Za početak, rangirali smo naših 6 blog kategorija prema ostvarenom prometu - one predstavljaju teme koje najviše interesiraju naše čitatelje.
je kategorija s daleko najviše pregleda. To je, na kraju krajeva, i razumljivo. Ovdje obrađujemo najširi raspon digitalmarketinških tema - od osnovnih pojmova, preko GDPRa-, pa do sezonskih i specifičnih naslova.
koja se najčešće bavi aktualnostima i najavama. U njoj ste mogli saznati sve o Arboninim nagradama, predstavljenim alatima i većim milestoneovima.
Često pišemo o SEO-u i content marketingu, pošto svi znamo da oni idu kao prst i nokat, stoga ne čudi da je
naša treća najposjećenija kategorija.
Pošto je Arbona specijalizirana digitalna agencija, ne treba čuditi da nakon SEO-a slijedi i
.
"Što nije na Fejsu, kao i da ne postoji." I mi smo toga svjesni - zato smo i značajan digitalni prostor posvetili
.
se teško mogu pratiti naši digitalni napori. Zato kategorija koja se specifično bavi ovim alatom zatvara listu naših najpopularnijih blog kategorija.
, a koji su i dan danas aktualni te nam mogu pomoći da u 2018-tu godinu spremni i pametniji.
1. INFOGRAFIKA: Tko su hrvatski Facebook korisnici?
Naš svakako najpopularniji blog post ikad - prenio nas je čak i Večernji list. U njemu smo dali osnovni pregled aktivnih hrvatskih Facebook korisnika - njihov spol, dob te gdje ih najviše živi. Što dalje? Polako je došlo vrijeme za reviziju i osvježavanje podataka, ali i proširenje s novim informacijama - npr. njihovim najčešćim interesima.
2. Najpopularnije tražilice i navike korisnika
Google je svakako najveća i najpopularnija tražilica na svijetu. Poznato je da Google obožava web stranice koje osvježuju svoj sadržaj s novim i aktualnim podacima. Isto smo napravili i s ovim člankom te možemo vidjeti fantastičan rezultat ove prakse.
3. Što je to customer journey i koja je njegova uloga u digitalnom marketingu?
Praćenje u kojoj se fazi customer journeya nalaze ključan je, a često i najzahtjevniji element digitalnog marketinga. Nakon što smo istražili potražnju za ovim ključnim riječima, shvatili smo da se s customer journeyom nitko u Hrvatskoj baš nije bavio. Zato smo napisali ovaj opširan članak, s vremenom ga preoblikovali u infografiku te ostvarili značajan promet i popularnost.
4. Izrada web stranica: Na što treba obratiti pozornost za učinkoviti digitalni marketing
Web stranica je često medij za inicijalni kontakt korisnika s brendom. Ona se može promatrati i kao digitalna posjetnica poduzeća. Prepoznali su to i naši čitatelji te se čini da je ključna riječ "izrada web stranica" još uvijek iznimno tražena. Sasvim zasluženo na visokom 5. mjestu!
5. 3 glavna trenda koji će digitalni marketing preokrenuti naglavačke u 2018-toj
Ako se danas s ovim blogom prisjećamo prošle godine, s člankom koji je na 6. mjestu naše liste smo gledali u budućnost. U njemu smo za božićne blagdane simbolički sumirali 3 najvažnija trenda za koje smatramo da će uzeti glavni show u 2018-toj godini.
6. 7 učinkovitih načina za povećanje web prometa s Facebookom
Prigodno - sedam načina za povećanje web prometa s Facebookom na sedmom mjestu naše liste najpopularnijih članaka. Da Facebook stranica ne smije biti sama sebi svrha, zaključili smo u ovom blogu u kojem donosimo 7 načina kako povećati web promet s najvećom društvenom mrežom. Pročitajte i pratite - vaš će vam web biti zahvalan!
7. Riportus - aplikacija s kojom možete vidjeti tko su korisnici koji su posjetili vaš web te kako su se tamo ponašali
Riportus smo napravili kako bi pomogli poduzećima odgovoriti na pitanja kao što su "Tko posjećuje moju web stranicu?"; ili "Koji proizvodi najviše interesiraju posjetitelje moje web stranice?". Uistinu, Riportus je alat za generiranje B2B leadova na kojeg se još danas možete
registrirati i ostvariti pravo na 30 dana besplatnog perioda.
8. Važnost prelaska na HTTPS protokol
Google pridaje sve veću važnost sigurnom prijenosu podataka i već neko vrijeme preporučuje web stranicama prelazak na HTTPS protokol. Pošto vidimo da je ovaj članak ostvario veliki broj pregleda, nadamo se da je dosta naših čitatelja prešla na HTTPS.
