7 načina kako generirati leadove pomoću društvenih mreža

Objavljeno: 11.10.2017. | 8 minute čitanja

Obično kada se razmišlja o društvenim mrežama sljedeći pojmovi padaju na pamet: brand awareness, komunikacija s kupcima, distribucija contenta...

No, društvene mreže su fantastične i za generiranje leadova. Na kraju krajeva, ako želimo ubaciti korisnike u svoj sales funnel, moramo biti prisutni tamo gdje ti korisnici i borave.

A danas gotovo svi borave na društvenim mrežama.

Samo je u Hrvatskoj trenutno aktivno oko 2 000 000 Facebook korisnika, a o svijetu da ne pričamo (FYI, u svijetu ih je trenutno oko 1,8 milijardi).

Čisto sumnjamo da je neko poduzeće ili brend uspostavilo komunikaciju s tih gotovo 2 milijuna hrvatskih Fejsera. A kakva je to tek prilika!

Zamislite samo da dosegnete tek 1% svih tih korisnika i ubacite ih u svoj sales funnel - to je broj od gotovo 20 000 potencijalnih kupaca kojima kad ih upoznate, možete poslati ponudu baš za proizvod ili uslugu koja ih interesira.

I to pričamo samo o fizičkim korisnicima. Gdje su u toj cijeloj priči još i poduzeća i poslovni subjekti.

Uglavnom, lead je potencijalni korisnik ili kupac koji je iskazao interes za vaš proizvod ili uslugu te je ostavio svoje kontakt podatke.

A prilike za generiranje leadova na društvenim mrežama su nebrojene.

Zato prestanite promatrati društvene mreže samo kao kanal za brendiranje i komunikaciju s publikom i prihvatite njihovu prodajnu snagu. Jer, na kraju krajeva, dugoročni cilj svake strategije generiranja leadova je ostvarivanje prodaje.

Zato ćemo danas objasniti kako pretvoriti poslovne profile na društvenim mrežama iz najobičnijeg alata za brendiranje i održavanje odnosa s kupcima u fino podmazani stroj za generiranje leadova.

 

DRUŠTVENE MREŽE I GENERIRANJE LEADOVA


Krenimo od osnova osnove - cilj generiranja leadova je ubacivanje korisnika u sales funnel kroz sve faze njihovog customer journeya. To nije isto kao i sama prodaja.

Stvari se mogu ovako postaviti - kako bi mogli poslati ponudu i s njom ostvariti prodaju, za početak je potrebno znati tko su potencijalni kupci s najvećom vjerojatnošću da će uistinu i kupiti proizvod ili uslugu.

Generiranje leadova služi upravo tome - skupljanju informacija i znanja o (potencijalnim) kupcima. S pravilno posloženom strategijom, kreiranje buyer persona nikada nije bilo lakše.

Davno su prošla vremena kada se prodavalo tako da se zivkalo brojeve iz telefonskog imenika bez ikakvog reda i smisla.

Danas ljudi to ne vole.

Oni žele samo onu ponudu koja zadovoljava njihove interese, rješava njihove probleme i koja je stigla u pravom trenutku preko pravog kanala.

Internet je u potpunosti promijenio sistem prodaje i način kako poduzeća generiraju leadove. I to, naravno, na bolje.

Ne samo što je omogućen pristup internetu najširoj skupini ljudi i što su gotovo svi procesi automatizirani, korištenjem interneta i društvenih mreža smanjuju se troškovi i povećavaju prihodi.

Tako poduzeća koja koriste društvene mreže bilježe 45% manje troškove, dok im je prihod 24% veći kada krenu s generiranjem leadova preko društvenih mreža.

Ovo je big deal. Preko 20% veći prihodi, a gotovo upola manji troškovi - zvuči fantastično, a u stvari je poprilično jednostavno.

Nepotrebno je istaknuti kako su društvene mreže savršeno mjesto za pronalazak ciljane skupine i pretvaranje istih u nove leadove.

 

ODABIR PRAVOG KANALA


Sve ovo iznad zvuči super.

