Objavljeno: 18.03.2016. | 2 minute čitanja
Online marketing u konstantnom je razvoju kao i tehnologija. Marketing taktike i strategije postale su vrlo važan dio procesa. Vlasnici online trgovina jedni su od mnogih na koje utječe ubrzani razvoj, stoga su primorani pratiti trendove kako bi njihovo poslovanje opstalo na tržištu. Da bi to ostvarili moraju biti sposobni brzo donositi dobre odluke. Google analytics Ecommerce može uvelike pomoći u donošenju kvalitetnih odluka.
Funkcije
S Google analytics Ecommerce korisnici imaju trenutni pristup svim statistikama koje jasno prikazuju ponašanje kupca i konverzije na vašem webu. Možete provjeriti koji proizvod su kupci koliko puta gledali, gdje su ga gledali, kada su ga dodali u košaricu i mnoge druge. Na taj način moći ćete provjeriti kako se odvija „checkout“ proces, te gdje su se kupci možda izgubili ili napustili kupnju.
Izvješća vam omogućuju da analizirate aktivnosti kupnje na svojoj web lokaciji ili u aplikaciji, te na temelju tih izvješća možete zaključiti što je dobro na webu, te što bi trebalo promijeniti. Pomoću ovih podataka moći ćete pratiti trendove, te doći do kvalitetnih i brzih odluka zbog kojih će vaša konverzija i prihod rasti.
Konverzije
Detaljnim praćenjem konverzija koje nam omogućuje ecommerce, moći ćete provjeriti koji su prihodi vašeg webshopa, koji artikli se najviše prodaju, na kojima najviše zarađujete. Pomoću podataka o konverzijama znat ćete donijeti odluke koje će vam povećati profit. Primjerice možete provjeriti izvještaj u kojem možete vidjeti koji kanal prodaje daje najviše konverzija, te koji daje najmanje. Kada imate uvid u takve podatke možete donijeti ispravnu odluku o tome da budžet koji je namijenjen kanalu prodaje koji daje najmanje konverzija prebacite u kanal koji daje najviše konverzija. Takvom odlukom možete doći do povećanja profita ili štednje.
Implementacija Google analytics Ecommerce-a
Implementacija Ecommerca složen je proces koji zahtjeva znanje stručne osobe. Potrebne su razne promjene u kodu, te postavljanje novih kodova na vašem webu. Za implementaciju najbolje je obratiti se agenciji koja je Google analytics certificirani partner. U današnje vrijeme statistika je vrlo važna kako bi mogli planirati i odrediti strategiju marketinga.