Koliko Google znači u današnjem tehnološki prožetom svijetu možda najbolje govori sljedeća činjenica - svake sekunde se u svijetu obavi 2,3 milijuna pretraživanja na ovoj svjetskoj najvećoj tražilici.
A, prema WordStreamu, većina dobivenih rezultata pretraživanja se odnosi na
plaćene oglase.
Na kraju krajeva,
Google većinu svojih prihoda ostvaruje od oglašavanja - 2010. su ti razmjeri iznosili 66% iz search oglašavanja i 30% iz oglašavanja na Google Network stranicama (YouTube, Gmail itd.).
Agregirano, Google 96% svojih prihoda ostvaruje od oglašavanja!
To je ogroman iznos - gotovo 6,5 milijarde dolara - koji diktira budućnost i sadašnjost digitalnog oglašavanja.
Google svoje oglase generalno može podijeliti na dvije vrste - tekstualni, odnosno search i display, odnosno oglasi u obliku bannera.
GDJE SE SVE PRIKAZUJU ADWORDS DISPLAY OGLASI?
Google display oglasi su odlična tehnika za
maksimiziranje dosega ili reacha što većeg broja internet korisnika.
Zbog širine medija i web stranica na kojima se Google display oglasi mogu prikazivati, taj doseg doseže i do
90% svih globalnih internet korisnika.
No, zašto Google display oglasi imaju "pristup" tolikom broju web stranica? Jednostavno - Google je najveća svjetska tražilica i svima je u cilju da slijede njihova pravila igre kako bi privukli što više korisnika.
Google display oglasi se prikazuju na Google Display Network (GDN). Ova mreža obuhvaća većinu trenutnih web stranica koje su se udružile s Googleom te dozvolile da se na njima prikazuju Googleovi oglasi.
Tako se Google display oglasi mogu prikazivati diljem velikog broja web stranica, ali i mobilnih aplikacija i videosadržaja. Gdje se sve prikazuju AdWords display oglasi možete saznati u nastavku:
- web stranice Google AdSense izdavača, odnosno one web stranice koje su dopustile Googleu da na njima prikazuje svoje oglase,
- web stranice izdavača DoubleClick Ad Exchangea, odnosno tržištu namijenjenom kupovanju i prodaji oglašavanja gdje oglašivači licitiraju za display oglašavanje,
- Googleove web stranice kao što su Google Finance, Blogger i YouTube.