|
|
|
|
|
Kako je primarni Revertov cilj povećanje prodaje s web shopa, naš je najveći izazov bio doseći ciljanu skupinu onih korisnika koji će najvjerojatnije izvršiti kupnju na web shopu. Stoga smo na samom početku prilagodili objave i sadržaj društvenih mreža ciljanoj skupini fanova od 25 do 44 godina od kojih njih 75% čine žene.
Također, pošto Revertu uz oglašavanje na društvenim mrežama vodimo i cjelokupni digitalni marketing (Google Ads oglašavanje, e-mail marketing, izvještavanje i reporting), iznimno nam je važno bilo osigurati jednaki ton komunikacije i sadržaj za sve kanale pri čemu je promocija trebala biti usklađena.
O važnosti svakog kanala te kako sinkronizacija svih tehnika digitalnog marketinga čini uspješan marketing mix vjerojatno najbolje govori Multichannel izvještaj iz Google Analyticsa.
|
|
|
|
|
|
|
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.