Objavljeno: 21.10.2015. | 2 minute čitanja
Na Danima hrvatskog turizma 2015 u Poreču pričao sam o praćenju navika korisnika u svrhu optimizacije ulaganja u marketing. U ovotjednom blogu odlučio sam se osvrnuti na tu prezentaciju i mogućnosti koje nam pružaju neki Google-ovi alati kako bi bolje razumjeli naše korisnike. Kada istražuju? Kako istražuju? Kada kupuju? Na kojem tržištu što traže? Koliko se koje ključne riječi traže? Odgovore na ta pitanja daju nam Keyword planner, Google trends, Consumer Barometer i Google Analytics.Pročitajte blog DHT 2015: Praćenje navika korisnika u svrhu optimizacije ulaganja u internet marketing koji je besplatno dostupan za članove Arbona Cluba.
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste član Arbona Cluba? Popunite podatke za prijavu i postanite član Arbona Cluba!
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!