Objavljeno: 03.02.2017. | 4 minute čitanja
Facebook je s početkom ove godine odlučio uvesti novitete u svom oglašavačkom servisu pa je tako sredinom siječnja predstavio svoj novi feature -
Automated Rules. U današnjem digitalnom okruženju, automatizacija procesa (posebice generičkih) jedan je od glavnih trendova, a o čijem smo
utjecaju na e-mail marketing već pisali na našem blogu.
S ciljem olakšavanja vođenja kampanja oglašavanja, s Automated Rules možete kreirati svoja pravila u Facebookovom
Ads Manageru koja automatski ažuriraju ili vas obavještavaju o promjenama na vašim kampanjama, setovima oglasa ili oglasima. Pri kreiranju svojih automatiziranih pravila, postavljate uvjete koji, kada se zadovolje, okidaju ta pravila. Tako na primjer možete kreirati pravila koja će zaustaviti oglas s lošim učinkom, povećati budžet odlične kampanje ili poslati obavijest kada broj ljudi koji vide oglas padne ispod željene granice.
KAKO POSTAVITI AUTOMATED RULES?
U Ad Manageru odaberite kampanju, set oglasa ili oglas za koji želite kreirati pravilo i kliknite na "Create Rule" nakon čega će se pojaviti prozor za kreiranje.
Prozor za kreiranje pravila sastoji s od nekoliko varijabli koje treba definirati.
Prozor za kreiranje pravila nudi vam nekoliko varijabli po kojima trebati postaviti automatski mehanizam:
- Apply rule to - odaberite na koju kampanju, set oglasa ili oglas će se pravilo odnositi
- Action - omogućuje vam odabir akcija koje će pravilo poduzeti ako se zadovolje uvjeti:
- prekinuti kampanju
- poslati e-mail obavijest da je uvjet zadovoljen
- prilagoditi budžet (povećati ili smanjiti dnevni ili cjeloživotni budžet za X % ili $)
- prilagoditi manual bid (povećati ili smanjiti bid za X % ili $)
- Condititions - uvjeti koje Facebook treba procijeniti kako bi odredio poduzeti ili ne poduzeti akciju. Trenutno su dostupni sljedeći uvjeti, a moguće je postaviti kombinaciju više uvjeta:
- Daily spent
- Lifetime spent
- Frequency
- Results
- Cost per result
- Cost per Mobile App Install
- Hours since creation
- Cost per Add Payment Info (potreban postavjen Facebook Pixel)
- Cost per Add to Basket (potreban postavjen Facebook Pixel)
- Cost per Add to wishlist (potreban postavjen Facebook Pixel)
- Cost per Complete Registration (potreban postavjen Facebook Pixel)
- Cost per Initiate Checkout (potreban postavjen Facebook Pixel)
- Cost per Lead (potreban postavjen Facebook Pixel)
- Cost per Purchase (potreban postavjen Facebook Pixel)
- Cost per Search (potreban postavjen Facebook Pixel)
- Cost per view content (potreban postavjen Facebook Pixel)
- CPC (potreban link)
- CPM
- CTR (potreban link)
- Lifetime impressions
- Impressions
- Reach
- Frequency - koliko često će Facebook pokrenuti pravilo
- Notification - Facebook će vas automatski obavijestiti kada se ispune uvjeti i pokrene pravilo preko Facebook notifikacije ili e-maila
- Subscriber - ako imate više osoba koje pristupaju vašem Facebook računu, možete odabrati koja od njih će primiti rezulate
- Time Range - odaberite vremenski raspon na kojem će se temeljiti vaše pravilo
- Frequency & Schedule - kada će pravilo testirate uvjete te je postavljeno prema vašoj vremenskoj zoni
- Naziv pravila - odaberite naziv pravila koji ima smisla te opisuje što pravilo radi. Npr. ako je pravilo postavljeno da šalje e-mail kada potrošeni budžet prijeđe 10 €, nazovite ga "potrošeno > 10 €, email".
U nastavku slijedi primjer kako smou agenciji postavili pravilo za Arbonin Facebook post sa slikom i bez linka koji vodi na našu web-stranicu (odnosno ne nudi konverziju), a s ciljem povećanja našeg brand awarenessa.
ARBONIN AUTOMATED RULE - primjer
Dakle, pravilo je postavljeno na sljedeći način: odnosi se na
jedan set oglasa te
povećava dnevni budžet za 10% (uz maksimalnu dnevnu potrošnju od 5 €) ako se ispune dva uvjeta: 1) da je
rezultat (engagement) veći od 60 te 2) da je
reach veći od 5000. Pravilo se temelji na rezultatima unatrag
3 dana te se testira svaki dan u ponoć prema našoj vremenskoj zoni. Postavljeno je da se obavještava i preko
Facebook notifikacije i preko
e-maila te je postavljen specifičan korisnik za primanje obavijesti pošto više osoba pristupa našem Facebook računu.
Naziv pravila je "Blog primjer - rezultat > 60, povecaj budet 10%" koji jasno govori o čemu se radi što će u budućnost olakšati organizaciju i upravljanje pravilima.
Na ovom su slučaju odabrani navedeni uvjeti pošto je riječ o Facebook postu samo sa slikom koji ne nudi nikakav link na web-stranicu (odnosno ne nudi konverziju). Za promociju blog posta neki od predloženih uvjeta bi bili CPC (Link) pošto je za blogove povećanje prometa prioritet uz nizak CPC. Tako se može postaviti pravilo da se budžet poveća za 20% ako je CPC niži od 0.07 €, da ga se smanji za 50% ako je CPC viši od 0.20 € te da ga prekine ako CPC prijeđe preko 0.30 €.