13 strategija uspješnog content marketinga

Objavljeno: 21.09.2016. | 4 minute čitanja

U nastavku vam donosimo 13 različitih strategija za uspješan završetak vaše content marketing “utrke.”

Strategija 1: Uđite u pravu trku

Prilagodite svoj sadržaj svojim snagama i ciljevima. Svaki sadržaj ne služi istoj svrsi. Prije nego počnete sa pisanjem kvalitetnog sadržaja, razmislite o svojim ciljevima. Koji je vaš cilj? Nakon toga, odaberite vrstu sadržaja koja podupire vaše ciljeve. Neki primjeri ciljeva u content marketingu:
  • Biti bolji od konkurencije - izaberite sadržaj koji će vas istaknuti te vam pomoći informirati publiku o vašem brandu, vještinama i koji će vas voditi do visoke angažiranosti vaših klijenata sa sadržajem koji dijelite.
  • Veliki broj konverzija - Kreirajte landing pages. Također, kreirajte tzv. sales funnels prilagođen customer journeyu kako bi uspješno ostvarili veći broj konverzija.
  • Biti bolji od konkurencije sa velikim brojem konverzija - koristite kratke sadržaje kako biste privukli pozornost i stekli vodstvo među konkurencijom. Za veći broj konverzija koristite duže sadržaje, kao npr. ebooks.
  • Sadržaj za “duge staze” - ovakav sadržaj bi se mogao opisati kao “Evergreen” koji ne pokazuje znakove starenja. Sadržaj bi trebao biti pomno izabran i napisan kako bi dobio na izdržljivosti u svom dugom “maratonu”.

Strategija 2: Utrka sa štefetom

Što je štafeta? U ovom slučaju štafeta su vaše ključne riječi. Bez ključnih riječi tražilice jednostavno ne znaju i ne mogu prepoznati o čemu pišete. Bitno je da koristite optimizaciju za specifične ključne riječi i teme. Također, ključne riječi prilagodite svom ciljnom tržištu kako bi vaš content marketing bio što uspješniji.

Strategija 3: Tko je favorit?

Trend-setteri i trendovi su ono što generira prihode i dovodi potražnju. Stoga obavezno koristite sadržaj kakav vaša publika želi čuti. Kao pomoć u tome vam mogu poslužiti i Google Trends, Reddit ili Alltop - alati za kreiranje sadržaja i tema koje su u trendu te lakše upravljanje content marketingom.

Strategija 4: Promocija

Počnite upotrebljavati sve mogućnosti promocije vašeg sadržaja. Učinite da se vaš sadržaj dijeli, šaljite e-mail poštu i newsletters svojim fanovima kako bi konstantno bili u toku sa vama. Koristite plaćeno oglašavanje i mobile marketing kampanje.

Strategija 5: Budite jedinstveni

Budite jedinstveni kako biste se istaknuli među konkurencijom te uspješno savladali content marketing tehniku. Da bi postigli navedeno možete:
  1. Istraživati
  2. Povezati rezultate istraživanja sa svojim načinom razmišljanja
  3. Učiti stvari kroz svoje jedinstveno gledište
  4. Biti stručnjak u određenoj temi/predmetu
  5. Ispričati priču na način koji jedino vi možete

Strategija 6: Glavni naslovi

Kreirajte naslove koji će privući publiku da čita vaš sadržaj. Naslov mora biti jasan te mora opisivati ono što se u sadržaju nalazi.

Strategija 7: Privlačite

Jeste li primjetili kako komentatori tijekom natjecanja uvijek kažu nešto više o svakom sportašu kako bi ga učinili više humanijim i bližim publici? Isto možete i vi napraviti najvaljujući svoj sadržaj.

Strategija 8: Ne varajte

Ne pišite stvari koje nisu istinite o vašim proizvodima i uslugama. Uvijek budite transparentni što više možete, a dobra reputacija će vam pomoći u prodaji vaših proizvoda.

Strategija 9: Uvijek izgledajte profesionalno

Vaš sadržaj bi uvijek trebao izgledati profesionalno i biti popraćen odgovarajućim slikama. Layouti bi također uvijek trebali biti jasni, sa podebljanim glavnim naslovima te lako čitljivi.

Strategija 10: Za uspjeh u content marketingu pohvalite se pred prijateljima

Ne samo da će vaši prijatelji biti vaši vjerni sljedbenici nego će oni vaše objave prenositi dalje, do svojih prijatelja i poznanika. Da bi potaknuli ovakvu lančanu reakciju, vaš sadržaj uvijek mora biti jednostavan za dijeljenje sa samo jednim klikom.

Strategija 11: Pratite napredak

Kako ćete znati da li idete naprijed ili natrag u content marketingu? Ne brojite samo komentare, likeove i shareove. Pratite aktivno URL adrese onih koji dijele vaše sadržaje. U tome vam mogu pomoći alati, kao npr. Bit.ly, koji će vam ukazati na to kamo su proslijeđeni vaši linkovi i koliko klikova imaju.

Strategija 12: Počnite sa pisanjem i objavljivanjem

Pomno isplanirajte sadržaj te ga počnite objavljivati on line. Dakako, kao i svugdje, potrebno je iskustvo i praksa u pisanju sadržaja kako bi content marketing tehnika bila uspješna. U tome vam može pomoći vježbanje ili coach koji će vam pomoći da ostvarite svoje ciljeve.

Strategija 13: Postignite svoje ciljeve content marketingom

Prvenstveno, pobrinite se da ostvarujete rezultate u skladu sa ciljevima koje ste si zadali. Ako rezultati nisu u skladu sa vašim ciljevima vjerojatno ćete morati unijeti neke promijene. Također, rezultati ovise i o publici, pa se na vrijeme pobrinite da je vaša strategija content marketinga prilagođena određenom tipu publike koji čini vaše ciljano tržište.

Arbona kontakt
Arbona logo

Arbona Club

Pročitajte blog 13 strategija uspješnog content marketinga koji je besplatno dostupan za članove Arbona Cluba.

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

  • Arbona blogovi
  • Arbona eBook
  • Arbona Podcast
  • Arbona Webinari
Podijeli na:
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste član Arbona Cluba? Popunite podatke za prijavu i postanite član Arbona Cluba!

Arbona logo

Besplatna registracija u Arbona Club

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Arbona logo

Arbona Club prijava

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!

Kontaktirajte nas
Elena Majer