8 načina za povećanje vidljivosti i angažmana

Objavljeno: 17.09.2019. | 5 minute čitanja

Mislite kako je danas teško biti primijećen? Imate problema s angažmanom ciljane publike? Očigledno je, kažete, kako dobar i relevantan sadržaj nije garancija da ćete biti primijećeni.

Imamo loše vijesti za vas. Zasićenje kvalitetnim contentom postat će još izražajnije.

U vremenu kada korisnik može birati između 10 inačica istog proizvoda/usluge od različitih brendova, teško se istaknuti. Zašto bi korisnik izabrao baš vas i vaš proizvod/uslugu? Po čemu ste vi to posebni? 

Ovo je pitanje koje pokreće promjene. 

U takvoj situaciji logično rješenje je ići na povezanost s postojećim korisnicima i prezentaciju onoga što radite široj publici koju ste pametno naciljali. Dublji odnosi donose bolji ROI. Je l’ tako? 

S vremenom je to shvatila većina konkurencije pa sada svi igraju na tu kartu. Svi odgovaraju na česta pitanja korisnika, uključuju programe lojalnosti, nagrade… opet smo na početku. 

Što sada? Kamo dalje od relevantnog, unikatnog sadržaja? 

Odgovor se krije u personalizaciji, prilagođavanju platformi, videu i podcastima. 

Barem tako pokazuju trendovi. 

Što će biti istina za 5 godina, tko zna. 

Danas vam možemo predložiti ovih 8 načina za povećanje vidljivosti i angažmana na vašim objavama

1. Vizuali, vizuali i vizuali

B2C oglašivači obožavaju vizualni sadržaj

Korisnici će se danas radije angažirati oko objava koje kroz vizuale pričaju priču. Tako komunicirate s njihovim osjećajima, a to je intuitivno jasnije od samo teksta. 

Nikako ne manje bitno, pogotovo danas, vizuali su neusporedivo brži u prenošenju poruke. Prosječan korisnik danas vidi pedesetak različitih oglasa. Kojeg od njih će stvarno vidjeti, na koje će obratiti pažnju, a koje će zapamtiti ovisi o kvaliteti vaših vizuala.

2. Pronađite svoju nišu

Osnivač Airbnb-a (jednog od najuspješnijih digitalnih projekata), dao je svima do znanja kako smatra da je pametnije stvoriti nešto što će 100 ljudi voljeti nego nešto što će samo svidjeti milijunu ljudi. Naravno, ne vrijede sva pravila za sve, ali ovo razmišljanje je nešto s čime se možemo složiti. 

Web je najveća globalna mreža koju danas koristi gotovo 4 milijarde korisnika. Okupljeni su u virtualne zajednice organizirane u duboke vertikale i zato je jako bitno pronaći nišu.

Da bi se istaknuli u takvim vertikalnim zajednicama bitno je stvarno promisliti o vašem proizvodu i onom što on zapravo predstavlja. Bitno je stvarati sadržaj koji je relevantan za vaš brend, vaše korisnike i platformu koju koristite kao kanal komunikacije. Ovo znači da morate “doktorirati” platforme i njihove posebnosti. 

Gdje i kako pronaći muškarce srednjih godina koji trebaju servis autoguma ili gdje su korisnice koje trebaju kozmetičke proizvodi? Odgovore na ova pitanja možete pronaći u našem eBook-u Kako pronaći Facebook publiku

3. Postanite središte zbivanja

Nije li alokacija sadržaja u ovom slučaju pametan potez? 

Svi se bore za svoje mjesto na feedu, a vi možete biti totalno drukčiji od drugih i stvarati sadržaj koji će generirati organski promet prema vašem webu. Zašto ne?

Kvalitetan sadržaj s detaljnim uputama/savjetima, stvarnom koristi za korisnika, SEO optimiziran i obogaćen vizualima trebao bi biti dovoljan i u ovom vremenu hiperprodukcije. 

4. Plovite na trendi valovima

Trendovi u digitalnom svijetu se mijenjaju, a danas su nam najzanimljiviji video oglasi, story formati, aplikacije za slanje poruka i mobile-only pristup.  

Osim ovih tehničkih trendova bitno je promatrati: 
  • ponašanje ciljane skupine
  • mišljenje korisnika o samoj industriji
  • kulturološke i lifestyle događaja
  • lokalne i globalne trendove 

5. Koristite podatke iz Google Analyticsa

Rezultati s prve Google SERP stranice imaju prosječno 1890 riječi
Čak i najkreativnije kampanje su zasnovane na strateškom promišljanju i analiziranju web podataka. SEO metrike content marketinga bilježe podatke koji će osigurati neprestano prikazivanje vašeg sadržaja. Obratite pažnju na ove metrike, 70-80% korisnika online tražilica fokusira se isključivo na organske rezultate (MarTech, 2018).

Postoji mnogo Google Analyticsa metrika koje bilježe promet na vaš web ili vidljivost vašeg sadržaja. Tako obratite pozornost na: 
  • Promet: jedinstveni pregledi, pregledi i otvaranja. 
  • Pozicije: pozicije vaših rezultata za relevantne ključne riječi. 
  • Vidljivost: Autoritet domene i stranice su bitni kako bi osigurali visoke pozicije na SERP-u. 

Ako trebate pomoć oko praćenja podataka saznajte više o našoj Google Analytics usluzi ili se prijavite na Google Analytics modul u sklopu akademije digitalnog marketinga i postanite kralj vaših web podataka. 

6. Poštujte pravila niše u kojoj se nalazite

Kada su u pitanju vertikalne online zajednice iz bilo koje niše, postoje pravila koje morate poštovati da biste se mogli pridružiti, sudjelovati i biti relevantni. 

Neka od osnovnih pravila odnose se na vokabular, mjesta, vođe, pop kulturu i slično. 

7. Zakupite oglasni prostor

Ako još uvijek vjerujete da je dovoljan odličan sadržaj kako bi objava došla do vaše ciljane publike, netko vam mora reći kako je stvar ponajviše sreće. #sry

Velik broj kvalitetnog sadržaja nije postigao očekivani uspjeh samo zato što ste pogriješili s tajmingom ili budžet nije bio dovoljno velik. 

Ako želite da se vaš sadržaj vidi morate zakupiti oglasni prostor. Pogotovo na Facebooku! Organski doseg na Facebook objavama je koma, to ste do sada sigurno iskusili.

8. Prilagodite se uskim vertikalnim zaslonima

Vrijeme koje korinici provode na mobitelu

Mobiteli su posvuda i trebate iskoristiti toliko količinu pažnje korisnika. Jednostavno im se morate obratiti tamo gdje će vas vidjeti, a to su uski vertikalni zasloni. 

Iako smo prošlih godina i desetljeća uglavnom konzumirali horizontalni 16:9 video i nismo naviknuti na ovaj 9:16, s vremenom ćemo se naviknuti. Popularnost ovog formata vidimo sa širenjem story formata. Gotovo da svaka platforma danas ima videe u ovom formatu. 

Iz Snapchata kažu kako se ovaj format pokazao boljim i ako uspoređujemo konverzije, tako da, stvari su poprilično jasne. 

Morate biti tamo gdje su vaši korisnici da bi se uopće mogli istaknuti, to bi ukratko mogao biti zaključak ovog bloga.

Ako mislite da bi sadržaj mogao pomoći i vašem poslovanju, istražite našu content marketing uslugu, postavite nam pitanje ili zatražite neobaveznu ponudu

 
Podijeli na:
Arbona logo

Arbona Club prijava

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte me!

Nazovi me
Elena Majer