15. veljače održali smo prvi ovogodišnji Arbona Partners Event, sjajnu priliku za druženje s našim partnerima, ali i razgovor o dvije vrlo važne teme - Google Consent Mode v2 i Enhanced Conversions.
S obzirom na nadolazeće promjene koje će utjecati na remarketing i mjerenje konverzija zbog novih pravila o kolačićima, ovaj event zainteresirao je mnoge.
Osnovna tema ove kratke edukacije bila je priprema web stranica za velike promjene koje donosi Digital Markets Act, zakon EU-a koji za cilj ima osigurati pravednije i otvorenije digitalno tržište. Veliki fokus bio je na praktičnim aspektima implementacije različitih opcija, njihovim prednostima i nedostacima, te izazovima koje ove promjene nose. Uz to, spomenuli smo i činjenicu da će Google Chrome uskoro onemogućiti korištenje trećih kolačića, kao i logiku i prednosti Enhanced Conversions-a.
Nakon službenog dijela uslijedio je Q&A session, kao i opušteni networking koji je pružio priliku za razmjenu iskustava i strategija među našim partnerima, otkrivajući kako se različite tvrtke pripremaju za implementaciju Consent mode-a.
Arbona Partners Event poslužio je kao ključna točka za sve koji žele uspješno navigirati kroz ove promjene i osigurati da njihove digitalne kampanje i dalje ostvaruju rezultate u novom regulatornom okruženju.