Google Panda 4.1.

Objavljeno: 30.12.2014. | 3 minute čitanja

Google često izdaje smjernice za optimiziranje Web stranica, postoje algoritmi koji provjeravaju i analiziraju svaku stranicu te ih sortiraju po kvaliteti od onih malo manje pa sve do najkvalitetnijih stranica koje se prikazuju vrlo visoko u rezultatima pretraživanja. “Panda” je jedan od tih algoritama koji radi u pozadini i provjerava svaku stranicu da li se pridržava pravila. Google je objavio nekoliko smjernica kako se nositi s “Panda” algoritmom te kako unaprijediti stranicu da bi bolje rangirala. Postoje 4 poželjne izmjene kojih se dobro pridržavati da bi zadovoljili kriterije Google-a, ali postoji i 4 nepoželjne koje trebamo izbjegavati. Ovaj popis je skraćena verzija i smatra se da je navedeno najvažnije kod “Panda” algoritma.
 

Lista poželjnih Panda izmjena


Korisnik mora “ići do kraja” – ne samo na mobilnoj već i na desktop verziji, potrebno je ispuniti ili izvršiti neke zadatke koji su postavljene kao norme, na primjer: ako se radi o stranici za prijavu, onda je potrebno da se korisnik prijavi, ili ako stranica treba sadržavati određene informacije, onda je poželjno da se te informacije nalaze u gornjem dijelu Web stranice. Ako neka stranica ima visoki Bounce Rate, to može predstavljati problem jer će se korisnici sa stranice vjerojatno vraćati na Google što znači da informacije na Vašoj stranici nisu od koristi.

Ulazni linkovi su jako važno – Potrebno je “dobiti” ulazne linkove na bilo koji način, da Google može reći da je ovo kvalitetan sadržaj koji se može preporučiti drugim ljudima. Kada se stranice dijeli putem bilo kakvih društvenih mreža to je za Google vrlo dobar indikator. Poželjno je da stručnjaci govore o Vašim stranicama, to Google uzima u obzir i jako cijeni. Uz ovo navedeno, potrebni su ulazni linkovi s foruma, magazina, časopisa… Bilo kakvi ulazni linkovi koji su povezani s Vama, naravno u pozitivnom smislu.

Poslovne informacije – potrebno ih je staviti na svaku stranicu. Znači, na svakoj stranici treba pisati vaša adresa, telefon i kontakt informacije da se lako može kontaktirati. To uključuje i informacije o autorskim pravima, koje se moraju redovito obnavljati‏.

Navesti izvore podataka – potrebno je navesti, ako postoje bilo kakvi članci, te bilo kakve web stranice koje govore o vašoj stranici. Dobra praksa je kada se postavi izlazni link prema takvim Web stranicama‏. Kada se navode izvori informacija i podataka onda se ukazuje Google-u da je to povezano i citirano, što Google naravno s lakoćom primjećuje.
 

Panda Lista nepoželjnih izmjena

Ne ponavljati ključne riječi bilo gdje – vrlo važno da se ne ponavljaju ključne riječi previše na nekoj stranici. To je definitivno stranica niske kvalitete koju Google izbjegava. Pravilo koje je Google sam spomenuo više puta na mnogo različitih mjesta.

Nepoželjno je kreirati SEO sadržaj – mnogi misle da ažuriranjem bloga jednom tjedno će ih isticati, ali time gube kvalitetu sadržaja zbog velike količine nekvalitetnog sadržaja. Još jednom, ovo je nešto što je Google spomenuo mnogo puta. Nisko kvalitetni sadržaji nisu poželjni. Ako ljudi ne prepoznaju kvalitetni sadržaj stranice, onda je to bacanje novaca i vremena za veliku količinu objavljenih stranica koje nemaju kvalitetu.

Ne zaboraviti “kravatu” – što se time podrazumijeva? Kada idete na intervju, ne želite zaboraviti svoje odijelo i kravatu. To znači, morate biti sigurni da je sve ispravno napisano. Gramatika i pravopis. Stranice moraju biti testirane i ne smiju sadržavati nikakve vrste grešaka. Kompletno cijela stranica mora biti provjerena i ispravna. Time nam Google ukazuje na kvalitetu. Što ima smisla, jer nitko ne želi posjetiti stranicu s greškama.

Ne ometanje Web stranice oglasima – Google je bio jasan u svojim standardima za kvalitetu (Quality Raters Guidelines), nije poželjno ometanje korisnika prilikom korištenja Web stranice‏. Znači, nikako nije poželjno da se pojave reklame preko cijelog zaslona te svako malo iskaču novi pop-up prozori s reklamama. Ako se pojavljuju takve reklame “iza svakog ugla” onda se stranica smatra niske kvalitete. Možda upravo to bude kočilo stranicu i njezino rangiranje na tražilicama‏.

Podijeli na:
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.

Arbona logo

Registracija korisnika

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Elena Majer