasa (ad group), ali razina kampanje za većinu je ona prava.
- Počnite koristiti Smart Bidding (Pametno licitiranje).
- Oglašivači iz industrija koje su davno zaboravile na publike s korisnicima sličnih afiniteta sada se mogu uključiti u igru. Ovdje mislimo na zdravstvenu, farmaceutsku i hrpu drugih industrija koje sada mogu koristiti affinity publiku.
- Ako smatrate da bi vaš webshop iz modne industrije mogao profitirati od affinity publike u search kampanjama (hint* mogao bih), uključite i ove publike.
- Planirajte promjene u veličini publika (i veličini budžeta). Jasno vam je da korisnici koji su aktivni za vrijeme rasprodaja povezanih s Crnim petkom, vjerojatno neće biti toliko aktivni u proljeće. Google Ads Audience Insight iz prvog savjeta vam ovdje može pomoći.
- Razmišljajte dugoročno. Customer Match publika je bazirana na signalima koji će dugoročno dati rezultate pa bi i vi tako trebali gledati na ovu publiku, dugoročno.
- Google Ads će vas i sam posjetiti da osvježite Customer Match publiku pa to svakako učinite.
Konačno, publike su odličan alat za poboljšanje uspješnosti search kampanja. Dvije nove vrste publike i ova treća (similar audiences for Customer Match),
napravljene su kako bi povećale doseg i relevantnost vaših oglasa.
U kombinaciji s konkretnom namjerom (pretraživanjem) korisnika, imate moćnu strategiju.
Ako vam ove novosti zvuče zanimljivo, ali ne znate kako ih iskoristiti u vašem slučaju
obratite se nama. Zašto nama? Pitajte naših
300 + zadovoljnih partnera.