Objavljeno: 05.12.2014. | 4 minute čitanja
Ako imate malu lokalnu tvrtku ovaj scenarij bit će Vam poznat. Neko kupi Vaš proizvod ili uslugu, pa svoje odlično kupovno iskustvo podijeli s nekoliko svojih prijatelja. Tako malo-po-malo raste svjesnost o brandu na lokalnoj razini. Na Facebook-u se taj prijenos od usta do usta događa online, gdje vlasnici manjih lokalnih tvrtki ne dosežu samo do nekoliko prijatelja od svojih zadovoljnih klijenata, nego do svih koji su njihova ciljana skupina.
Bilo da ste već razmišljali o opciji oglašavanja na Facebook-u ili ne znate ništa o tome, donosimo Vam razloge zašto biste Facebook oglašavanje definitivno trebali ubaciti u svoj marketinški plan. Facebook oglašavanje je za sve, bilo da vodite malu lokalnu tvrtku ili korporaciju, nećete pogriješiti ako kvalitetno uložite koju kunu.
Širom svijeta, Facebook broji više od 1,25 milijardi aktivnih korisnika od kojih je 800 milijuna dnevno aktivno. Većina tih korisnika prijavljuje se na Facebook nekoliko puta dnevno i provode poprilično puno vremena na njemu. Ako ste razmišljali o pokretanju Facebook oglašavanja, sada je savršeno vrijeme. Svi su na “Fejsu”. I ne samo to, nego i stalno na njemu „vise“!
Osim velikog broja korisnika Facebook-a, Facebook je odlična platforma za oglašavanje, jer ima jednu specifičnost. Svi mi koji smo “na njemu”, dobrovoljno smo dali svoje podatke. Počevši od spola, dobi i mjesta rođenja, ljubavnog statusa pa sve do interesa, edukacije, trenutnog posla i prošlih poslova, životnih događaja, lajkova – na određeni brand ili pak lajkova iz kojih se mogu iščitati naši interesi za knjige, glazbu, sport ili film i slično… Isto tako tu se nalaze pojedine informacije o aplikacijama, grupama, mobilnim uređajima, kupovnim navikama i putovanjima korisnika Facebook-a. Naravno, svaki korisnik Facebook-a unosi neke od tih informacija koje želi, no opseg je svejedno zapanjujući. Upravo ta specifičnost Facebook-a, vrlo je plodno tlo za oglašivače. Oni na Facebook-u mogu ciljati točno one ljude koje žele, one koji su pokazali interes za njihov ili sličan proizvod ili uslugu. Nije Vam dovoljno specifično i usko? U tom slučaju možete koristiti opcije poput custom audience i lookalike audience. Pomoću custom audience možete ciljati točno određene pojedince, pojedince s kojima je Vaša tvrtka ranije imala već neki kontakt pa se oni nalaze u Vašoj postojećoj e-mail bazi. Lookalike audience koristite tako da od svoje najvrjednije liste – Vaših klijenata – stvorite sličnu publiku, za koju mislite da će vrlo vjerojatno biti zainteresirana za Vaš proizvod ili uslugu.
Kvalitetni Facebook oglašivači uvijek imaju dobro razrađen plan oglašavanja, pa svoje oglase uvijek prilagode publici koju ciljaju, počevši od samog dizajna oglasa koji su uvijek povezani s demografskim obilježjima ciljane skupine.
Niti jedna druga socijalna mreža nema takvu podlogu za usko i specifično ciljanje kao Facebook. Zato je Facebook oglašavanje postalo popularno, pa je vrlo korisno za svaku tvrtku koja želi dosegnuti upravo određenu ciljanu skupinu ljudi.
Već s tako malim dnevnim budžetom, možete doprijeti do tisuća ljudi koji su Vaša ciljana skupina. Bitno je samo da odaberete opciju licitiranja koja ima najbolje uvjete s obzirom ciljeve Vašeg Facebook oglašavanja. Što s tolikim budžetom možete kod drugih oblika oglašavanja?
Koliko god ulažete u Facebook oglašavanje, najvažnije je da znate koliko Vam se ono isplati, odnosno koliko od njega dobivate. Facebook alati omogućavaju da mjerite ROI. Isprobavajte s različitim oglasima i ciljanjima kako bi vidjeli koji su za Vas najbolji i koji Vam donose najveći ROI.
Ako se Vaša konkurencija ne oglašava na Facebook-u ili ako to radi loše, ovo je prilika da dobijete neki posao koji u suprotnom možda ne biste dobili. Kada zadobijete pažnju Vaše ciljane skupine, osvijestite ih i povežete se s njima, možete dobiti nove ponude i kupce, koji su u nekom drugom slučaju mogli otići Vašoj konkurenciji.
Sve navedeno dovelo je do toga da sve više tvrtki počinje s oglašavanjem na Facebook-u. Svakim danom, na Facebook-u se troši sve više novaca te se radi sve veći odmak od klasičnog oglašavanja kako bi se iz kampanja izvukao maksimum.
A zašto se na Facebook oglašavanje svakim danom troši sve više i više? Jednostavno, zato što funkcionira!
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte me!