Kako je Fero-Term povećao online narudžbe za 136%

Ključne SEO i PPC strategije koje su donijele rezultate

O Fero-Termu

Fero-Term je trgovina specijalizirana za prodaju širokog asortimana proizvoda za uređenje doma, uključujući keramiku, sanitarije i sustave za grijanje. S više tri desetljeća iskustva na tržištu, Fero-Term se etablirao kao pouzdan partner u opremanju prostora, nudeći raznovrsne proizvode vrhunske kvalitete koji zadovoljavaju potrebe opremanja kupaonica, kuhinja te sustava za grijanje i hlađenje.

U njihovu asortimanu možete pronaći sve od pločica, zidnih panela, kupaonske i kuhinjske opreme do modernih rješenja za centralno grijanje i klimatizaciju. Fero-Term nudi sve na jednom mjestu, uz garantiranu kvalitetu i pouzdanost.
SEO
Optimizacija za tražilice
PPC
Google Ads oglašavanje
GA
Google Analytics

S kojim se problemom suočio klijent?

Rast prosječne cijena po kliku, black friday kampanja, kako dostići ciljeve. Pojava konkurencije i nove konkurencije kod oglašavanja. Organska pozicije na generičke ključne riječi, organske pozicije na long tail ključne riječi i kroz filter stranice, optimizacija crawler budžeta.

Što smo napravili kako bismo riješili problem?

Kako bismo poboljšali trenutno stanje, proveli smo PPC i SEO strategije:

  • Fokus u Google Ads oglašavanju bio je istaknuti non-brand ključne riječi (s većim naglaskom na long-tail non-brand ključne riječi) uz pomoć smart bidding strategija
  • SEO strategije uključivale su organski fokus na povećanje organske vidljivosti non-brand ključnih riječi, kao i analiza long-tail ključnih riječi 

Detalji suradnje

Tijekom proteklih 10 godina surađujemo s Fero-Termom, radeći skupa na promociji njihovog poslovanja na tržištima Hrvatske, Slovenije i Austrije. Naš zajednički cilj bio je iskoristiti potencijal digitalnog marketinga kako bismo poboljšali online prisutnost i ostvarili mjerljive rezultate.

Kroz SEO optimizaciju, usmjerili smo se na povećanje vidljivosti Fero-Term web stranica, fokusirajući se top tri pozicije u rezultatima pretraživanja. U kombinaciji s precizno ciljanim Google Ads i Facebook oglašavanjem, uspjeli smo privući relevantnu publiku, povećati angažman na web stranici i konverzije primarano narudžbe.

Suradnja s Fero-Termom je temeljena na stalnom učenju i prilagodbi, gdje smo se u usmjereni na inovacije i traženje novih načina za ostvarivanje još boljih rezultata. Ova studija slučaja odražava naš zajednički trud i predanost u izgradnji digitalne marketinške strategije, koja je Fero-Termu osigurala vodeću poziciju na tržištu.

Rješenja

Google Ads rješenja

Kako je Fero-Term jedan od lidera na tržištu, uvijek je izazovno raditi na takvom projektu gdje su očekivanja visoka, a konkurencija mnogobrojna. Fokus u navedenom periodu u Google Ads oglašavanju je bio pokušati što više istaknuti non-brand ključne riječi kako bismo pokušali maksimizirati prihode u tom dijelu, a s druge strane opet prikazati Fero-Term kao snažan brend i graditi ga dodatno kroz tu priču oglašavanja.
 
Uključili smo mnogo long-tail ključnih riječi koje su specifične za neki proizvod koji nudi Fero-Term i time smo postigli čak 43.68% manju cijenu po kliku i 6.34% veći CTR u generičkim kampanjama.  
 
Rezultati pretraživanja na SERP-u za ključnu riječ tuš kabine 90x90

Ističemo posebno kategoriju pločica preko koje smo ostvarili rast od čak 575.32% u odnosu na prošlu godinu uprago zbog prethodno navedene strategije, odnosno zbog dodavanja ciljanjih long-tail ključnih riječi koje su korisnicima pružile relevantne rezultate na webshopu.  
 
Oglasi u rezultatima pretraživanja na SERP-u za ključnu riječ pločice imitacija drveta
 
Fokus u samim kampanjama nije uvijek biti na prvoj poziciji, već koristimo smart bidding strategije koje koriste mnog signale koje svakodnevno dajemo Google-u kako bi na kraju oglas došao do prave osobe u pravo vrijeme. Smart bidding strategije su nam se pokazale efektivnije kroz mnogobrojna testiranja na Fero-Term projektu u odnosu na strategije koje imaju primarno dobiti više klikova ili imati što višu poziciju.

