IZVJEŠTAJ: Facebook digitalna tržnica 2019

Objavljeno: 17.06.2019. | 4 minute čitanja

Nakon uspješne digitalne tržnice koju smo organizirali u ožujku ove godine, zbog velike smo zainteresiranosti ovu tržnicu odlučili posvetiti  jednom i jedinom - Facebooku

Facebook volimo i ne volimo - ponekad nam pada mrak na oči od samog spomena na Facebook, a ponekad toliko obožavamo prolaziti prstom po news feedu da smo u jednom danu sposobni proći prstom i do 100 metara!

Facebook tržnica se održala 12.6.2019., na već nama poznatoj lokaciji - restoranu Lido na Jarunu gdje je prisustvovalo 50-ak sudionika, svi od reda željni da nauče nešto više o marketingu na Facebooku. 

Facebook radionica: 7 stolova i 5 koraka

Koncept Facebook digitalne tržnice bio je podijeljen na dva dijela:
  1. predavanja kroz koja su sudionici naučili nešto više o naprednijim opcijama Facebook marketinga
  2. radionice podijeljene u pet koraka. 
Svaki korak radionice je obrađivao posebnu temu na području Facebook marketinga, a cilj svakog koraka je bio pronaći najbolju taktiku za SEE, THINK, DO i CARE fazu korisničkog putovanja.

Koraci na Facebook tržnici su bili:
  1. Definiranje tržišta i stvaranje idealnog kupca - persone
  2. Kreativa i kreiranje oglasa - definiranje strukture uspješne Facebook objave (naslov, tekst objave, vizual, CTA gumb i link) te stvaranje Facebook objava za spomenute faze. 
  3. Upoznavanje s izvornom publikom na Facebooku (core audience) - kako prema demografiji, spolu, dobu, interesima i obrascima ponašanja stvoriti publiku za sve četiri faze.
  4. Upoznavanje s prilagođenom i sličnom publikom (custom i lookalike audience) - mogućnosti koje su nam na raspolaganju, upoznavanje s Pixel kodom te stvaranje publike za sve četiri faze.
  5. Mjerenje rezultata Facebook kampanja - kako pratiti i mjeriti uspješnost Facebook kampanja pomoću Google Analyticsa, URL Buildera te Facebook Events Managera i kako odrediti glavne KPI-ove za svaku od četiri faza (ključne pokazatelje poslovanja).

Svaki korak je trajao 20-ak minuta unutar kojih su Arbonini stručnjaci pokušali što više objasniti svaki od spomenutih koraka te dati što više primjera iz prakse.

Za kraj je uslijedila degustacija vina i druženje. 

Da je sve bilo i više nego odlično, dokazuju komentari s feedback obrazaca koje su sudionici ispunjavali nakon samog eventa:

Facebook event feedback sudionika
Hvala svima koji ste se odlučili odazvati na našu prvu Facebook digitalnu tržnicu! Sigurni smo da ćemo je uskoro ponoviti. 

U nastavku možete pogledati nekoliko slika iz kojih ćete moći vidjeti kako nam je bilo! :)

Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Arbona Facebook digitalna tržnica
Podijeli na:
Arbona logo

Arbona Club prijava

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte me!

Nazovi me
Elena Majer