Objavljeno: 07.10.2014. | 2 minute čitanja
Višejezične stranice nešto su kompleksnije od jednojezičnih u SEO smislu jer njihov sadržaj je namijenjen za različite jezike i različita područja. Kao i sve ostalo vezano za SEO, tako se i način upravljanja višejezičnim Web stranicama konstantno mijenja i nadograđuje. Stoga prije implementacije bilo kakvih promjena preporuka je da uvijek provjerite dali su iste još uvijek aktualne.
Odabir ovisi o Vašim željama i potrebama, iako bi mi uvijek preporučili korištenje poddirektorija ako postoji mogućnost izbora. Bitno je upamtiti da se URL parametri uvijek moraju izbjegavati, primjer:
Korištenjem URL parametara teže je segmentirati sadržaj, a korisnici gledajući samo URL također teže raspoznaju o kojem jeziku se radi.
Prije je lokacija Web servera imala važnosti no danas to više nije tako. Tražilice se konstantno prilagođavaju korisnicima stoga ako netko nađe povoljniju ili bolju hosting uslugu na serveru koji se nalazi u nekoj drugoj zemlji, to ni u kojemu slučaju ne bi smjelo utjecati na rangiranje višejezičnih stranica. Tu činjenicu potvrdio je i sam Google.
Vidljivo je da osim ostalih svaka stranica mora imati i svoju vlastitu jezikovu oznaku s URL-om u svome <head> dijelu. Listu svih jezikovih oznaka možete pronaći ovdje: http://www.w3schools.com/tags/ref_language_codes.asp
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.