Google AdWords proširenja (extensions) daju vam mogućnost da dodate još neke informacije na vaš Adwords oglas.
Ekstra informacije čine vaš oglas drugačijim od ostalih te se on ističe u mnoštvu ostalih oglasa što vam daje bolje šanse da će korisnik kliknuti baš na vašu ponudu.
Uključivanjem dodatnih podataka o tvrtki u vaš oglas, kao što su adresa, telefonski broj, više veza na stranice Web-lokacije (sitelinks)ili posebna ponuda, nude korisnicima još više razloga da kliknu na oglas.
U nastavku ćemo spomenuti neka značajna proširenja koja vam mogu pomoći u proširivanju vaših oglasa.
Sitelinks extension (veze na vaše stranice)
Ovo proširenje omogućuje vam da svoj oglas proširite dodatnim linkovima prema vašoj stranici, a nalaze se ispod oglasa. Ispod je primjer kako izgledaju takvi linkovi.
Google Adwords nam omogućuje da dodatno proširimo i sitelinkove tako da dodamo kratak opis o svakome. Takvi prošireni linkovi ne prikazuju se uvijek već o tome Google odlučuje kada će ih prikazati.
Call extension (broj telefona)
Uključivanjem ovog proširenja vaš oglas biti će bogatiji za vaš broj telefona. U sklopu oglasa prikazuje se vaš broj na kojeg se može kliknuti, što je primjerice vrlo zanimljivo za korisnike mobilnih uređaja jer klikom na broj odmah pokreću pozivanje prema vašem broju telefona. Ispod je primjer kako izgleda call extension.
Callout extension (dodatni opisi)
Dodatni opisi omogućuju nam prikazivanje dodatnog teksta u vaše oglase. S ovakvim proširenjem možete prikazati dodatne informacije o svojoj ponudi. Dodatni opisi se mogu prikazivati u oglasima pri vrhu ili pri dnu rezultata Google pretraživanja. To mogu biti oglasi popout „besplatna dostava, brza dostava, 100% povrat novca“ itd.
Location extension (proširenje lokacije)
Dodavanjem svoje lokacije vaš oglas sadrži vašu adresu na koju je moguće kliknuti te na mapi vidjeti gdje se nalazi, te pokrenuti GPS upute kako doći do vas. Ovo može biti korisno firmama koje djeluju lokalno kako i ih korisnici mogli lakše pronaći.
ZAKLJUČAK
Proširenja vaš oglas obogaćuju informacijama zbog kojih vaš oglas postaje atraktivniji i zamjećenije. Takve informacije mogu pomoći korisnicima te ih privući da provjere vašu ponudu. Oglasi koji sadržavaju proširenja imaju veću stopu konverzije od običnih.
Podijeli na:
Newsletter
Prijavite se na naš newsletter i budite u koraku s najnovijim marketinškim trendovima
Arbona Club prijava
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Arbona blogovi
Cheatsheet
Arbona ebook
Arbona Podcast
Arbona event
Arbona doručak
Konzultacije
Arbona knjižnica
"Digitalni svemir"
-20% popusta na Arbona akademiju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte me!