Trendovi pretraživanja u svijetu i u Hrvatskoj

Najnoviji uvidu u globalne i lokalne pretraživačke navike korisnika

Objavljeno: 23.08.2021. | 2 minute čitanja

Svaki mjesec tim za Google Ads Research and Insights istražuje skupove podataka o milijardama nedavnih upita pretraživanja i ponašanja potrošača kako bi otkrio ključne trendove. Nedavna istraživanja pokazuju kako se tvrtke pripremaju za povratak zaposlenika u urede, a sve više ljudi je u potrazi za novim poslovima. Unatoč optimizmu tih pretraživanja ljudi su i dalje zabrinuti zbog potrošnje.

 

Istražuju se novi poslovi i nove mogućnosti

Istraživanja obavljena unazad trideset dana pokazuju da ljudi u cijelom svijetu, unatoč pandemiji, gledaju naprijed i istražuju mogućnosti unaprjeđenja karijere.

Tvrtke se, s druge strane, sve više vraćaju obavljanju posla iz ureda, što nudi i veće mogućnosti zapošljavanja. Zamijećen je porast u pretraživanju pojmova prijava za posao, ravnoteža između poslovnog i privatnog života, follow-up mail nakon intervjua i kako napisati ostavku.

Potrošači također traže više jasnoće o zahtjevima za međunarodna putovanja nakon pandemije, sa sve većim brojem pretraživanja za pojmove: zahtjev za izdavanje putovnice, zahtjev za vizu, međunarodna putovanja.

 

Kupuje se, ali u second-handu i na rate

Istodobno, i dalje se troši, a pretraživanja uključuju kredite za studente, second-hand shop i aplikacije buy now - pay later.

 

Unatoč globalnom zatopljenju, brinemo i za okoliš

Sve se više pretražuju i termini održivost, mogućnost volontiranja u blizini i okoliš.

 

A što se pretražuje u Hrvatskoj?

Možemo reći da su godišnji odmori uzeli maha pa tako Hrvati u srpnju, ali i stranci, pretražuju stanje na cestama, HAK, kamere na autocesti i restorane. Također, ako nas je nešto okupiralo, to su svakako Olimpijske igre. Donosimo 25 najtraženijih pojmova u Hrvatskoj u posljednjih 30 dana:

  1. Dinamo legia
  2. Matea Jelić
  3. Tokyo 2020.
  4. Medalje na Olimpijskim igrama 2020.
  5. Olimpijske igre
  6. Afganistan
  7. Olimpijske igre 2021.
  8. Oliver Dragojević
  9. Outer banks
  10. HNL
  11. Messi
  12. Google übersetzer
  13. Bild
  14. Dinamo
  15. ​Wetter morgen
  16. HAK stanje na cestama
  17. RTV SLO
  18. Krone
  19. Potres danas
  20. Restaurant
  21. Übersetzer
  22. MMC
  23. HAK
  24. HAK kamere
  25. Stanje na cestama
Prikaz najtraženijeg pojma unutar Google Ads Research and Insight alata
Podsjetimo, na teritoriju Republike Hrvatske, u 2020. najtraženiji su pojmovi bili: Koronavirus, Google Classroom, Office 365 za škole, Potres Zagreb, Kobe Bryant, e-Propusnica, Izbori SAD, DIP, Joe Biden i Masoni.

Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.

Arbona logo

Registracija korisnika

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Elena Majer