Objavljeno: 29.01.2016. | 3 minute čitanja
Kroz zadnjih par godina primijetio sam da mali broj oglašivača koristi remarketing (ponovni marketing). Najčešći razlozi su bili jer ne znaju da postoji, te da oglasi koji se prikazuju svuda po web stranicama iritiraju korisnike. Oni koji tako misle, vjerojatno krivo koriste remarketing ili imaju krivo shvaćanje o njemu. Mi koristimo remarketing još od 2012. godine i trošimo značajni budžet na taj kanal oglašavanja. Remarketing je bitna komponenta kod online oglašavanja, a u nastavku pročitajte i zašto.
Povećanjem broja prikazivanja oglasa, konverzija raste Statistika je pokazala da korisnici koji su vidjeli vaš oglas nekoliko puta, te kad naposljetku i kliknu na njega, konvertiraju duplo više nego uobičajeno. Moramo razumjeti da su ljudi danas vrlo zauzeti i mnogo toga im se događa u životu. Remarketing je diskretan podsjetnik korisnicima da dovrše ono što su započeli na vašoj web stranici, dok se istovremeno brendirate i šaljete poruku korisnicima svaki put kada vide vaš oglas. Na taj način korisnici vas mogu bolje upoznati, te vam počinju vjerovati i kada budu imali slobodan trenutak postoje velike šanse da će poslovati s vama.
Google display network i Facebook nude najveći doseg Gdje je najbolje da se vaši remarketing oglasi prikazuju? Najveći i najbolji doseg nudi Google display mreža i Facebook. Google display mreža pokriva 90% korisnika interneta u svijetu od toga 65% koji koriste internet svaki dan. Više od bilijun oglasa prikazano je kroz svaki mjesec prema više od milijardu korisnika. Facebook ima 1,4 milijardu korisnika a više od milijardu ga koristi svaki dan.
Remarketing najbolji način za promoviranje branda Vrlo je teško graditi brand koristeći oglase s vrlo malo teksta i oslanjajući se na organske rezultate pretraživanja, koji imaju limitiran broj znakova koji se mogu koristiti, te ne podržavaju logotipove i ostale vizualne elemente koji se inače koriste pri promoviranju branda. Display remarketing fantastičan je za gradnju vašeg branda jer možete koristiti puno vizualnih elemenata u slikovnom oglasu koji će privući pažnju korisnika, te će vas i lakše upamtiti.
Search oglasi daju najviše konverzija ali display oglasi ne zaostaju mnogo Naravno search oglasi imaju najveću stopu konverzije, jer se pojavljuju upisivanjem ključnih riječi u tražilice. Display oglasi prije nisu bili toliko popularni niti su imali neke konverzije, ali danas zahvaljujući remarketingu i ostalim naprednim značajkama za targetiranje, stopa konverzije značajno se povisila, te konkuriraju search oglasima. Iz grafa ispod možemo vidjeti da je stopa konverzije u nekim djelatnostima čak i bolja.
Izvor: Wordstream korisnici – statistika, stopa konverzije
Remarketing konvertira tako dobro jer je povijest pretraživanja nevjerojatno jak prediktivni signal za buduće aktivnosti kupovine.
Remarketing klikovi su jeftiniji Cijene klikova kod display oglašavanja značajno su jeftinije nego kod search oglašavanja. Što je bolji CTR, to će cijena klika biti manja. Na slici ispod prikazan je primjer gdje se vidi usporedba cijene klikova po djelatnostima.
Izvor: Wordstream korisnici – statistika, cijena klikova
Remarketing je bitna komponenta plaćenog oglašavanja. Ne dopustite da korisnici koji su iskazali interes za vaš proizvod ili uslugu nikad više ne čuju za vas.