Objavljeno: 02.12.2014. | 3 minute čitanja
Novi ste u oglašavanju na Facebook-u? Ovo je blog post upravo za Vas. Svi smo mi ušli u svijet oglašavanja sa “boostanjem” objava koje smo objavili na našim Facebook stranicama. No, ubrzo smo se prebacili na Ad Manager jer nam je jednostavno nudio bolje opcije oglašavanja te samim time kvalitetnije trošenje budžeta za oglašavanje. No, to nije korak na kojem smo stali, a ne biste trebali niti Vi! Pročitajte zašto…
Donosimo Vam razloge zašto biste trebali koristiti Facebook Power Editor. Najveći razlog i motivacija trebala bi Vam biti ta što ako ga ne koristite, ne ciljate skupinu ljudi koji su Vaši potencijali kupci, korisnici ili klijenti na najbolji mogući način. Samim time, ne trošite svoj novac za oglašavanje optimalno (ako to želite ljepše nazvati), odnosno bacate svoj novac (ako smo realni).
Prvo i osnovno, ako ste već pokušali koristiti Facebook Power Editor, znate da ga je moguće koristiti jedino u Google Chrome pregledniku, pošto je za sada podržan jedino tako. Pa krenimo redom uz napomenu da su ovo samo neke od prednosti Facebook Power Editora nad klasičnim Ad Manager-om.
Možda Vam sam naslov ne govori ništa, ali već u prvoj sljedećoj rečenici shvatit ćete bit. Kako ćete u Ad Manager-u složiti da se Vaš oglas prikazuje, na primjer samo ponedjeljkom i srijedom od 15:00 do 20:00 sati? Vrlo jednostavno, ne želite ništa posebno. Uočili ste da te dane u navedenom vremenom periodu Vaš oglas ima najviše komentara, lajkova i tako dalje. Pogledajte donju sliku. Naravno, opet Facebook Power Editor koji je melem za ovakve situacije. Jednostavno rješenje kojeg u Ad Manager-u nema.
Ako kreirate više oglasa dnevno, znate da je u svemu najvažnija organizacija. U Ad Manager-u si možete pomoći jedino tako da imate jasno definiran način na koji ćete imenovati kampanje, grupe oglasa i same oglase. Ako ste agencija kojoj je to posao, imena Vaših kampanja trebala bi jasno otkrivati cilj, klijenta i stranicu koju oglašavate. Grupa oglasa trebala bi jasno otkrivati ciljanu skupinu, način licitacije i mjesto prikazivanja oglasa. Ako koristite više različitih oglasa u jednoj grupi oglasa, tada bi nazivi oglasa trebali jasno otkrivati naslov i sliku oglasa kako biste znali koja varijacija.
No, u Facebook Power Editoru imamo opciju kojoj možemo dodatno označavati kampanje. Tako recimo možemo napraviti oznaku koja će se zvati „Page likes“ i odabirom te oznake možemo vidjeti sve kampanje koje su usmjerene na povećanje broja lajkova unutar Vašeg računa. Ili pak možemo stvoriti oznaku za određenog klijenta i klikom na tu oznaku vidjeti sve kampanje koje smo napravili za određenog klijenta, bez obzira na njihov status. Broj oznaka nije ograničen pa ih možete kreirati koliko god želite. Preporučujemo da za početak probate napraviti oznake za svakog klijenta, za svaki cilj, za svaku Facebook stranicu i za određeni proizvod, pa sami vidite koliko je lakše kada je sve organizirano i posloženo. Dalje ćete sami dodavati oznake, već prema želji.
Koristite li Facebook Power Editor? Ako ne, treba Vam još razloga da koristite Facebook Power Editor umjesto Facebook Ad Manager-a? U sljedećem blogu donosimo Vam još neke prednosti Facebook Power Editora.
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste registrirani? Popunite podatke za prijavu u Standard članstvo Arbona Cluba.
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.