Objavljeno: 06.10.2016. | 3 minute čitanja
Čitajući navedeno izvjesno je da će podrška poslovanju preko big data biti od presudne važnosti za daljnje poslovanje poduzeća u svim industrijama i granama poslovanja. U kontekstu marketinških aktivnosti ističe se hiper-personalizacija i segmentacija oglasa i ponuda, a isto se učinkovito vrši korištenjem big data tehnologije.
Posebno se ističe cilj ostvarivanja dugoročnog odnosa s korisnicima, a pružanje prave ponude, u pravo vrijeme i na pravom mjestu (uređaju) pridonijet će tom cilju.
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.