Pokrenem profil na društvenim mrežama i tamo dijelim neke obrasce za skupljanje podataka i u tren oka ću skupiti 500 novih leadova i ubaciti ih odmah na kraj svog sales funnela, tik do krajnje odluke o kupnji.

Da je baš toliko jednostavno, vjerojatno ne bi bilo toliko uspješno.

Naime, mnoga poduzeća odmah na početku naprave kardinalnu, tragičnu, katastrofalnu, kataklizmičnu pogrešku - odaberu krivu društvenu mrežu. I to jer ne poznaju svoje kupce.

S već spomenutih 2 milijuna korisnika na hrvatskom Fejsu, lako je pretpostaviti da je ta društvena mreža super za svakoga. No, to nije uvijek slučaj.

Tehnike koje se koriste za generiranje leadova djelomično ovise i o odabiru društvene mreže.

U nastavku slijedi 7 načina kako generirati leadove pomoću raznih društvenih mreža.



KAKO GENERIRATI LEADOVE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA 7 RAZLIČITIH NAČINA


Iako svaka društvena mreža ima svoje kanale i specifičnosti koje se mogu iskoristiti za generiranje leadova, postoje i univerzalne tehnike s kojima možete ubaciti potencijalne kupce u svoj prodajni ljevak (obećajemo, dalje koristimo "sales funnel" jer je hrvatski prijevod užas).

Ipak, zadnju smo točku posebno rezervirali za LinkedIn. I to zato što je ova društvena mreža vjerojatno jedina na kojoj možete targetirati samo jednu vrstu leada. To su naravno B2B leadovi.

Na svim ostalim društvenim mrežama (Facebook, Instagram, Twitter, Google+) postoji vjerojatnost da možete doseći i do B2C i do B2B leadova. No, LinkedIn je strogo rezerviran za generiranje B2B leadova.

Pa krenimo...


1) Ekskluzivne ponude

Korisnici se vole osjećati cijenjeno. Vole znati da mislimo na njih.

Zato je jedan od najboljih načina generiranja konkretnih, prodajnih leadova na društvenim mrežama ponuditi im posebnu i ekskluzivnu ponudu.

Osim što ćete već postojeće pratitelje angažirati da počnu razmišljati o korištenju vaših proizvoda i usluga, te ih time pomaknuti prema dnu sales funnela, također ćete i neizravno doseći korisnike koji još ne znaju za vas.

Korisnici obožavaju dijeliti ovakve kampanje na društvenim mrežama. Pogotovo kada ih pozovete da to i naprave.

Uključite obrazac u ekskluzivnu ponudu. Zatražite korisnike da ostave svoje podatke kako bi mogli pristupiti resursu koji dijelite. Svakako omogućite i jednostavno dijeljenje ove ponude.


2) Ankete

'Ko pita, ne skita.

Bolje da pitate nego da pretpostavljate što vašu publiku interesira. Vaši vam pratitelji mogu pružiti opširnu količinu znanja koju tada možete iskoristiti na više načina - generiranje leadova, koje ponude odabrati u budućnosti, feedback o vašim proizvodima i uslugama, što ih najviše muči, kreiranje buyer persona...

Također, ljudi vole izraziti svoje mišljenje. A koji je bolji način od toga da ih upitate za mišljenje preko društvenih mreža?


3) Preporuke prijatelja

Preko 92% kupaca vjeruje preporukama svojih prijatelja i obitelji. Šteta je to ne iskoristiti.

Kreirajte privlačne ponude za korisnike koji dobivaju preporuku, ali i za one korisnike koji daju preporuku. Možda je to upravo onaj element koji ih potakne da vas preporuče svojim kontaktima.


4) Promo kodovi

Promo kodovi su odličan način za povećanje brand awarenessa i generiranja potražnje za vašim proizvodom ili uslugom.

Uključivanjem snažnog poziva na akciju i vremenskog ograničenja postići ćete čuveni F.O.M.O. - fear of missing out. Time ćete korisnicima stvoriti osjećaj hitnosti za odgovor i prijavu na vašu kampanju.


