Digitalne marketing trendove možemo definirati kao određenu tendenciju kretanja digitalnog marketing tržišta u određenom smjeru tijekom nekog određenog vremena. Oni se mogu odnositi na neko dulje razdoblje ili mogu biti tzv. instant trendovi, primjenjivani samo u kraćem razdoblju.
Neki od načina praćenja trendova su svakako proučavanje novih brošura, literature, čitanje blogova, sudjelovanje na raznim konferencijama, radionicama ali i korištenje Google Trends alata.
U nastavku slijedi detaljnije objašnjenje svakog od koraka za praćenje trendova u digitalnom marketingu:
Web, blogovi, forumi - putem čitanja online sadržaja možete pronaći mnogo praktičnih primjera i objašnjenja vezanih uz razne trendove.
Društvene mreže - ovaj dio se prvenstveno odnosi na tzv. following influencers, odnosno slijeđenje utjecajnih ljudi u svijetu digitalnog marketinga te na taj način iz prve ruke saznajete sve vezano uz novitete na marketing tržištu.
Aplikacije - korištenje novih aplikacija odličan je način za praktično iskustvo sa trendovima u app tržištu.
Google Trends - alat koji vas obavještava o novitetima i novim trendovima.
Printani materijali - čitanje raznih članaka, brošura i ostale relevantne literature.
Radionice i konferencije - sudjelovanje na raznim radionicama, seminarima i konferencijama može osvježiti vaše znanje o online marketingu te vam dati nove ideje i pružiti uvid u trenutne i buduće trendove digitalnog marketinga.
Arbona Club prijava
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Arbona blogovi
Cheatsheet
Arbona ebook
Arbona Podcast
Arbona event
Arbona doručak
Konzultacije
Arbona knjižnica
"Digitalni svemir"
-20% popusta na Arbona akademiju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte me!