Objavljeno: 21.10.2015. | 2 minute čitanja
Na Danima hrvatskog turizma 2015 u Poreču pričao sam o praćenju navika korisnika u svrhu optimizacije ulaganja u marketing. U ovotjednom blogu odlučio sam se osvrnuti na tu prezentaciju i mogućnosti koje nam pružaju neki Google-ovi alati kako bi bolje razumjeli naše korisnike. Kada istražuju? Kako istražuju? Kada kupuju? Na kojem tržištu što traže? Koliko se koje ključne riječi traže? Odgovore na ta pitanja daju nam Keyword planner, Google trends, Consumer Barometer i Google Analytics.
Često je pitanje prije pokretanja kampanje kada je pravo vrijeme za to, a najbolji odgovor na to pitanje je kada korisnici pretražuju web za tim pojmovima koji su povezani s onim što im želimo prodati. Google Trends je alat koji nam daje informaciju o trendovima pretraživanja kroz vrijeme pa možemo vidjeti koliko dana prije Uskrsa korisnici kreću tražiti uskrsnu šunku, a u kojem terminu kreću istraživati pojmove povezane sa skijanjem.
Kada znamo kada korisnici pretražuju zanima nas po kojim ključnim riječima traže i koja je to količina pretraživanja pa nam u tome može pomoći alat Keyword Planner.
Kada imamo i te informacije svakako je korisno pogledati npr. da li naša ciljana dobna skupina koristi internet za istraživanje i kupovinu za što nam može pomoći Consumer Barometer. To je odličan skup podataka iz kojega si možemo grafički prikazati i usporediti brojne informacije.
Nakon što odaberemo ciljanu zemlju možemo odrediti koja demografska skupina nas interesira, korištenje kojeg uređaja, koliko kupuju u inozemstvu, koliko korisnika ima problema sa sadržajima koji nisu na njihovom jeziku, što korisnike u kojoj industriji najviše zanima na webu i stotine drugih kombinacija s kojima se možete sami poigrati na
www.consumerbarometer.com.
S ovim fantastičnim alatom možete istražiti neko tržište koje ne poznajete ili si potvrditi Vaša razmišljanja o tržištu na kojem djelujete.