5) Gated content

Gated content je vrsta sadržaja za čiji je pristup ili download potrebno ostaviti određene kontakt podatke.

Promoviranje gated contenta na društvenim mrežama je jedan od najlakših načina za generiranje leadova.

Društvene mreže su fantastičan kanal s kojim vaš sadržaj može doseći široku publiku, a kreiranjem postova koji vode na landing page gdje korisnici ostavljaju svoje podatke možete generirati, ali i njegovati odnos sa svojim leadovima.

Ključ uspjeha ove kampanje je ponuditi uistinu vrijedan sadržaj. Sadržaj koji rješava korisničke probleme i koji je dovoljno vrijedan da vam ostave podatke o sebi.

Također, korisnici odluku o tome hoće li ostaviti svoje podatke ili neće donose u prvih nekoliko sekundi. Stoga je važno da vaša kampanja uhvati pozornost korisnika i privuče ga da klikne i posjeti landing page.

Nakon toga sve ide lakše.


6) Plaćeni oglasi

Društvene mreže konstantno unaprjeđuju i ažuriraju svoje algoritme. Stoga plaćeno oglašavanje postaje sve važnije i važnije, ali i zahtjevnije.

Naravno, u fokusu unaprjeđenja algoritama su korisnici i kako im pružiti najbolje moguće iskustvo. Zbog toga će im se prikazivati sve manje promotivnog, a sve više relevantnog sadržaja koji ih uistinu i interesira.

Zbog toga ćete morati dopuniti svoje organsko oglašavanje na društvenim mrežama s plaćenim oglasima kako bi ih vaša publika uistinu i vidjela.

Svaka društvena mreža ima specifičan način ciljanja oglasa stoga je odabir prave platforme i opcija targetiranja ključ kako bi dosegli pravu publiku kojoj će vaš sadržaj biti vrijedan.


7) LinkedIn - SlideShare i grupe

Kao što i ptice na grani znaju, LinkedIn je najveća poslovna društvena mreža na svijetu.

Korisnici se na nju registriraju zbog razgovora s drugim profesionalnim korisnicima te networkinga koji će im koristiti u poslovanju.

Štoviše, čak 79% LinkedIn korisnika je starije od 35 godina, što ovu društvenu mrežu čini savršenom za generiranje poslovnih leadova.

Dvije su LinkedInove opcije najpopularnije za generiranje leadova - SlideShare i grupe.


#SlideShare

SlideShare je medij za dijeljenje online prezentacija koji mjesečno ima prosječno 159 milijuna pogleda.

Ono najvažnije - SlideShare posjećuje profil korisnika koje uistinu interesira ta vrsta sadržaja. Oni neće štedjeti vrijeme za čitanje sadržaja stoga će očekivati da prezentacija temu obradi duboko i detaljno.

Ključ uspjeha SlideShare prezentacije je kreiranje vizualno privlačnog, detaljnog i opširnog sadržaja s jasno istaknutim pozivom na akciju s kojim govorite korisniku što dalje da napravi.


#LinkedIn grupe

Drugi kanal na LinkedInu preko kojeg možete generirati leadove su grupe.

Trenutno na LinkedInu postoji preko 2 milijuna grupa raznih industrija u koje se korisnici uključuju kako bi stekli nova znanja te komunicirali s kolegama iz industrije diljem svijeta.

Odaberite i učlanite se u grupe u kojima se nalaze vaše buyer persone te one grupe koje su relevantne za vašu industriju. Vrlo je vjerojatno da će vaše buyer persone biti u grupi koju je kreirala vaša konkurencija, stoga su takve grupe vrlo dobar izbor za početak.

Sada kada ste se učlanili u relevantnu LinkedIn grupu za vaš proizvod ili uslugu, potrebno je pametno osmisliti što i kako tamo postati.

Zlatno pravilo postanja u LinkedIn grupama - postajte edukativno, a ne promotivno.

Budite sigurni da je svrha sadržaja kojeg postate u grupe edukacija članova. Pomažite im, nemojte se samo promovirati.