9. Kako napraviti profitabilnu AdWords kampanju?
Izrada profitabilne AdWords kampanje ključan je zahtjev većine digitalnih napora. Zato ne čudi da korisnici i dalje pretražuju kako unaprijediti svoju AdWords kampanju te da se ovaj naš članak našao na listi najpopularnijih blogova. A k tome je još iz 2014-te! Ako vam pak niti ovaj članak neće biti dovoljan, svakako preporučujemo da
isprobate i naš Auditor i testirate učinkovitost svih elemenata svoje AdWords kampanje!
10. VODIČ: Kako napraviti istraživanje ključnih riječi u roku 60 minuta
Svi znamo koliko je vrijeme dragocjeno. Posebice u digitalnom marketingu. Istraživanje ključnih riječi je element digitalnog plana i kampanje koji oduzima možda najviše vremena. Ali s pravom! No, No, istraživanje ključnih riječi ne treba biti maraton. Njega možete promatrati kao jedan fini, ugodni polumaraton. Zato smo i napisali ovaj članak iz kojeg možete saznati kako napraviti osnovno istraživanje ključnih riječi unutar sat vremena (ok, unutar 61 minute).
11. Određivanje cijene SEO optimizacije
Cijena SEO optimizacije je ono što bi Ameri nazvali "the pink elephant in the room". Uistinu, cijena SEO optimizacije je jedan od najčešćih problema s kojima se mnogi susreću. No, ona se ne može fiksno odrediti - svaki web i vrijeme potrebno za njegovu optimizaciju su specifični. Ako vas interesira koji su osnovni elementi cijene SEO optimizacije, svakako bacite pogled na ovaj članak.
12. 8 SEO mitova koje je najbolje zaboraviti ovo ljeto
Iako smo ga tek nedavno napisali, ovaj je članak i dalje jedan od najpopularnijih. Tome valjda u prilog ide i pokušaj (ali samo pokušaj) duhovitosti. No, njegova je poanta čvrsta i jasna - nemojte dozvoliti lokalnih pijancima iz krčme da vam mudruju i pričaju mitove o SEO-u!
13. Oglašavanje kocke preko Googlea dozvoljeno i u Hrvatskoj!
Suprotno uvriježenim mišljenjima, oglašavanje kockarskih usluga preko Google AdWords sustava je od veljače 2017-te dozvoljeno u Hrvatskoj. Napisali smo osnovne informacije koje trebate znati o oglašavanju kocke preko Googlea, te iznijeli glavne prednosti zašto bi se trebali za to odlučiti.
14. 39 alata za SEO i content marketing bez kojih u Arboni ne možemo
SEO i content marketing obuhvaćaju gotovo sve aspekte interneta - od same ideje, pa do njene realizacije, optimizacije i praćenja učinkovitosti cjelokupne digitalne strategije. Da se ne lažemo, to je dosta kompliciran i zahtjevan proces. Zašto si onda ne pomoći s nekim od besplatnih alata? Mi ih u Arboni koristimo svakodnevno (pa i kako pišemo ovaj članak)!
15. Promocija brenda pomoću stickera: 5 glavna savjeta za uspješne stickere, kako ih mjeriti i koje vrste postoje (DIO II.)
Serije blog postova o jednoj temi fantastično funkcioniraju - i sami smo to vidjeli na primjeru GDPR te još više na primjeru članaka o stickerima u digitalnom marketingu. Članaka o stickerima nema baš previše, zato je iznimno važno pozicionirati se kao autoritet. Prepoznali su to i u medijima, pa smo dali i izjavu za časopis Lider.
16. Što je to buyer persona?
Našu listu najpopularnijih prošlogodišnjih članaka završavamo s buyer personom - nazvali smo ga Ivan. Ivan želi odabrati idealnu destinaciju za odlazak na skijanje. Kamo je na kraju otišao smo pisali u članku o customer journeyu, a u ovom smo blogu objasnili što su to buyer persone, zašto je njihovo kreiranje važno te kako u 6 koraka kreirati svoju prvu i osnovnu buyer personu.
17. Strategija digitalnog marketinga za Black Friday 101
Danas gotovo da ne možemo zamisliti trgovinu bez e-commercea. Gotovo svi dućani se polako sele na web. A upravo je strategija digitalnog marketinga ključna za oglašavanje svoje web trgovine, posebice na popularne dane kao što je Black Friday. Upravo smo zbog toga objasnili kako formirati svoju strategiju digitalnog marketinga za Black Friday u sklopu RACE modela.
18. Brace yourself! GDPR is coming! - 1. DIO (ciljevi, obveze i kazne GDPR-a)
Nova regulacija EU Parlamenta, GDPR (General data protection regulation), uvodi tektonske promjene u digitalni marketing. Naša serija blog postova tako se bavila osnovnim pitanjima (ciljevima, obvezama i kaznama) GDRP-a te kako će on utjecati na digitalni marketing.