Objavljeno: 01.12.2022. | 3 minute čitanja
Jeste li spremni za novi izgled Facebook stranica i funkcionalnosti koje donosi? Ako niste i ne znate o čemu se radi, imate sreće, jer ćemo vam na jednom mjestu objasniti što se točno mijenja i što to znači za vas i vašu stranicu.
Radi se o osvježenom izgledu Facebook stranica koje će dobiti i neke nove funkcionalnosti, no također i ostati bez dijela postojećih. Ideja je da novo iskustvo Facebook stranica administratorima olakša upravljanje, snalaženje i navigiranje između stranica i osobnog profila, te pomogne postići zadane ciljeve.
Novi izgled se sramežljivo počeo pojavljivati još krajem 2020. godine i to kao opcija za stranice profesionalaca i poznatih osoba, no sada je započela masovnija konverzija svih Facebook stranica, neovisno o kategoriji. Nitko neće ostati “pošteđen” pa je najbolje što bolje se pripremiti za nadolazeće promjene.
Novi izgled stranica - prvo što ćete primjetiti je da se promijenila struktura stranice odnosno raspodjela sadržaja na stranici. Nije drastično, ali je primjetno. Iz Facebooka tvrde da je novi izgled “čišći i intuitivniji”, a je li to zaista tako s vremenom će pokazati korisnici i njihove interakcije sa novim stranicama.
Facebook lajkovi i pratitelji - na starom izgledu Facebook stranica istaknut je broj lajkova koliko ih stranica ima, dok na novom izgledu možete primjetiti i broj lajkova i pratitelja. Koja je razlika? Pa, prije kada je neki korisnik lajkao vašu stranicu, Facebook je zapravo zabilježio i da se tom korisniku “sviđa” vaša stranica (odnosno podršku vašem brendu, tvrtki), i automatski uključio praćenje vaših objava. Ukoliko korisnik više nije želio vidjeti vaše objave, mogao vas je prestati pratiti, ali nastaviti lajkati, odnosno zadržati deklarativnu podršku vašoj stranici.
Sa novim stranicama, lajkanje odlazi u povijest i ostaje samo praćenje. Sadašnji followeri prenijet će se i na nove stranice, a lajkovi će nestati, odnosno izgubit ćete sve one koji su vas samo lajkali ali ne i pratili.
Poseban news feed - isto kako svaki profil ima svoj news feed, odnosno pregled objava, sada će ga imati i svaka stranica. To je učinjeno kako bi se jasnije odvojio sadržaj koji pratite kao stranica te kako bi lakše mogli ostvariti interakciju kao svoj biznis.
Prebacivanje između stranica i profila - jedna od funkcionalnosti koja je razveselila mnoge je prebacivanje između stranice i osobnog profila. Taj proces sada je puno jasniji i jednostavniji. Kada posjetite Facebook stranicu kojom upravljate, pojavit će vam se opcija “switch now”. Klikom na tu opciju “zamijenit ćete” entitet kojim upravljate. Zamislite policajca koji dolazi na posao u svojem privatnom automobilu. “Switch now” trenutak je kada obuče uniformu i sjedne u službeno policijsko vozilo.
Ovim poboljšanjem uvijek možete vidjeti i znati na koji način činite interakcije na Facebooku, pa bi se značajno trebao smanjiti broj zabuna poput odgovaranja na komentare ili poruke kao fizička osoba, a ne tvrtka.
Pojednostavljene administratorske kontrole - nove stranice donose promjene i u backstageu. Nove kategorije prava upravljanjem stranicom također donekle pojednostavljuju stvari, a drugačiji su i dostupni statistički podaci te njihov prikaz.
Za kraj, skrećemo pozornost svima koji upravljaju nekom Facebook stranicom na opasnost od povratka na klasični izgled. Naime, nakon što vam se izvrši konverzija u New Page Experience, Facebook će vam ostaviti mogućnost povratka na klasični izgled. Ako se vratite, izgubit ćete sav sadržaj koji ste objavili tijekom korištenja New Page Experience-a, izgubit ćete statističke podatke stranice te će vam biti onemogućeni svi oglasi i promocije koje ste kreirali za vrijeme korištenja novog izgleda.
Promjena će zasigurno biti još, novo iskustvo Facebook stranica se i dalje redovito mijenja i unapređuje, no za sad se čini da će novo iskustvo zaista biti i bolje iskustvo.
Pročitajte blog Facebook New Pages Experience koji je besplatno dostupan za članove Arbona Cluba.
