Online promet je sve veći i veći i morate ga nekako iskoristiti. Iako je odlično imati vjerne čitatelje,
Leadovi su kontakti koji potencijalno vode do prodaje. Oni su prvi korak u procesu prodaje proizvoda i usluga i zato igraju važnu ulogu prilikom kupoprodajnog procesa.
Kao što svaki blog koji pišete predstavlja novu stranicu za Googleovo indeksiranje, svaki blog predstavlja i novu priliku za
generiranje novih potencijalnih klijenata.
Način na koji to možete postići je sasvim jednostavan. Nakon svakog bloga
dodajte CTA gumb! Pozovite čitatelje da preuzmu besplatni eBook, besplatne dokumente, besplatne webinare i slično te tako od čitatelja skupljajte vrijedne informacije, tj. njihove osobne podatke.
Kako bi to točno trebalo funkcionirati?
- posjetitelj dolazi na web stranicu
- posjetitelj vidi poziv na akciju za besplatnu ponudu
- posjetitelj klikne CTA gumb i odlazi na odredišnu stranicu koja sadrži web obrazac
- posjetitelj popunjava web obrazac osobnim podacima i dobiva besplatni sadržaj.
Leadovi s vremenom mogu
postati vjerni kupci zbog čega su
veoma bitni za svako poslovanje.
4. Poslovnim blogom gradite autoritet u svojoj branši
Najbolji blogovi su oni koji
odgovaraju na uobičajena pitanja čitatelja. Ako konstantno stvarate sadržaj koji je koristan za ciljanu publiku, s vremenom ćete izgraditi autoritet u svojoj branši i time
osvojiti povjerenje publike.
To ne znači da će nakon čitanja bloga svaki posjetitelj otići kupiti vaš proizvod ili vas kontaktirati za buduću suradnju, no veći su izgledi da vas u budućnosti nagradi kupnjom jer mu pomažete.
5. Poslovni blog možete potaknuti kupnju
Iako blogovi nisu direktno namijenjeni prodaji i reklamiranju proizvoda ili usluga, oni mogu imati veliki
utjecaj na odluku posjetitelja hoće li u budućnosti stupiti u kontakt s vama i nešto kupiti.
- Ako čitatelji pronađu odgovore na uobičajena pitanja putem vaših blogova, veći su izgledi da će stupiti u kupoprodajni proces s povjerenjem jer ste im pomogli u prošlosti - mnogo prije nego što su uopće bili zainteresirani za kupnju
- Čitatelji će svjesnije i edukativnije stupiti u kupoprodajni proces s vama. Znat će u što se upuštaju i znaju što im nudite. Oni su daleko kvalitetniji kupci i leadovi od onih koji su zabrinuti u svakom koraku kupoprodajnog procesa.
6. Blog je odlična prilika za povezivanje s klijentima
Blogovi su odličan način za povezivanje s klijentima. Klijenti se preko blogova povezuju
direktno na web stranici pa tako odmah mogu upoznati vašu tvrtku, usluge i online ponudu proizvoda.
Iskoristite to! Izgradite povjerenje i budite odličan izvor informacija.
Potrošači vole biti informirani! Iskoristite njihova pitanja na društvenim mrežama i pretvorite ih u kratke informativne blogove. Te blogove objavite na društvenim mrežama i
privucite novu online publiku :)
Pisanje bloga jednostavno ima smisla! Kroz pisanje poslovnog bloga možete izgraditi
autoritet, kredibilitet, povećati vidljivost brenda, povećati online promet i pridobiti vjerne klijente.
Zato počnite
pisati blog već danas! Barem pokušajte! Ako neće ići,
slobodno nam se javite :)
Naši stručnjaci za
Content marketing, tj. mi koji pišemo ove odlične blogove, sigurno možemo pomoći ;)