U studenom imamo Black Friday koji je najvažnija godišnja akcija Fero-Terma i gdje smo morali nadmašiti odlične rezultate prošle godine s plaćenim oglašavanje, što smo naposlijetku i uspjeli. Sama akcija se sastojala od 3 pod-akcije, odnosno Pre-Black Friday, Black Friday i Cyber Monday. Znali smo da nije dovoljno pokrenuti samo informativne oglase pa smo cijelu strategiju bazirali na pokrivanju cijelog asortimana proizvoda kojeg imamo i ciljano segmentiranim remarketing publikama koji su prikazivali proizvode koje kupce zanimaju. Osim toga smo uključili i Display te Performance Max kampanje koje su nam u ovoj fazi služile i kao awareness same akcije, ali dirketno s tim su imale i prodajnu svrhu.
 

SEO rješenja

Organski fokus je bio na povećanju organske vidljivosti na non-brand upite, odnosno upite koji nisu direktno vezani uz Fero-Term poput tuš kabine, pločice, sanitarije, umivaonici i sl. U periodu od 7 mjeseci organska vidljivost za ključne riječi u fokusu je porasla za 25,13%.

Graf organske vidljivosti:

Graf organske vidljivosti za Fero-Term

Tablica organskih pozicija:
Tablica organskih pozicija ključnih riječi


Kroz detaljnu keyword analizu smo uočili značajan broj long-tail ključnih riječi za koje postoji organski potencijal. Nakon identifikacije ključnih riječi je u suradnji s developerima osmišljena funkcionalnost koja nam je omogućila upravljanje sadržajem stranica filtera i njihovo optimiziranje.  

 

Rezultati

Google Ads rezultati


Kada gledamo cijeli Google Ads i usporedbu YoY, uspjeli smo postići rast prihoda od čak 136.06% kroz last-click promet, odnosno 373.51% ako gledamo last-click i asistirane konverzije. Budžet je bio 58.74% u navedenom periodu, ali je u potpunosti opravdao očekivanja. Aktivnost korisnika na webu je bila bolja, a prosječna vrijednost košarice je bila 26.61% veća.
Google Ads YoY usporedba 2022-2023 vs 2023-2024

Kada gledamo studeni, kao mjesec u kojem je Black Friday koji je izrazito važan, tu smo uspjeli za 16.21% veći budžet ostvariti 188.86% više prihoda kao i 35.08% veću vrijednost košarice. Rezultati su bolji jer smo imali 30% manju cijenu po kliku, djelomično zbog više korištenja Display i Performance Max kampanja koje su bile direktno ciljanje prema korisnicima, ali nam je i sam Search bio povoljniji 10% kada uspoređujemo taj tip kampanje.


 

SEO rezultati

Optimizacija stranica filtera rezultirala je rangiranjem relevantnih stranica kategorija s proizvodima koji usko odgovaraju pretraživanjima korisnika. Unutar pola godine smo u ciklusu pronalazili potencijalne filter stranice, kreirali sadržaj i postavljali ga što je rezultiralo odličnim pozicijama stranica filtera na long-tail ključne riječi visokog volumena pretraživanja.
  

Volumen pretraživanja i keyword difficulty za ključnu riječ pločice imitacija drveta


Za long-tail ključnu riječ "pločice imitacija drveta" Fero-Term se rangira na prvom mjestu na Google tražilici.

Rezultati pretraživanja na SERP-u za ključnu riječ pločice imitacija drveta.


Drugi primjer izdvajamo za long-tail ključnu riječ "peć na pelete" s vrlo visokim volumenom pretraživanja te odličnom mogućnošću optimizacije filter stranice na ovu long-tail ključnu riječ.

Volumen pretraživanja i keyword difficulty za ključnu riječ peć na pelete


Nakon optimizacije, Fero-Term stranica rezultirala je prvim mjestom na Google tražilici za long-tail ključnu riječ "peć na pelete". 
Rezultati pretraživanja na SERP-u za ključnu riječ peć na pelete


Dobiveni graf iz Google Search Console jasno pokazuje značajan rast organskog prometa kroz vrijeme u broju impresija i klikova.

Rast klikova i impresija

U periodu od 26.11.2023. do 28.02.2024. u odnosu na isto razdoblje u prethodnoj godini zabilježeno je:
  • povećanje broja transakcija za 30%
  • rast organskog prometa za 150%
Kod Google Ads oglašavanja ostvarili smo sljedeće rezultate:
  • više narudžbi za 87.22%
  • veći prihod za 136.06%
  • veći conversion rate za 30.43% (0.23% vs 0.30%)
Uz ostale SEO aktivnosti rezultati su sljedeći:

 

+40%
Organskog prometa
+50%
Organskog non brend prometa
+27%
Organske non brend pozicije
87x
Više organskih klikova na stranice filtera
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Elena Majer