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste član Arbona Cluba? Popunite podatke za prijavu i postanite član Arbona Cluba!
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!
... Saznajte više
... Saznajte više
Ako ne želite propustiti objave nekog korisnika na Instagramu, primjerice neke super agencije za digitalni marketing koja često ima dobre i korisne savjete ;) ;), možete uključiti notifikacije kako bi vas aplikacija obavijestila svaki put kada taj korisnik objavi novi sadržaj. Još bolje, možete birati i za koju vrstu objava ćete biti obaviješteni.
Kako bi ste uključili obavijesti, pratite sljedeće korake:
1. Otvorite aplikaciju, a potom otvorite profil za koji želite primati obavijesti.
2. Na pregledu profila kliknite na ikonu zvona gore desno.
... Saznajte više
Ukratko, za stvarne, fizičke osobe namijenjen je profil, a za tvrtke, poznate osobe, udruge namijenjene su stranice.
Facebook račun, odnosno profil, može registrirati svatko, a u njega ćete se prijaviti korisničkim imenom i lozinkom. No, da bi kreirali Facebook stranicu, potreban vam je profil fizičke osobe. Za upravljanje Facebook stranicom se ne prijavljujete zasebnim korisničkim imenom i lozinkom, već se morate ulogirati u svoj osobni profil, tom profilu moraju biti dodijeljena administratorska prava na stranici, te ćete tako imati pristup upravljanju stranici.
Napomenimo i da male tvrtke često rade grešku te umjesto stranice otvaraju... Saznajte više
Sigurno ste primjetili unazad nekoliko mjeseci kako vam se u feed-u često pojavljuju preporučene objave profila koje ne pratite. Instagram će preporuke odabrati na temelju profila koje pratite, s kojima ste prethodno komunicirali ili pak na temelju vaših interesa.
Većina korisnika nije oduševljena tom promjenom te samo želi stari pregled nazad. Postoji dobra vijest za sve njih, a posebice one koji se još uvijek nisu oprostili s kronološkim pregledom newsfeed-a. Iako se sugestije ne mogu isključiti, možete ih isfiltrirati.
Sve što trebate je dodirnuti (ili kliknuti, ako ste na računalu) Iz njega odaberite... Saznajte više
Bez obzira radi li se o vašem poslovnom ili osobnom profilu, mogućnosti potpunog sakrivanja liste onih koje vi pratite ili koji prate vas - nema. Broj onih koji mogu vidjeti te liste možete značajno smanjiti, no to donosi i neka druga ograničenja.
Jedini način kako možete sakriti liste pratitelja od većine drugih je učiniti svoj profil privatnim u postavkama korisničkog računa. Ukoliko imate privatni profil, svakog tko vas želi zapratiti morate posebno odobriti, a vaše liste pratitelja mogu vidjeti samo ti korisnici. No, ta privatnost se odnosi i na sav vaš sadržaj, odnosno objave,... Saznajte više
... Saznajte više
... Saznajte više
Povećajte broj sljedbenika na Instagramu tako što ćete svakog dana objavljivati kvalitetan sadržaj, videozapise, emitiranje uživo i Instagram priče. Uglavnom, budite kreativni! Istražite relevantne, popularne hashtagove i dodajte lokaciju na svaki vaš post. Podijelite Instagram objave na Facebooku i . Takve objave na Facebooku postižu 25% više reakcija i komentara.
Instagram algoritam određuje koje će se objave prikazati na feedu i u kojem redoslijedu će ih prikazati. Zato je jedan od bitnijih faktora u određivanju poretka i odabiru objava konzistentnost objavljivanja sadržaja.
Ako , Instagram algoritam će se pobrinuti...
Saznajte više
Kao što već i ptice na grani znaju, sadržaja. Također, , tik do Googlea. Upravo zbog toga, YouTube ima izniman potencijal za oglašivače, posebice ako se uzme u obzir da je video ključni marketinški alat.
Uzevši u obzir potencijal videa, ogroman broj YouTube korisnika i posjetitelja te konstantnu potrebu oglašivača za diverzifikacijom i isticanjem od konkurencije, YouTube je fenomenalan kanal za - edukacijski videi za početnu fazu, videi koji uspoređuju različite proizvode, usluge ili lokacije za drugu fazu i recenzentski videi brendova i specifičnih proizvoda za posljednju fazu.
Kako bi se distribuirao taj sadržaj, potrebno je...
Saznajte više