Odgovor je očigledan.
.
oko stvaranja sadržaja za CTA gumb. Štoviše, ako je sadržaj kompliciran, nekako sumnjamo da će posjetitelji znati što ih može očekivati s druge strane gumba.
Zbog svoje jednostavni,
svi od reda upotrebljavaju jedne te iste riječi, i to ne radi lijenosti već radi uspješnih rezultata.
Neki od najučinkovitijih glagola su:
- Započni
- Izradi
- Pridruži se
- Nauči
- Otkrij
Svaki od ovih glagola podrazumijeva
akciju i jasnu korist za online posjetitelja. Naravno važne su i riječi iza ovih glagola, ali
glagol je ono što online posjetiteljima govori
što mogu postići klikom na gumb.
Isto tako, online posjetitelje možete uvjeriti da kliknu na gumb
riječima koje izazivaju pozitivne emocije:
- Vi, ti
- Lako je
- Jamčimo
- Uštedite
- Novo
- Dokazano
- Rezultati
- Besplatno
Svaka od ovih riječi je uvjerljiva iz drugačijeg razloga, no sve izazivaju
emocionalnu reakciju.
Osim ovih riječi, jedan od najučinkovitijih načina za povećanje konverzija zasigurno je
stvaranje osjećaja hitnosti. Vidimo li poruku kao što je “Još malo i gotovo”, prije ćemo se odlučiti da kliknemo na CTA gumb i krenemo u akciju.
Postoji nekoliko specifičnih izraza koji su učinkoviti u stvaranju hitnosti, a neki od njih su:
- Još samo x dana
- Ograničena ponuda
- Uskoro završava
- Do isteka zaliha
- Samo danas
- Posljednja prilika
- Ponuda završava “određeni datum”
- Požurite
- Odmah
I kao šećer na kraju, važno je da
CTA sadržaj bude kratak. Sve više od
10-15 riječi je predugo!
Jednostavne i kratke izjave su najbolje jer ih čitatelji mogu lako pročitati i shvatiti što stoji iza njih, dok će duge izjave zahtjevati više vremena kako bi se pročitale.
3. Najbolji poziv na akciju je kontrastne boje
Spomenuli smo da boja
nije najvažniji element jednog gumba za akciju. I zaista! Boja nije najvažniji aspekt i vjerojatno ne zaslužuje toliku pozornost kao sam tekst ili oblik u kojem se pojavljuje.
I bez obzira na to, neki će mjesecima pomoću A/B testiranja testirati boju gumba. Pa čak i nijanse boje, s nadom da će tako povećati stopu konverzije.
I to je, iskreno, gubitak vremena.
No na umu je važno imati samo jednu misao vodilju: boja gumba bi trebala biti
kontrastna s obzirom na ostale elemente na vašoj stranici.
Ako želite da korisnici kliknu na poziv za akciju, gumb mora
privući pozornost koja će se najlakše privući upravo kontrastnom bojom.
Na primjer, što vam na našoj stranici prvo upadne u oči?
Prvo što vam padne u oči je CTA gumb
"Pošalji poruku", te CTA gumb
"Zatražite ponudu" smješten u gornjem desnom kutu. Zašto? Jer su jedino ovi elementi plave boje. Ostatak stranice je u nijansama sive.
4. Poziv na akciju ima svoje logično mjesto na web stranici
Osnovna ideja je da postavite CTA gumb direktno na put korisnika. Rasporedite sadržaj landing stranice i CTA gumb tako da
prate prirodni tijek čitanja koji u konačnici usmjerava na poziv za akciju.
Zapravo je cilj postaviti CTA gumb na
mjesto gdje će korisnik sljedeće pogledati.
Tijekom odlučivanja gdje ćete na landing stranici postaviti CTA gumb, najbolje je
držati se provjerenog formata. Zašto? Pa isti razlog kao i kod stvaranja sadržaja za CTA gumb - online korisnici naviknuti su na standardni izgled landing stranice koji se sastoji od:
- naslova
- sadržaja na landing stranici
- online obrazca
- CTA gumba
Zato ni ovdje nemojte realizirati svoje kreativne, apstraktne ideje koje na kraju, neće biti nimalo uspješne.
5. Poziv na akciju ne smije se natjecati s ostalim elementima na stranici
Pozivi na akciju ono su što realizira prodaju, generira potencijalne klijente i povećava prihod, pa se upravo zbog toga
ne bi smjeli natjecati za pozornost s drugim, manje važnim elementima na stranici.
Ako ćete stvoriti landing stranicu prepunu potencijalnih akcija, online posjetitelji bi mogli
u potpunosti ignorirati CTA gumb koji bi morao biti najočitiji element privlačenja pažnje.
Poziv za akciju bi trebao biti
okružen bijelim i čistim prostorom, a svaka landing stranica
zaslužuje imati samo jedan CTA gumb!
Što pod time mislimo? Neki će se na landing stranicu odlučiti staviti dva poziva na akciju i to jednog pokraj drugog.
Lijepo je što online korisnici žele saznati više o vama, no to
nije glavni cilj ove landing stranice.
Glavni cilj ove landing stranice je "Preuzmi eBook", stoga gumb "Sanaj više o nama" nema što tražiti na ovoj landing stranici.
Zaključimo cijelu priču s jednim dobrim pozivom na akciju
Stvaranje CTA gumba ne mora biti kompliciran proces.
U mnogim je slučajevima CTA gumb onaj najjednostavniji. Uglavnom sve do kad svoje korisnike
pratite u stopu i nastojite im
olakšati korisničko iskustvo, na dobrom ste putu.
Spremite kreativnost za druge stvari i izradite pozive na akciju onako štreberski školski.
Ako ćete trebati pomoć,
slobodno nas kontaktirajte :)
Zapamtite da online obrasci i prikupljanje osobnih podataka moraju biti
u skladu s GDPR pravilima, pa se potrudite saznati sve potrebne informacije.