Također, ton govora kojeg koristite na LinkedInu mora biti drugačiji od onog kojeg koristite na drugim društvenim mrežama. Ako ništa drugo, nije isti profil korisnika na Facebooku i LinkedInu - prilagodite svoje objave poslovnom i profesionalnom okruženju LinkedIna.

Ključ učinkovite strategije generiranja leadova na LinkedInu je poznavanje buyer persona te pružanje potrebnih informacija za donošenje educirane odluke o vašem poduzeću.

Kontaktiraj Arbonu!

Podijeli na:
Arbona logo

Arbona Club

Pročitajte blog 7 načina kako generirati leadove pomoću društvenih mreža koji je besplatno dostupan za članove Arbona Cluba.

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste član Arbona Cluba? Popunite podatke za prijavu i postanite član Arbona Cluba!

Arbona logo

Besplatna registracija u Arbona Club

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Arbona logo

Arbona Club prijava

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!

Kontaktirajte nas
Što je online marketing?
Online marketing, poznat i kao digitalni marketing, odnosi se na sve marketinške aktivnosti koje se provode putem interneta. Cilj je privući, angažirati i pretvoriti posjetitelje u kupce kroz različite digitalne kanale. Korištenjem interneta i drugih digitalnih komunikacijskih tehnologija, tvrtke mogu doseći širu publiku na učinkovitiji način nego tradicionalnim metodama marketinga. Ova vrsta marketinga obuhvaća mnoge taktike i strategije koje se mogu koristiti za postizanje različitih ciljeva poslovanja.
 

Prednosti online marketinga

Online marketing nudi brojne prednosti u usporedbi s tradicionalnim oblicima marketinga. Jedna od najvećih prednosti je mogućnost dosega globalne publike putem interneta. Također, online marketing omogućava precizno ciljanje specifičnih skupina korisnika, što... Saznajte više
Bing oglašavanje
Bing se u posljednje vrijeme sve više spominje. U zadnjih godinu dana se jako dobro prezentirao na području Evrope, izgleda ozbiljno, korisničko sučelje je odlično, ima dobre rezultate pretraživanja, i samim time normalno je da belježi razbroja korisnika. Bing postaje sve ozbiljniji faktor internetu, i moramo ga uzeti u obzir.

 ... Saznajte više
Kako implementirati Cookie consent?
Za implementaciju Cookie consensta postoje dva načina - custom ili s partner aplikacijama. Naravno, najbolje bi bilo da imate pomoć od svoje agencije ili developera koji znaju dati smjernice ovisno o potrebama vašeg weba. Samo postavljanje i verifikacija traju nekoliko dana, toliko treba Google-u i ostalim tražilicama da odobre formu.


  ... Saznajte više
Kako odrediti budžet za online oglašavanje?
Određivanje budžeta je individualno. Nema konkretnog odgovora na to pitanje jer situaciju treba sagledati s više strana i ovisi isključivo o mogućnostima i željama klijenta. Najvažnije je odrediti cilj. Dakle, nije isti budžet za svaku web stranicu i za svaki projekt. Ako znamo što želimo postići, potrebno je napraviti koncizan plan, odrediti koje platforme koristiti, iznos budžeta te istražiti ciljna tržišta. 

 ... Saznajte više
Treba li pisati blogove?
Za sve tvrtke svakako može biti dobro objavljivati blogove, no treba ispuniti nekoliko preduvjeta. Ako ti blogovi imaju smisla jer mogu pomoći nekom, onda će se ti blogovi i dobro pozicionirati na tražilicama. Dakle, to znači više korisnika, veći brend awareness, kao i više posjetitelja webu te povećanje prodaje.

  ... Saznajte više
Možemo li sami postaviti oglašavanje na Googleu ili je za to potrebna agencija?
Svakako je, ako imate mogućnosti, bolja opcija agencija obzirom da često ljudi prokušaju sami postaviti i voditi kampanje zbog čega imaju negativna iskustva i nikakve povrate.

