Zauzmite pristup koji za vašeg kupca ima smisla i usredotočite se na sadržaj koji će odgovoriti na njegov upit i zadovoljiti njegove potrebe. Izgradite jaku unutarnju strukturu veza na stranice, pokušajte dobiti nekoliko dobrih ulaznih veza do njih i pratite kako se rangiraju u organskim rezultatima za željene ključne riječi.
Svatko tko upravlja uslužnom djelatnošću zna da jedna od njihovih ključnih, povijesnih bolnih točaka bila je rangirati cijelo područje njihove usluge zbog Googleove pristranosti oko blizine korisnika i poslovanja. Unatoč tome što ima zaseban skup pravila za ovaj način poslovanja, Google i dalje previše postupa s tim modelima poput direktnog susretan prodavača i kupca obično usredotočujući svoje mogućnosti rangiranja na zadano (ali skriveno) mjesto.
Kada vaši lokalni i organski napori ne uspiju ostvariti vidljivost koja vam je potrebna na cijelom području interesa, Google Ads kampanje omogućuju vam da popunite te praznine. Ako se posao koji oglašavate nalazi u kvalificiranoj industriji i na određenom zemljopisnom području, možete prikazivati ove oglase za vrste poslova koje želite obavljati u uslužnom području samo određenom broju korisnika koje prethodno definirate. Također, uslužne djelatnosti svojim Google Ads kampanjama osim veće vidljivosti žele svakako sklopiti više poslova što posljedično predstavlja i veću zaradu.
Cilj je raditi na pretvaranju svakog kupca u ponovljenog kupca. Google oglašavanje ima svoju veliku prednost, a to je što vam omogućuje vidljivosti koju jednostavno ne možete zaraditi na bilo koji drugi način. Ako to stvara pozitivan ROI za brend koji oglašavate, onda je to isplativo ulaganje!
Kako napraviti lokalni SEO za svoje “kućno” poduzeće, a kako za poslovanje koje ima web shop? Odgovore potražite u idućem Arbona blogu.
Želimo vam omogućiti otkrivanje svih važnih čimbenika za vaše poduzeće jer
lokalni SEO je sve važnija tema s kojom se treba susretati i na kojoj treba raditi.