Da bi prikupili bazu mailova, mi korisnicima moramo nešto za uzrad dati. To ne znači da ih trebamo podkupiti, nego im trebamo davati kvalitetan sadržaj. Trebamo na svom webu imati kvalitetan sadržaj i to je prvi korak prikupljanja mailova. Naravno, korisno bi bilo omogućiti korisnicima koji postanu dio mailing liste loyalty program, da dobiju određeni popust ili promo kod. To su jako dobari okidači za prijavljivanje prijavljanje na newsletter.
... Saznajte više
... Saznajte više
... Saznajte više
... Saznajte više
Pay Per Click ili skraćeno PPC označava oblik marketinga kojeg karakterizira plaćanje za oglase po kliku. Konkretnije, oglašivač plaća cijenu samo kada netko zaista klikne na njegov oglas, a ne za pojavljivanje odnosno gledanje oglasa.
PPC oglašavanje ima mnoge prednosti u odnosu na tradicionalne oblike, s obzirom da se naplaćuju samo stvarno postignuti rezultati (klikovi), lako se može pratiti statistika (broj klikova,
Google Ads oglašavanje je jedan od najpopularnijih i najisplativijih oblika PPC oglašavanja.
... Saznajte više
Na ovo pitanje nema jednoznačnog odgovora, no postoji nekoliko faktora koji će utjecati na cijenu vašeg oglašavanja na Googleu.
Cijena Google oglasa nije ista za svaku kampanju, oglase i oglašivače već ona ovisi o nizu čimbenika - od trenutne konkurencije, raspoloživog budžeta, kvalitete i atraktivnosti same kampanje i slično.
Google Ads kampanje funkcioniraju po sistemu aukcija, pri čemu Google, među svima koji se natječu za određene ključne riječi, određuje čiji oglas će se prikazati za neku pretragu.
Intuitivno, više konkurencije znači i skuplje oglase, što će pak značiti da će vam za jednak učinak trebati veći raspoloživi... Saznajte više
Segmentacija je podjela kupaca, klijenata odnosno primatelja vaših marketinških poruka u skupine, pr čemu ih se grupira po nekim sličnostima, a razlike među tim grupama su što veće.
Segmentacija se u smislu digitalnog marketinga odnosi na grupiranje primatelja vaših marketinških poruka, primjerice e-mailova ili oglasa. Različitim grupama odnosno segmentima vaše publike, uputiti ćete slične ali prilagođene poruke kako bi ste što bolje “pogodili” onu koja će primatelju biti interesantna te time povećati i šansu za konverziju.
U praksi, segementacija se najčešće vrši po ponašanju potrošača te geografskom, demografskom i psihografskom kriteriju.
... Saznajte više
Prodajni lijevak odnosno sales funnel je niz koraka koje prolazi osoba od kad sazna za vašu tvrtku i proizvod pa dok u konačnici ne postane vaš kupac. Kraće, prodajni lijevak je proces kojim se ostvaruje prodaja.
Prodajni lijevak se dijeli u faze, a najpoznatiji model je AIDA, podjela na četiri dijela: Awareness, Interest, Desire and Action odnosno spoznaja, interes, želja te akcija.
Svoj naziv dobio je radi čestog grafičkog prikaza u obliku lijevka jer prve faze obuhvaćaju veći broj ljudi dok završne značajno manji.
... Saznajte više
Ako ne želite propustiti objave nekog korisnika na Instagramu, primjerice neke super agencije za digitalni marketing koja često ima dobre i korisne savjete ;) ;), možete uključiti notifikacije kako bi vas aplikacija obavijestila svaki put kada taj korisnik objavi novi sadržaj. Još bolje, možete birati i za koju vrstu objava ćete biti obaviješteni.
Kako bi ste uključili obavijesti, pratite sljedeće korake:
1. Otvorite aplikaciju, a potom otvorite profil za koji želite primati obavijesti.
2. Na pregledu profila kliknite na ikonu zvona gore desno.
... Saznajte više
Buyer persona je fiktivna reprezentacija savršenog kupca kojem definiramo pripadajuću demografiju, interese, obrazovanje i posao, ali i koji su mu problemi, ciljevi, o čemu razmišlja i kako donosi odluku. Još se naziva i customer persona i marketing persona.
Više detalja, kao i upute kako kreirati buyer personu u 6 koraka pročitajte u našem .
Below the line marketing ili marketing ispod crte je onaj koji je usmjeren prema definiranoj ciljanoj publici, odnosno takozvanim buyer personama. Takav marketing se temelji na podacima o korisnicima kao što su oni demografski, interesni ili pak geografski. Upravo to rezultate BTL marketinga čini lako mjerljivima.
Primjer BTL marketinga je email marketing, affinity marketing, kao i marketing na društvenim mrežama, koji se lako usmjerava na točno određenu publiku.
... Saznajte više
Organski doseg predstavlja broj korisnika koji su vidjeli odnosno posjetili vašu web stranicu ili objavu na društvenim mrežama, bez ulaganja novca u promoviranje. Na društvenim mrežama, on zapravo dolazi od nepromoviranih objava, koje su ujedno i najčešće korišteni oblik aktivnosti.
Suprotan organskom dosegu bi bio plaćeni doseg, koji dolazi od plaćenih oglasa i kampanja, odnosno promoviranja objava na društvenim mrežama.
... Saznajte višeZa besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.
Prijava / Registracija ovdjeZa besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.
Prijava / Registracija ovdje