  ... Saznajte više
Kako maknuti negativan komentar na Google-u?
Micanje komentara s Google My Business Profila nije jednostavno. Google nudi prijavu ukoliko smatrate da je komentar zlonamjeran nakon čega taj komentar ide na provjeru. Bez obzira na sve, često ti komentari ne budu uklonjeni, no najboljom praksom pokazalo se svakom negativnom komentaru odgovoriti. Objasnite situaciju kakva je bila kako bi čitatelji imali kompletan uvid.

  ... Saznajte više
Kako slati personalizirane mailove?
Jako je bitno da mailovi budu personalizirani. Prema posljednim statistikama, čak 70% mailova koji su poslani, a nisu personalizirani, će biti obrisani od strane primatelja. Ona se može raditi na više načina, a to ovisi od platforme do platforme.

  ... Saznajte više
Kako smanjiti broj newslettera u spamu?
Jako puno newslettera završava u spamu. Naravno, najkvalitetniji način da se to ne događa u tolikoj mjeri jest da imamo kvalitetnu mailing listu. Dakle, moramo imati korisnike koji su se izjasnili da žele primati naše marketinjske mailove. Već samim time, ako smo na taj način prikupili listu, smanjujemo drastično broj mailova koje završavaju u spamu. Također, postoji tehnička prepreka koja je sve bitnija i sad sa ovom godinom i sve stroži od strane Gmaila, Yahoo-a itd. Potrebno je autentificirati domenu pošiljatelja. Dakle, domena koja je pošiljatelj njusletera mora biti potvrđena da vi stojite iza te domene i na taj način... Saznajte više
Kako se boriti s GDPR-om u email marketingu?
Jako je bitno da imate potvrdu da je korisnik prihvatio da želi biti na vašoj mailing listi. Poanta svega je da šaljete newslettere ljudima koji su na to pristali i ako na taj način radite email marketing ne isključivo zbog GDPR-a već i zbog sebe samoga, radit ćete jako kvalitetne kampanje i koje će imati smisla i rezultata. Pogrešno je slati mailove osobama koje se nisu pretplatile na našu mailing jer od toga nemamo apsolutno nikakvu korist. Čak kontraefekt završava u spamu, dižu se signali da ste vi pošiljatelj koji nije relevantan i sve češće ćete završavati u spamu i... Saznajte više
Kako skupiti bazu mailova za newsletter?

Da bi prikupili bazu mailova, mi korisnicima moramo nešto za uzrad dati. To ne znači da ih trebamo podkupiti, nego im trebamo davati kvalitetan sadržaj. Trebamo na svom webu imati kvalitetan sadržaj i to je prvi korak prikupljanja mailova. Naravno, korisno bi bilo omogućiti korisnicima koji postanu dio mailing liste loyalty program, da dobiju određeni popust ili promo kod. To su jako dobari okidači za prijavljivanje prijavljanje na newsletter.

 

... Saznajte više
Je li dopušteno oglašavanje odvjetnika i odvjetničkih ureda na Googleu?
Oglašavanje odvjetnika i odvjetničkih ureda na Googleu je dozvoljeno. Potrebno je pridržavati se određenih pravila koja propisuje odvjetnička komora, ali kampanje se mogu aktivno provoditi uz potrebne odobrenja i usklađenost s pravilima. Jel bi to bilo to otprilike? I dolje onda gumb "saznaj više" koji linka na video.


  ... Saznajte više
Što je Link Juice?
Link Juice je termin koji se koristi u području optimizacije tražilica (SEO) i odnosi se na vrijednost ili snagu koju prenosi jedna web stranica na drugu putem poveznica (linkova). Kada jedna web stranica ima poveznicu koja vodi na drugu web stranicu, dio njezinog autoriteta se prenosi na tu drugu web stranicu. Taj preneseni autoritet naziva se Link Juice. Saznajte više
Što je Domain Authority?
Domain Authority (DA) je mjera koja se koristi za procjenu vjerodostojnosti i autoriteta određene web stranice. Saznajte više
Što je user-generated content?
User-generated content (UGC) je sadržaj koji stvaraju korisnici, obično putem interneta i društvenih medija. To može uključivati slike, videozapise, recenzije, komentare, blogove i koje stvaraju sami korisnici umjesto tvrtke ili brenda.

