Iako nam je većini nas zabranjeno koristiti određenu kombinaciju riječi kao što je
, uz malo mašte i dalje možemo imati content povezan s nogometnim prvenstvom.
Neki će u roku sekunde moći povezati vlastiti brend sa Svjetskim prvenstvom, kao na primjer
Blago njima, zar ne? Pa kako mi obični ljudi, koji nemamo ikakve veze s nogometom možemo povezati svoje proizvode s nogometnim prvenstvom? Pa ponovno
Igranje, pucanje, napad, bodovanje, pobjeda, gol, zabijanje… postoji bogat rječnik terminologija vezanih uz nogomet koje vrlo lako možete koristiti za promociju.
Na društvenim mrežama također možete koristiti
generičke nogometne slike, koristiti
boje timova i dijeliti srodne proizvode - male nogometne lopte, majice, haljine, šalove, boje za lice, i još mnogo toga.
Jedino na
što morate paziti je da ne koristite zaštitne FIFA-ine znakove i da ne upućuju direktno na Svjetsko prvenstvo. Evo nekoliko smjernica kako potaknuti angažiranost na društvenim mrežama:
1. Važno je poznati publiku
Ako neki od vaših klijenata žive u Njemačkoj, nadajmo se da vam neće pasti na pamet poslati im mail ili
objaviti na Facebooku “Idemo Hrvatska!”. Nekako mislimo da neće pozitivno prihvatiti ovu poruku.
2. Aktivirajte se u razgovoru s publikom
Jedna od čuda digitalnog marketinga je
sloboda komunikacije između vašeg brenda i vaših kupaca. A ta komunikacija nikada nije bila važnija nego sada! Zašto? Jer prema statistikama od prije 4 godine, kada se Svjetsko prvenstvo održavalo u Brazilu,
na Facebooku se dogodilo 280 milijuna interakcija!
Kako se uključiti u interakciju?
- Komentirajte utakmice
- Komentirajte suce (oni su uvijek glavna tema)
- Napravite anketu: Tko će pobijediti?
- Koji će biti rezultat današnje utakmice?
Iako ova angažiranost
neće dovesti do direktne prodaje i ostalih konverzija, publika će se povezati s vama i najvjerojatnije ćete im se toliko
svidjeti da će htjeti postati vaši klijenti.
Nogomet zbližava ljude! Iako druženje na Facebooku nije kao druženje za šankom uz kriglu pive, ali i to se veoma cijeni :)
3. Nagradni natječaji na društvenim medijima
Svi vole natjecanja, a posebno tijekom nogometnog prvenstva! A za natjecanja su svakako
najbolje društvene mreže!
Evo nekoliko ideja:
- Što mislite tko će pobijediti? U komentaru stavite zastavicu zemlje i podijelite objavu s prijateljima. Točan odgovor će na dar slučajnim odabirom dobiti 20% popusta na sljedeću kupnju.
- Uzmite fotić u ruke i fotkajte se s ekipom! Najstrastveniji navijači dobivaju fotić na dar!
- Najbolji selfie pobjeđuje!
- Budite kreativni i iskombinirajte svoj outfit s bijelo-crvenim kockicama
4. Nagradni programi
Kao i natjecanja, nagradni programi su
izvrstan način za zadržavanje kupaca koji aktivno kupuju vaše proizvode.
Jednostavna metoda za
stvaranje bodovnog sustava je onaj u kojem se bodovi zarađuju putem interakcije s vašim brendom. Na primjer, za svaku kupnju tijekom nogometnog prvenstva kupci mogu
osvojiti 3 boda, svakom podjelom objave na Facebooku osvajaju 1 bod i tako dalje.
Ako već imate program lojalnosti, tada za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva
“podebljajte” nagradne bodove.
5. Postanite nogometni fanatik
Nije lak zadatak voditi online kampanje povezane sa Svjetskim prvenstvom. U ovom slučaju ne možete biti malo aktivni, malo ne i ne bi si smjeli dozvoliti da ne znate tko danas igra.
Ovakva vrsta kampanje zahtijeva
24/7 angažiranost - gledanje utakmica, komentiranje usred trajanja utakmice i praćenje rezultata. Nema ničeg goreg od objave o pobjedniku Svjetskog prvenstva dan poslije završetka prvenstva.
Morate biti
u toku i objavljivati relevantne postove u prikladno vrijeme.
Evo nekoliko
nogometnih fraza koje bi vam mogle biti od velike koristi:
- Na današnjoj utakmici pobijedio je nogomet
- Igrači su ostavili srce na terenu
- Dali su 120 posto
- Ovo je pravi festival nogometa
- Nametnut nam je stil igre koji ne odgovara
I na kraju - Budite pobjednik nogometnog prvenstva!
Za koju se god marketinšku strategiju odlučili, ne zaboravite da je
nogomet zabava! Bez obzira tko izgubio, tko pobijedio, nogomet je
adrenalinska igra koju svi željno pratimo. Ako ga pametno iskoristite, vrlo je vjerojatno da će vas potencijalni kupci s kojima ste se sprijateljili tijekom prvenstva također željno pratiti. :)