Optimizacija Facebook oglasa: Link Clicks ili Landing Page Views?
Optimizacija Facebook oglasa prema Link klikovima i prema pogledima na odredišnu stranicu dostupna je jedino za Traffic kampanju. Landing Page View optimizacija znači da Facebook korisnik mora kliknuti na Facebook oglas i doći na odredišnu stranicu, dok Link Click optimizacija znači da Facebook korisnik samo mora kliknuti na link.
Kako funkcionira Facebookova optimizacija za prikazivanje oglasa?
Kao što je svima jasno,
Facebook skuplja i najsitnije podatke o
ponašanju korisnika. Kako bi ih obradio što brže i kvalitetnije,
koristi AI (strojno učenje), koje otključava nevjerojatan potencijal za oglašavanje.
Upravo zbog tog strojnog učenja, Facebook može optimizirati oglase. On pomoću
FB pixela skuplja podatke o korisničkom ponašanju nakon što korisnici napuste Facebook platformu.
Nekad davno, jedina opcija za optimizaciju oglasa u Traffic kampanji bila je
optimizacija prema Link klikovima, a već dulje vrijeme pridružila joj se optimizacija i prema
pogledima odredišne stranice (Landing Page View). Facebook oglasi: Landing Page Views u Traffic kampanji
Ako vam je s
Facebook oglasima cilj
privući što više online prometa na vaše stranice, Traffic kampanja čini se kao sigurna opcija. Facebook će optimizirati vaše oglase kako bi dobili veći promet. To sve znate, jelda? No je li to potpuna istina? Pa, u jednu ruku da, a u drugu ne. To jest, u pravu ste jedino u slučaju ako oglase
optimizirate prema Landing Page Views. Landing Page Views optimizacija cilja onu publiku koja će najvjerojatnije kliknuti na vaš oglas i koja će
čekati da se odredišna stranica učita. Znači tako ste sigurni da su
FB korisnici došli na vašu web stranicu. Ova je optimizacija dostupna i za
Conversion kampanje, no bez obzira na cilj vaše kampanje, jedini zahtjev kojeg morate ispuniti kako bi mogli optimizirati oglase prema odredišnim stranicama je
instalirati Facebook Pixel. Razlikuje li se Link Click od Landing Page View optimizacije?
Da! Klik na link znači da je FB korisnik kliknuo na oglas što
ne znači da je dospio do Landing stranice, to jest, do stranice na koju želite da dođu FB korisnici. Što se u međuvremeno moglo dogoditi? Svašta!
- FB korisnik slučajno klikne na link i zatvara stranicu prije nego se ona uspije učitati
- FB korisnik namjerno klikne na link, no stranica se predugo učitava pa je odluči zatvoriti prije nego se uspije učitati
Dakle, optimizacija za
Landing Page View (prikaz odredišnih stranica), pravi je i jedini način da
poboljšate kvalitetu online prometa, a i da povećate konverzije. Ako su vam ove informacije napravile zbrku u glavi,
slobodno nam se javite! Vodimo Facebook oglašavanje već dugi niz godina, pa smo upoznati i s nekoliko korisnih trikova :)