Objavljeno: 03.10.2017. | 3 minute čitanja
Ponovno smo se vratili u Zagreb!
I to po treći puta s Digitalnom tržnicom u restoran Lido na Jarunu -
prvi smo puta tamo bili 2016-te nakon čega smo se ponovno
vratili u ožujku 2017-te. A pošto nam je bilo toliko dobro, odlučili smo još jednom ove godine organizirati druženje i radionicu za zainteresirane predstavnike hrvatskih poduzeća.
Ovoga je puta interes bio najveći, a sukladno tome je bila i fantastična atmosfera.
Princip eventa je ostao isti - malo govorancije i predavanja, pa nešto više radionice i za kraj još malo case studya.
Cilj eventa je također ostao isti - približiti sudionicima važnost digitalne transformacije, pomoći im u kreiranju vlastite strategije digitalnog oglašavanja i dobro se zabaviti.
Naš je Sandro pozdravnim govorom otvorio event, Ivana iz Googleovog zagrebačkog ureda je predstavila agendu i raspored eventa, a nakon njih je Isidora iz Googleovog dublinškog ureda predstavila
tipičan customer journey u 21. stoljeću.
Nakon toga smo se preselili na okrugle stolove i započeli radionicu.
Kroz 3 faze i 5 koraka smo obradili većinu aspekta koje bi jedna
cjelovita strategija digitalnog oglašavanja trebala sadržavati te pomogli sudionicima da sami napišu i osmisle plan oglašavanja svog proizvoda ili usluge.
Kako ne bi sve ostalo na teoriji pobrinuo se Ivan iz
MyIstrie koji se, osim što je vojni pilot, očito i razumije u digitalno oglašavanje. Jer ipak je zahvaljujući digitalnom marketingu stvorio najuspješniju agenciju za najam luksuznih vila u Istri.
No, da ne duljimo, preskrolajte prema dolje i pogledajte fotke i atmosferu iz naše najnovije Digitalne tržnice.