Digital Happy Hour: druženje i edukacija uz craft pivo

Prvi Digital Happy Hour u znaku Google Analytics 4 alata

Objavljeno: 08.07.2022. | 2 minute čitanja

Nedavno smo održali Digital Happy Hour, prvi u nizu evenata na kojima ćemo imati priliku uživo se podružiti s trenutnim i potencijalnim klijentima te prodiskutirati neku od aktualnih tema iz svijeta digitalnog marketinga u ležernoj atmosferi. 

U opuštenom okruženju pivnice Pivana u Zagrebu održali smo kratku edukaciju o Google Anatlytics 4 alatu, prodiskutirali goruća pitanja vezana uz ovu temu, nakon čega je uslijedilo casual druženje uz craft pivo. 

 

Zašto GA4?

Google Analytics 4 je tema kojoj u posljednje vrijeme posvećujemo puno pažnje. I to nije slučajno tako. Osim što se radi o jednom od najvažnijih alata za digitalni marketing, bliži se trenutak kada će njegova aktualna verzija, odnosno Universal Analytics, prestati procesuirati klikove i biti trajno zamijenjena s GA4. Novoj verziji alata potrebno je neko vrijeme kako bi prikupila dovoljan broj informacija za ispravno funkcioniranje, pa je zato vrlo važno čim ranije krenuti s njenim korištenjem

Kako se radi o novom sučelju s brojnim novim funkcionalnostima, korištenje Google Analytics-a 4 može djelovati prilično kompleksno. Iz tog smo razloga započeli s pisanjem novog Google Analytics 4 bloga na kojem vas očekuju detaljne upute za korištenje i namještanje postavki, te organizacijom edukativnih eventa poput Digital Happy Hour-a i GA4 akademije. 


Na druženju smo odgovorili na neka od brojnih pitanja, poput: 

  • Zašto uopće koristiti Google Analytics 4?
  • Kada bi se trebalo postaviti Google Analytics 4?
  • Kako se postavlja Google Analytics 4 te može li se samostalno postaviti?
  • Koje su glavne prednosti i nedostaci Google Analytics 4?
  • Hoće li podaci o broju sesija u GA3 odgovarati podacima unutar GA4?
  • Zašto GA4 nema bounce rate?
  • Zašto GA4 ima manji broj defaultnih izvještaja?
  • Je li GA4 cookieless ?
 
Nakon nekoliko godina bez većih druženja uživo, veseli nas što nas u skoroj budućnosti očekuje još ovakvih prilika za edukaciju i networking s kolegama iz brojnih industrija. 

Dok čekamo novo izdanje Happy Hour-a, bacite pogled na djelić atmosfere u nastavku:


Druženje uz digitalne stručnjake na Arbona Digital Happy Hour
Opušteno okuplanje uz stručnjake na Arbona Digital Happy Hour
Druženje u restoranu sa stručnjacima na Arbona Digital Happy Hour
Sandro Lazarić drži prezentaciju na Arbona Digital Happy Hour
Druženje uz prezentaciju na Arbona Digital Happy Hour
Ugodno druženje na Arbona Digital Happy Hour
Druženje s vodećim stručnjacima iz digitalnog svijeta na Arbona Digital Happy Hour

 

Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.

Arbona logo

Registracija korisnika

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Elena Majer