Objavljeno: 05.12.2019. | 2 minute čitanja
Facebook Blueprint certifikati su
mjerilo naprednih znanja na području Facebookovih proizvoda. Kako bi se dokazani profesionalci istaknuli u masi koja nudi
uslugu Facebook oglašavanja, osmišljeni su
Facebook Certified Media Planning Professional i
Facebook Certified Media Buying Professional certifikacijski programi. Osim sfere digitalnog oglašavanja, Facebook je pokrio i developerski dio, a postoje i posebni certifikacijski programi za studente.
Arbona je
jedna od rijetkih regionalnih agencija čiji stručnjaci su zaslužili “Media buying” i “Media planning” bedževe.
Što su Facebook Blueprint certifikati
Facebook Blueprint certifikati su nagrada za uspješno položen
jedini certifikacijski program kojeg Facebook službeno priznaje.
Program je to koji postavlja standarde za oglašavanje na Facebooku, Instagramu i Messengeru.
Zašto su tako cijenjeni
Facebookov Blueprint certifikat je cijenjen zbog
rigoroznih uvjeta i kompleksnosti materijala koje je potrebno savladati prije uspješnog polaganja.
Ispiti su zahtjevni i mogu ih položiti samo pojedinci s bogatim iskustvom postavljanja Facebook, Instagram i Messenger marketinških kampanja. Naravno, može se dogoditi i da osoba bez iskustva položi ispit, ali takvi slučajevi su statističke pogreške. Naglasak je na praksi pa su i pitanja koncipirana tako da zahtijevaju razumijevanje koje se može dobiti jedino praksom.
Da bi stekli dojam ozbiljnosti i vrijednosti Facebook Blueprint certifikata, opisat ćemo vam (koliko smijemo), detalje s polaganja ispita.
Kako izgleda polaganje Blueprint certifikata
Prostorija u kojoj se ispit polaže mora biti potpuno prazna. U njoj smije biti samo osoba koja ga polaže.
Ulazak drugih osoba u prostoriju znači automatski pad. Zidovi i stol moraju biti potpuno čisti. Nema drugih monitora, mobitela ni papira, nije dozvoljeno ništa što bi ispitaniku moglo služiti kao izvor informacija.
Ispitivači iz Facebooka će prije polaganja utvrditi da ste to stvarno vi tako što će vas zamoliti da mu pokažete osobnu iskaznicu.
Skenirat će cijelu prostoriju, stol i zidove, čak i ruke ispitanika. Na trenutke je moguće da ćete se osjećati kao pred istražnim sudcem. :D
Ako vam se dogodi da morate do kupaonice, morat ćete čekati jer se izlasci iz prostorije za vrijeme trajanja ispita najstrože kažnjavaju. Također
zabranjena je konzumacija hrane i pića. Tih 105 minuta, koliko traje polaganje, morate biti potpuno spremni i siti.
Kako izgledaju pitanja?
E to vam ne smijemo reći.
Ali možemo vam reći kako postoje trik pitanja i pitanja koja se odnose na kampanje koje se rijetko ili nikako koriste na našem tržištu. Svejedno,
morate imati minimalno 700/1000 bodova kako bi uspješno položili ispit.
Tih 300 bodova je dovoljno prostora ako imate iskustva u postavljanju Facebook kampanja i dobro ste pripremljeni. Za premišljanje nema vremena, znaš ili ne prolaziš.
Sve u svemu bilo je ovo jedno odlično iskustvo, iako neće pretjerano utjecati na naš rad. Ovo je samo nagrada za kvalitetan rad, kojeg u Arboni nikada ne nedostaje.
Trebate li i vi pomoć s Facebook oglašavanjem?
Obratite nam se za CERTIFICIRANU pomoć :)