Kroz ponovno dijeljenje user-generated sadržaja, možete predstaviti svoje proizvode na način koji je autentičan i originalan. Time pružate priliku svojim sljedbenicima da se istaknu na vašoj stranici, što može doprinijeti izgradnji osjećaja zajedništva oko vaše marke i potaknuti angažman korisnika.

... Saznajte više
Što znači NPS? (Net Promoter Score)
NPS (Net Promoter Score) je mjera zadovoljstva i lojalnosti kupaca koja se koristi za procjenu njihove vjerojatnosti da preporuče određenu tvrtku, proizvod ili uslugu drugima. Izračunava se na temelju odgovora na jednostavno pitanje: "Na skali od 0 do 10, koliko vjerojatno biste preporučili našu tvrtku/proizvod/uslugu drugima?" Na temelju dobivenih rezultata, kupci se kategoriziraju kao "promotori", "pasivni" ili "kritičari".

... Saznajte više
Što je TinyUrl?
TinyURL je online alat koji skraćuje dugačke URL-ove u kratke i kompaktne verzije. Omogućuje korisnicima da zamijene dugačke i nepraktične URL-ove sa smanjenim verzijama koje su lakše za dijeljenje i upotrebu.

... Saznajte više
Što je Linktr.ee?
Linktr.ee je online platforma koja omogućuje korisnicima da stvore jedinstvenu poveznicu koja vodi do kolekcije linkova. To omogućuje korisnicima da na jednom mjestu podijele više veza, kao što su linkovi do svojih društvenih mreža, web stranica, blogova i drugih online sadržaja.
Saznajte više
Što je Pinterest ploča?
Pinterest ploča je zbirka u koju korisnici mogu spremiti i organizirati slike, ideje i inspiraciju na tematski način, odnosno pribadače. To je kao virtualna pregrada na koju korisnici "prikvače" slike koje žele sačuvati ili dijeliti s drugima. Obično svaka ploča ima svoju neovisnu temu ili svrhu. Na primjer, možda imate marketinšku ploču za društvene medije ili ploču za grafički dizajn. Saznajte više
Što je Meta Business Suite i kako se koristi?
Meta Business Suite je sveobuhvatna platforma za upravljanje marketingom i oglašavanjem na Facebooku i Instagramu. Centralizira alate za povezivanje s korisnicima, stvaranje objava, zakazivanje oglasa i pristupanje uvidima radi optimizacije. 

Također, iz Meta Business Suitea na stolnom računalu možete brzo pristupiti drugim Meta alatima kao što su Ads Manager, Commerce Manager, Business Settings i ostalo.

... Saznajte više
Što je cross-channel marketing?
Cross-channel marketing se odnosi na praksu korištenja više kanala ili medija za dosezanje kupaca i promoviranje proizvoda ili usluga. Saznajte više
Što je soft bounce?

