2) Rast subscriber i mailing liste - iluzorno je očekivati da će svi posjetitelji kupiti proizvod za vrijeme Black Fridaya.
No, to ne znači da ne možete iskoristiti sav taj novi promet povodom velikih sniženja. Dapače, porast prometa u to razdoblje je odlična prilika za sakupljanje novih mailova i podataka o novim i potencijalnim kupcima.
Jasno navedite razlog zašto bi se posjetitelj prijavio na vašu mailing listu (npr. tjedni pregled akcija, jednokratni popust, ekskluzivne informacije...).
Prijave na newsletter tijekom Black Fridaya odlično će koristiti i u post-prodajnim fazama RACE modela.
3) Distribucija mikro-sadržaja - mikro-sadržaj je mala grupa riječi koju čitatelj može brzo skenirati te iz nje shvatiti širu poruku članka. S njime možete istaknuti ekskluzivnost i vremensku ograničenost kupnje proizvoda, a ako uz to uključite i atraktivan CTA, stopa konverzija će definitivno rasti.
Kroz ovaj kanal također možete nagraditi svoje lojalne kupce s popustima i kodovima. Time će se osjećati cijenjeno i zadovoljno čime raste vjerojatnost da će se ponovno vratiti na vaš web za vrijeme nadolazećih božićnih blagdana.
5. FAZA - ENGAGE: Post-kupovni angažman
Visoko angažirana publika će se vrlo vjerojatno ponovno vratiti na vaš web. Zato je engagement faza jedan od najvažnijih elemenata vaše kampanje.
Prateći sljedećih par koraka, možete još jače angažirati svoju publiku te s njima ostvariti dugoročan i kvalitetan odnos:
1) Pakiranje proizvoda - prvi fizički kontakt kojeg kupac ostvaruje s vašim brendom i proizvodom je samo pakiranje i način dostave. Stoga je važno da ove elemente provedete na najbolji mogući način. Dapače, pakiranje i dostava vas mogu istaknuti od konkurencije!
2) Email marketing - email marketing je jedan od najučinkovitijih kanala za Black Friday.
Osim za distribuciju prodajnog sadržaja, email marketing za vrijeme Black Fridaya je odličan način za njegovanje lojalnosti kupaca te poticanje njihove ponovne kupnje.
Ovo je posebice važno ako se uzme u obzir da se približava božićno i blagdansko vrijeme. Stoga uključite u svoje Black Friday email marketing kampanje i male božićne popuste.
Također nemojte zaboraviti istaknuti i poveznice na svoje društvene mreže kako bi dodatno angažirali svoje subscribere da istražuju vaš sadržaj, ponude i akcije.
3) Društvene mreže - korisnici za vrijeme Black Fridaya ne žele samo primati posebne ponude i novosti. Dijeljenje tog sadržaja sa njihovim prijateljima je također važan element njihovog customer valuea.
Time se potiče korisnike da sami generiraju sadržaj koji ih interesira, a isto predstavlja odličan način za ponovljenu kupnju, ali i kao element za konvertiranje novih kupaca.
Korisnici obožavaju savjete i recenzije svoje referentne skupine te će vrlo vjerojatno izvršiti kupnju ako su i njihovi prijatelji zadovoljni s proizvodom.
4) Mjerenje i analiza - nakon uspješne implementacije Black Friday RACE modela digitalne kampanje te prikupljanja vrijednih podataka, potrebno je mjeriti njene učinke te je prema potrebi unaprijediti.
Na temelju dobivenih podataka, osvrnite se na postavljene ciljeve te jeste li ih (ili niste) uspješno ispunili (i zašto).
Trebate pomoć kod postavljanja i provođenja Black Friday digitalne kampanje? Kontaktirajte nas.