se sastoji u tome da tražilicama pruži što više podataka, a nazivi datoteka glavni su primjer toga. Nemojte propustiti ovu priliku da Googleu kažete što gleda. Ako odaberete naziv datoteke koji je točan, SEO-friendly opis vaše slike, tada će vam tražilice biti zahvalne.
Zahvalni će vam biti i korisnici vaše web stranice. Uostalom, ako odluče preuzeti sliku za svoju osobnu upotrebu, imat će točan naziv kako se ne bi izgubili i kako ne bi preuzeli datoteku naziva "DCI-002.jpg" koja će se pogubiti u mapi za preuzimanje.
Činjenica je da ljudi čitaju naslove. Zapravo je vjerojatnije za 300% da će ljudi pročitati naslov slike i opis ispod slika nego tekstualni dio članka/bloga.
I to ima smisla. Prosječni korisnik interneta voli ići od članka do članka. Tako će provjeriti naslov, pomaknuti se kroz podnaslove, pogledati slike, a zatim će pogledati naslove i opise slika. Sastavite sve te stvari i vaš čitatelj ima prilično pristojnu predodžbu o čemu se zapravo radi u članku. Na temelju toga, mogu se i ne moraju odlučiti vratiti ili će se možda odmah odlučiti pročitati cijelu tematiku.
Kao rezultat, dobri natpisi mogu drastično smanjiti stopu napuštanja web stranice.
Oni mogu biti i izvrsno mjesto za stavljanje ključnih riječi, iako to ne znači da svaki naslov i opis moraju biti prepuni ključnih riječi. Imajte na umu da čitatelji žele biti zabavljeni i da pretrpani naslovi i opisi ih mogu odbiti. Još gore od toga je zbuniti korisnika, a zabuna je neprijatelj internetskog sadržaja, posebno kada korisnici interneta imaju toliko drugih članaka na izbor.
6. Odaberite odgovarajuće Alt oznake
Google i druge tražilice ne mogu čitati samo slike, što znači da morate dodati opise teksta kako biste rekli što je na slici - one su poznate kao
alt oznake.
Ako se slika ne uspije učitati, bilo zbog spore internetske veze ili zbog toga što slike niste komprimirali, tada će se alt oznaka prikazati na web stranici umjesto slike.
Alt oznake također su korisne za osobe s oštećenjima vida. Možda neće moći vidjeti sliku, ali njihov softver za pretvaranje teksta u glas moći će čitati alt oznake i to će im omogućiti da razumiju sliku.
Alt oznake i naslovi slika još su više teksta koji Google može dodati u svoj algoritam pretraživanja. Kao i kod natpisa, najbolje je ne pretjerivati. Ipak, “bacanje” nekoliko ključnih riječi u alt oznake i naslove slika može napraviti malu, ali pozitivnu razliku.
Ako upotrebljavate
WordPress svojim slikama možete dodati alt oznake i kada ih prenosite pomoću gumba "Dodaj medij" prilikom izrade web stranica. Možete ručno dodati alt oznake putem HTML-a tako što ćete u oznaku slike dodati alt = "ovo je vaš alt tekst".
Što se tiče izrade savršene web stranice ništa se ne smije zanemariti. Slike su još jedan način za stvaranje bolje web stranice od konkurencije.
Ako se trudite optimizirati svoje slike ili imate pitanje o
SEO optimizaciji vaše web stranice -
obratite nam se, rado ćemo vam pomoći.