Dakle, iako kao ljudska bića niti sami ne znamo što hoćemo, pametni sofveri kao što je Netflix koji je među prvima znao da ne želimo gledati The Golden Girls ako smo do sada pratili Breaking Bad, uvelike
Tehnologija prepoznavanja vizualnog sadržaja traje već neko vrijeme, a većina online korisnika upoznata je s
(označavanja) prijatelja na društvenim mrežama. Iako se neki još i danas čude kao picek glisti kako Facebook prepoznaje lica, vjerovali ili ne, postoji mnogo više mogućnosti koje tehnologija prepoznavanja vizualnog sadržaja može pružiti u marketinškom svijetu.
Fotografije i ostali vizuali igraju veliku ulogu u oglašavanju na društvenim medijima i u pretraživanju samog weba. Dok je tagiranje zaista kul opcija, u marketinškom se svijetu polako, ali sigurno
razvija praksa vizualnog slušanja. Što to zapravo znači? To znači da pametni programi mogu
prepoznati vizualni sadržaj i analizirati oglase koji najviše privlače publiku. Pomoću dobivenih informacija tvrtke mogu pratiti obrasce fotografija i upoznati svoju publiku kroz fotografije koje oni najčešće dijele.
Pomoću AI, sposobnost prepoznavanja vizualnog sadržaja može postati
interaktivni marketinški alat za tvrtke koje žele personalizirati korisničko iskustvo na zabavan i uzbudljiv način. Na primjer, korisnici mogu okinuti fotku proizvoda kojeg žele i začas dobiti povratne informacije o tome
gdje taj proizvod mogu kupiti, koliko dođe, pa čak i pregledati njegove recenzije na netu.
Neke tvrtke kao što je trgovina odjećom Macy’s, nadogradila je postojeću aplikaciju s programom za prepoznavanje vizualnog sadržaja kako bi kupcima
olakšala pronalaženje proizvoda koji bi im se mogao svidjeti. Kupci samo trebaju pofotkati komad odjeće koji im se sviđa i aplikacija će im dati prijedloge za sve slične proizvode koji se trenutno nalaze u trgovini.
Kažu da slika govori 1000 riječi, a u kombinaciji s umjetnom inteligencijom može vrijediti i mnogo više.
Što na kraju reći za umjetnu inteligenciju u online marketingu?
Umjetna inteligencija će, vjerovali ili ne,
spasiti sve ljude u svijetu online marketinga. Chatbotovi će olakšati posao korisničkoj podršci i poboljšati prodaju, a pametni softveri za analizu podataka znat će kojoj će se publici svidjeti vaši oglasi i online sadržaj.
Iako se na prvi pogled čini, umjetna inteligencija ni u kojem slučaju ne predstavlja prijetnju marketing stručnjacima. Ona će nam
samo olakšati posao. Ponavljajući i monotoni zadaci lako se mogu prebaciti na robota koji od dosade neće zijevati svakih 5 min, a mi se možemo usredotočiti na ljepšu stranu marketinškog posla -
stvaranje kampanja i online sadržaja koji će kud i kamo biti
kvalitetnije i detaljnije isplanirani nego prije kada smo gledali na svaku potrošenu minutu.
Dobrodošli u svijet umjetne inteligencije! Prigrlite je i nemojte je se plašiti. Osim ako u pozadini ne čujete jeziv smijeh Alexe. Kad smo kod toga, što je bilo s tim? :-/