Nedavno smo održali Digital Happy Hour, prvi u nizu evenata na kojima ćemo imati priliku uživo se podružiti s trenutnim i potencijalnim klijentima te prodiskutirati neku od aktualnih tema iz svijeta digitalnog marketinga u ležernoj atmosferi.
U opuštenom okruženju pivnice Pivana u Zagrebu održali smo kratku edukaciju o Google Anatlytics 4 alatu, prodiskutirali goruća pitanja vezana uz ovu temu, nakon čega je uslijedilo casual druženje uz craft pivo.
Zašto GA4?
Google Analytics 4 je tema kojoj u posljednje vrijeme posvećujemo puno pažnje. I to nije slučajno tako. Osim što se radi o jednom od najvažnijih alata za digitalni marketing, bliži se trenutak kada će njegova aktualna verzija, odnosno Universal Analytics, prestati procesuirati klikove i biti trajno zamijenjena s GA4. Novoj verziji alata potrebno je neko vrijeme kako bi prikupila dovoljan broj informacija za ispravno funkcioniranje, pa je zato vrlo važno čim ranije krenuti s njenim korištenjem.
Kako se radi o novom sučelju s brojnim novim funkcionalnostima, korištenje Google Analytics-a 4 može djelovati prilično kompleksno. Iz tog smo razloga započeli s pisanjem novog Google Analytics 4 bloga na kojem vas očekuju detaljne upute za korištenje i namještanje postavki, te organizacijom edukativnih eventa poput Digital Happy Hour-a i GA4 akademije.
Na druženju smo odgovorili na neka od brojnih pitanja, poput:
Zašto uopće koristiti Google Analytics 4?
Kada bi se trebalo postaviti Google Analytics 4?
Kako se postavlja Google Analytics 4 te može li se samostalno postaviti?
Koje su glavne prednosti i nedostaci Google Analytics 4?
Hoće li podaci o broju sesija u GA3 odgovarati podacima unutar GA4?
Zašto GA4 nema bounce rate?
Zašto GA4 ima manji broj defaultnih izvještaja?
Je li GA4 cookieless ?
Nakon nekoliko godina bez većih druženja uživo, veseli nas što nas u skoroj budućnosti očekuje još ovakvih prilika za edukaciju i networking s kolegama iz brojnih industrija.
Dok čekamo novo izdanje Happy Hour-a, bacite pogled na djelić atmosfere u nastavku: