Arbonina rješenja
Facebook oglašavanje Google Ads kampanje s dinamičkim remarketingom E-mail marketing (slanje newslettera) Instagram oglašavanje
U Awareness fazi customer journeya, kada korisnici još nisu upoznati s Replayevom markom, odnosno još ne znaju trebaju li i žele li kupiti novi jeans (ili neki drugi proizvod), odlučili smo na dnevnoj bazi objavljivati Facebook i Instagram objave, pritom pazeći na što kraći response rate. Postavljena je Page like kampanja koja je cijelo vrijeme bila aktivna te su se Facebook objave svakodnevno promovirale. Posebno se radilo na segmentaciji korisnika te je pritom kreirano više setova oglasa, od čega se korisnike koji se nalaze u Awareness fazi ciljalo prema lokaciji i interesima za modu i shopping. Također, nakon prikupljanja inicijalnih fanova, kreiran je lookalike audience te se ponovno ciljaju korisnici u Awareness fazi njihovog customer journeya. Tim su se korisnicima prikazivali općeniti oglasi sa sadržajem i vizualima koji promoviraju Replayev brend.
Korisnike koji se nalaze u Consideration fazi svog customer journeya ciljalo se kroz nekoliko setova oglasa:
- ciljanje fanova - koji su već upoznati s Replayem te razmišljaju o kupnji jeansa,
- ciljanje prijatelja fanova - koji se također mogu nalaziti i u Awareness fazi,
- remarketing - korisnici koji su već posjetili Revertov web, no nisu izvršili kupnju,
- dinamički remarketing - prikazivanje oglasa sa sadržajem kojeg je korisnik već gledao na Reverto webshopu.
Ovim su se korisnicima plasirali specifični oglasi koji ističu funkcionalne prednosti i benefite koje im donosi Replayev jeans.
Posljednjoj skupini korisnika koji se nalaze u Decision fazi svog customer journeya, odnosno onim korisnicima koji su pred samom odlukom o kupnji te se dvoume između nekoliko brendova ili modela, plasirani su oglasi koji ističu posebne pogodnosti pojedinog modela Replayevog jeansa. Ciljanje se vršilo putem remarketinga onim korisnicima koji su više puta posjetili webshop i podstranice proizvoda te su stavili proizvod u košaricu, ali nisu obavili kupnju. U ovoj fazi koristili smo automatizirane e-mail kampanje te dinamički remarketing u Google, Facebook i Instagram oglasima.