Soft bounce se odnosi na e-mail poruku koja se vraća pošiljatelju jer ju privremeno nije moguće dostaviti. Može se dogoditi iz raznih razloga. Saznajte više
Što je hard bounce?
Hard bounce se odnosi na e-mail poruku koja se vratila pošiljatelju jer je odbijena od strane mail servera primatelja.
Saznajte više
Što znači canonical URL?
Canonical URL je preferirani URL za određenu web stranicu, koji se odabire kao glavni ili primarni URL koji bi tražilice trebale indeksirati i rangirati. Saznajte više
Što znači CPM?
CPM ili cost per mile je mjerna jedinica koja se koristi u digitalnom oglašavanju za mjerenje cijene prikaza oglasa tisuću puta.  Saznajte više
Što znači CAC?
CAC ili trošak stjecanja kupca (engl. customer acquisition cost) je ukupni trošak koji tvrtka ima za stjecanje novog kupca.  Saznajte više
Što znači CPA?
CPA ili cijena po akviziciji (engl. cost per acquisition) je metrika koja se koristi u digitalnom oglašavanju za mjerenje ukupnog troška stjecanja kupca ili potencijalnog klijenta. Saznajte više
Što je White Hat SEO?
White Hat SEO odnosi se na korištenje etičkih i legitimnih tehnika za optimizaciju rangiranja web stranice na stranicama s rezultatima tražilice (SERP).  Saznajte više
Što je Affiliate marketing?
Affiliate marketing je marketinška strategija koja se temelji na učinku gdje pojedinac ili tvrtka promovira proizvod ili uslugu i zarađuje proviziju za svaku prodaju ili pretvorbu izvršenu putem svoje jedinstvene veze preporuke.  Saznajte više
Što je Crawl budget?
Crawl budget ili proračun indeksiranja odnosi se na broj stranica na web stranici koje alati za indeksiranje tražilice smiju posjetiti u određenom vremenskom razdoblju. Saznajte više
Što znači CPC?
Cost Per Click ili skraćeno CPC označava model određivanja cijena koji se koristi u online oglašavanju. Saznajte više
Što je keyword stuffing?
Keyword stuffing je praksa uključivanja prekomjernog broja ključnih riječi u sadržaj web-mjesta ili web-stranice, u pokušaju manipuliranja rangom web-mjesta u rezultatima tražilice.  Saznajte više
Što je Googlebot?
Googlebot je softver za web crawling koji se koristi od strane Googlea za otkrivanje i indeksiranje novih i ažuriranih web stranica na internetu. Saznajte više
Što je Influencer marketing?
Influencer marketing je oblik marketinga u kojem se robne marke udružuju s pojedincima koji imaju snažnu online prisutnost i utjecaj na određenu ciljanu publiku.  Saznajte više
Što je Above the fold content?
"Above the fold content" ili sadržaj prije preklopa odnosi se na dio web stranice koji je vidljiv korisniku bez klizanja.  Saznajte više
Što je Google keyword planner?
Google Keyword Planner je besplatan alat koji se koristi za istraživanje ključnih riječi i fraza koje ljudi koriste prilikom pretraživanja na Google-u.  Saznajte više
Što je Black Hat SEO?
Black Hat SEO definiramo kao neodobrenu ili neetičnu tehniku koja se koristi za poboljšanje rangiranja web stranice u tražilicama. Saznajte više
Što je knowledge graph?
Knowledge graph je način organiziranja i povezivanja informacija tako da ih računala mogu razumjeti i obrađivati. Često se koriste u umjetnoj inteligenciji i prirodnom jeziku obrade kako bi pomogli računalima da razumiju i tumače ljudski jezik. Saznajte više
Što znači PPC?

Pay Per Click ili skraćeno PPC označava oblik marketinga kojeg karakterizira plaćanje za oglase po kliku. Konkretnije, oglašivač plaća cijenu samo kada netko zaista klikne na njegov oglas, a ne za pojavljivanje odnosno gledanje oglasa.

PPC oglašavanje ima mnoge prednosti u odnosu na tradicionalne oblike, s obzirom da se naplaćuju samo stvarno postignuti rezultati (klikovi), lako se može pratiti statistika (broj klikova, 

Google Ads oglašavanje je jedan od najpopularnijih i najisplativijih oblika PPC oglašavanja.

... Saznajte više
Koliko košta oglašavanje na Googleu?



Na ovo pitanje nema jednoznačnog odgovora, no postoji nekoliko faktora koji će utjecati na cijenu vašeg oglašavanja na Googleu.

Cijena Google oglasa nije ista za svaku kampanju, oglase i oglašivače već ona ovisi o nizu čimbenika - od trenutne konkurencije, raspoloživog budžeta, kvalitete i atraktivnosti same kampanje i slično.

Google Ads kampanje funkcioniraju po sistemu aukcija, pri čemu Google, među svima koji se natječu za određene ključne riječi, određuje čiji oglas će se prikazati za neku pretragu.

Intuitivno, više konkurencije znači i skuplje oglase, što će pak značiti da će vam za jednak učinak trebati veći raspoloživi... Saznajte više

Elena Majer