Zašto je sad krajnje vrijeme da počnete koristiti content kalendar?

Objavljeno: 08.09.2021. | 3 minute čitanja

Content is king, poznata je izreka u svijetu digitalnog marketinga. Iako postoje milijuni tvrtki u svijetu koje koriste sve moći društvenih mreža kako bi unaprijedili svoj posao - i dalje, naime, postoji određen broj onih koji još uvijek prezaju pred time. Postoji i ona vrsta poslovnjaka koja sve radi u hodu. Lako ćemo za to, objavit ćemo nešto usput, znaju reći.

No, u hodu i usput često onda ne rezultiraju onim čemu se ti isti poslovnjaci nadaju. Kad nema vjerodostojnosti, nema ni održivosti. Danas se preko noći može okupiti zajednica od 10.000 ljudi. Mačji kašalj. Postoje brojne aplikacije za lažne followere na bilo kojoj društvenoj mreži. No, što će vam tolika zajednica kada je rezultat prodaje jednak nuli? Puno je strpljivosti potrebno kako biste postigli i prvi prodaju.

Pa, iako se lažna zajednica može izgraditi preko noći, ona prava zajednica koja je puna povjerenja i naklonosti prema vama i usluzi ili proizvodu koji nudite, stvara se s vremenom. Jedan od alata koji vam na tom putu može znatno pomoći jest i social media kalendar.

Nekoliko je razloga zbog čega je planiranje, kada je riječ o sadržaju na društvenim mrežama, bolje od improviziranja i objavljivanja u hodu.
 

Konzistentnost i autentičnost


Kada konstantno radite na sadržaju i interakciji s publikom, onda ta ista publika dobiva dojam da postoji poruka koju jednostavno želite prenijeti drugima. Svakodnevnim objavljivanjem je podsjećate na svoje prisustvo, svoje proizvode i svoje usluge. Iako ta ista publika možda ispočetka nije spremna dati vašem proizvodu ili usluzi - niti vrijeme niti novac, konzistentnošću i autentičnim pristupom s vremenom ćete postići efekt - pa dobro, ovi zaista imaju drugačiji pristup. Idem vidjeti postoji li u njihovoj ponudi nešto za mene.
 

Emocije


Bez emocije, ni prodaje - mogli bismo reći. Ako su vaše objave isključivo prodajne naravi, postat ćete dosadni. Pričati priču kroz svoje objave, uvijek je bolji princip. Priča nosi emocije, a emocije su te koje nose prodaju. Od impulzivnih potrošača - onih koji reagiraju na prve emocije, do onih dobro promišljenih - koji će analizirati proizvod ili uslugu ovisno o tome treba li im uopće - samo zato što ste u njima izazvali emociju. Emocija je krucijalan čimbenik u prodaji. Stvarajte sadržaj koji nosi emociju. Ne prodajete proizvod, prodajete priču.
 

Stručnost i vjerodostojnost


Kroz svoje objave imate priliku pokazati koliki ste ustvari stručnjak za područje kojim se bavite. Neka vaše objave budu didaktične, ali ujedno i zabavne. Neka ujedno budu informativne, ali neka idu u glavu. Nitko ne voli okolišanja i prestručne termine. Pišite jednostavnim jezikom koji može razumjeti vaša ciljana publika.

Kako planirati?


Postoje brojni predlošci u internetskim bespućima za kreiranje content kalendara. Vi ih nemojte koristiti. Ali tako ću si uštedjeti vrijeme, reći ćete. Nisu svi predlošci prilagođeni vašim potrebama i porukama, odgovorit ćemo vam.

 
Primjer predloška Contenct Kalendara
 
Kako to, upitat ćete se.

Predlošci content kalendara dostupni na internetu obično obuhvaćaju sve društvene mreže. Nekad je bilo bitno biti vidljiv na svim društvenim mrežama, a danas vam to može više naštetiti, nego pomoći. Nisu svi za sve i vaša se ciljana skupina ne mora nalaziti na svakoj društvenoj mreži.

Zato je bitno izraditi personalizirani content plan.

Zbog čega smo pisali o konzistentnosti, autentičnosti, emocijama i stručnosti, zašto odmah ne prijeđemo na stvar?

Upravo zato što želimo naglasiti koliko je svaki posao priča za sebe. Svi imamo drugačiju priču, a svaka priča ima svog kupca. Zato je bitno kreirati personalizirani raspored kojeg ćete se pridržavati.

Vaš content plan mora imati svoju svrhu, a ta svrha može biti:
 
  • brand awareness (osvještavanje o ponudi i vrijednosti vašeg proizvoda ili usluge)
  • prodaja (kako smo već rekli - konkretan proizvod prodajemo kroz priču)
  • lansiranje novih proizvoda (ne želite da vam proizvod stoji u skladištu ili da uslugu realizirate samo u svojoj glavi)
  • povratna informacija od publike i kupaca (komentari, ankete, upitnici, recenzije - sve su to načini na koje možete saznati povratne informacije o svojim proizvodima ili uslugama. Nekad je konstruktivna kritika jednako vrijedna kao i pohvala.

Sada kada shvaćate zbog čega je upravo sada pravo vrijeme za kreiranje content kalendara - vrijeme je da ga i kreirate. Ako vam je pri tome potrebna pomoć, obratite nam se s povjerenjem.
Podijeli na:
Arbona logo

Arbona Club prijava

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte me!

Nazovi me
Elena Majer