Pošto će komentari i kvaliteta konverzacije između korisnika od sada biti jedan od najvažnijih faktora rangiranja, kvalitetan content postaje nužnost.
Povezani sadržaj: 7 učinkovitih načina za povećanje web prometa s Facebookom
Bolje je skupiti dobar engagement od 1 ili 2 iznimno kvalitetna posta tjedno, nego svakodnevno objavljivati dosadan sadržaj.
Kako bi potaknuli korisnike na konverzaciju, uključite pitanja u svoje postove ili pišite o trenutno relevantnim i popularnim temama o kojima vaši pratitelji sigurno imaju mišljenje.
4) Sredite brzinu učitavanja i kod na web stranici. Facebookov algoritam sve je sličniji i sličniji Googleovom - kako bi pružio maksimalno korisničko iskustvo svojim korisnicima, u obzir uzima određene vanjske, uključujući i brzinu učitavanja web stranice i Open Graph Meta Data.
Open Graph Meta Data je dio koda web stranice koji pruža društvenim mrežama najvažnije informacije o postu. Ovaj je kod zaslužan kada u Facebook zalijepite link, a on kreira post u obliku snippeta.
Naravno, brzina učitavanja i responzivnost su važni i za Facebook - prema njihovim riječima, 40% posjetitelja napusti web stranicu nakon 3 sekunde čekanja. S druge strane, koliko je Facebooku stalo do responzivnosti, govori i činjenica da imaju vlastitu verziju mobilnih stranica - instant articles.
5) Izbjegavajte clickbait i engagement bait. Iako ih je uvijek penalizirao, clickbait i fake news su vjerojatno jedni od najvažnijih razloga zašto je Facebook i promijenio svoj algoritam.
Facebookov algoritam pomoću nekoliko faktora i signala (između ostalog landing page i bounce rate - što se korisnik dulje zadrži na landing pageu prije povratka u News feed, vjerojatno nije riječ o clickbaitu) prati clickbait naslove i niže ih rangira u News feedu.
Ista je stvar i s engagement bait postovima. Znate one postove koji vas traže da tagirate prijatelja ili lajkate i komentirate post... Umjesto toga postavite otvoreno pitanje i potaknite pratitelje na interakciju.
6) Potaknite pratitelje da Facebook Page označe sa See first. Jedan od najsnažnijih signala Facebooku da prioritizira vaš content je kada korisnici označe vašu Facebook stranicu sa See first.
7) Povećajte budžet za Facebook oglašavanje. Organski reach opada već godinama. S novim Facebookovim algoritmom trend će se nastaviti. Dapače, intenzivirat će se.
No, sponzorirane objave će i dalje biti aktualne. Doduše, bit će rjeđe i neće se prikazivati na početku News feeda ako neće privlačiti dovoljno kvalitetnog engagementa.
Iako su nakon predstavljanja novog algoritma njegove dionice na NASDAQ-u pale na najnižu razinu unazad više od godine dana, Facebook će svakako profitirati od brendova koji će organski reach pokušati nadomjestiti s plaćenim.
8) Optimizirajte svoje Facebook oglase za non-feed placements. Nije tajna da je News feed najvažnija pozicija za prikazivanje oglasa. No, s novim će se algoritmom i smanjenjem brendiranih postova konkurencija plaćenih oglasa u News feedu povećati.
Zato pažnju treba usmjeriti na ostale pozicije: grupe, desni stupac, Messenger, Instant article...
9) Postajte najuspješnije oblike contenta. Proučite Insights sekciju svojeg Facebook Pagea i pronađite content koji privlači najviše engagementa. U meniju kliknite na Engagement Rate i ubuduće se fokusirajte na vrstu contenta koji najbolje prolazi kod vaših pratitelja.