Kada vam je cilj brand awareness (povećanje svijesti o robnoj marki) - što možete očekivati?
Želim povećati svijest o svojem brendu? Jeste li se zapitali što s time dobivate? Želite zadržati povrat ulaganja na dobroj razini, ali i potrošiti određeni iznos kako bi putem oglašavanja upoznali potencijalne, buduće kupce sa svojim proizvodima. To je jako teško, puno puta gotovo nemoguće.
Svijest i prodaja različiti su ciljevi. To su dva potpuno drugačija načina komunikacije. Potpuno drugačiji način komunikacije s ciljanom publikom na ponekad različitim marketinškim kanalima.
Kada tek počinjete svoje poslovanje, svakodnevno gledate koliko ulažete, a koliko zauzvrat ostvarujete prodajom. No, dođe trenutak kada iskoristite svoju trenutnu ciljanu publiku i tražite dalje, tražite nešto “veće”.
Uvijek će biti ljudi koji će kupiti proizvod zbog samog proizvoda. Možda su kvaliteta i dizajn jednostavno izvrsni, ali nekim ljudima treba dodatni poticaj, uvjerenje i dokazivanje. Morate im prodati proizvod. Oni moraju znati što kupuju, koliko se razlikujete od konkurencije, zašto je cijena baš tolika, što drugi ljudi misle o vama i vašim proizvodima, itd… popisu nema kraja.
Morate se dokazati. Ako imate zadovoljnih kupaca neka ostave nekakav trag. Komunicirajte s ljudima koji komentiraju vaš proizvod, upoznajte ih s novim proizvodima / uslugama. Imate neke istaknute prednosti u odnosu na konkurenciju, recite to kupcima. Tada, kad se oglašavate nekom novom, ta će osoba sve to vidjeti. Oni će vidjeti tvrtku s velikim društvenim dokazom. Samo pazite da ne pogriješite.
Sljedeći put kad pokušate prodati neke svoje proizvode / usluge, razmislite o tome što vas dijeli od drugih. To je nešto što se naziva pozicioniranje marke. O tome treba razmišljati u ranim fazama vaše tvrtke. Ako je odredite na početku i dovoljno je komunicirate, postat će sastavni dio vaše svijesti o marki.
Ciljana publika želi koristiti vaš proizvod / uslugu i zaboraviti na sve drugo i zbog toga bi marketing trebao biti jedna od najvažnijih investicija vaše tvrtke.